Metal Gear Rising: a főellenfelek
Eddig 41 hozzászólás
drag
2013. January 18.
Friday 07:21


A legújabb Metal Gear Rising: Revengeace trailerben négy főellenfélharcba is bepillantást nyerhetünk - értelemszerűen csak akkor kattints, ha nem bánod, hogy egy videó előre lelövi ezeket.

Jan 20., Sunday 11:03 #41
Válasz Oli G. (#38) üzenetére

Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[40] Kemuri
Jan 20., Sunday 1:10 #40
Válasz Orichalcos (#39) üzenetére
Ne is mond, azt hittem megörülök amikor rájöttem,hogy a D egységet is ki kell nyirnom.
Az ellenszenves ember már a reggelit hozzáértéssel kezdi.
[26] Orichalcos
Jan 19., Saturday 23:12 #39
Válasz Kemuri (#37) üzenetére
Egyetértek. Mondjuk én a Sagohod elleni csatát is szerettem, bár az bitang egyszerű volt. Ray ellen legnehezebb szinten már húzós volt.
Gamertag: oriic
[33] Oli G.
Jan 19., Saturday 23:11 #38
Válasz GaikaiOnlive (#1) üzenetére
Te egy igazi balf.sz vagy, már ne haragudj... az ilyen embereknek tudom ajánlani az oridzsi fakockát, abban a gravitáción kívül nincs más ellenség...
"Bearer-seek-seek-least." - PSN: raam989hu
[40] Kemuri
Jan 19., Saturday 11:37 #37
Válasz theSickness (#36) üzenetére
Jó hát én sem azt mondom hogy nem élvezek egy harcot egy jól kitalált felhõkarcoló méretû ellenfél ellen csak nem annyira. Legtöbbször azért csak a stratégiát kell kitalálni,míg egy antropomorf ellenfélnél gyakrabban fordulnak elõ meglepetések.
Például imádtam az MGS-ekben mind a REX mind a RAY csatákat,de pl Solidus ellen sokkal jobban odavert. Szvsz persze.
Az ellenszenves ember már a reggelit hozzáértéssel kezdi.
Jan 19., Saturday 10:37 #36
Válasz Kemuri (#33) üzenetére
Nekem majdhogynem mindegy, hogy ember vagy szörny, ha jól van kitalálva kinézetre ÉS képességekre, na és valóban igényli a játékost (szóval oda is kell figyelni), akkor jöhet.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
Jan 19., Saturday 10:36 #35
Válasz Kemuri (#34) üzenetére
Persze, a valamennyire "élethű" játékoknál nem is mutatnak jól.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[40] Kemuri
Jan 19., Saturday 9:50 #34
Válasz theSickness (#31) üzenetére
Azért egy hitmanben vagy egy thief-ben neccesek lennének enyhén szólva. De nekem a deus ex 3-ban is baromi eröltetettnek hatottak.
Az ellenszenves ember már a reggelit hozzáértéssel kezdi.
[40] Kemuri
Jan 19., Saturday 9:48 #33
Válasz theSickness (#30) üzenetére
Miért szvsz ez a négy boss kiváló.
Személy szerint mindig jobban szerettem az emberi ellenfeleket. Mindig is azt hiányoltam a h&s-ekbõl,mint boss fightok mivel ritkák.
Az igaz,hogy látványra,megjelenésre nincs bennük semmi különös,de az ellenük való harc általában sokkal technikásabb ,mint a fél képernyõt betöltõ félstatikus szörnyek ellen való "csapd le a karját,majd várd meg amíg a másikat odaemeli és amikor kinyitja a száját,hogy üvöltsön egyet,lõj bele egy nyilat,de közben vigyázz, a tüskékre amik a válláról repkednek". Az ilyen bossok kicsit olyan érzést adnak,mintha 1vs 1 játékot játszanék,nagyobb terepen.Jobban képesek éreztetni velem azt az illúziót mintha egy élõ ellenféllel játszanék aki képes tanulni a hibáimból és ellenem fordítja.
Igaz nem olyan monumentálisak.
Nekem pl az NG1-ben is a black-ben debütáló evilryu volt a kedvenc ellenfelem. Újradefiniálta az egész játékot.
Az ellenszenves ember már a reggelit hozzáértéssel kezdi.
[9] Venyige
Jan 19., Saturday 9:08 #32
Ez igencsak jó játéknak néz ki, már nagyon várom a megjelenés napját!
Jan 19., Saturday 1:03 #31
Válasz Invi (#29) üzenetére
Bőven jöhetnek FPS-be, platformerbe, vagy akár logikai játékba is - már ha JÓL vannak kitalálva, élvezetes kihívást jelentenek.
Nem értem, mire fel ez a kirekesztés.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
Jan 19., Saturday 1:01 #30
Válasz friedmannt (#21) üzenetére
Ezt úgy hívják: kihívás. Nézd, aki nem szeret b@szni, ne álljon kurvának, hangozzék ez akármilyen bunkón is. Az akciójátékok szerves részét képezik a főellenségek, amolyan csúcspontjai az egyes szakaszoknak, segítik a történet felépítését.

Nem azt mondom, hogy pontosan a fenti főellenfelek a legjobb példái ennek a játékelemnek, de jó látni, hogy néhány fejlesztő még nem felejtette el, hogy ők is kellenek egy frankó akciójátékhoz. Elég belegondolni, milyen lapos lenne nélkülük egy Metal Gear Solid, egy Ninja Gaiden, egy Mario Galaxy, vagy épp egy Dark Souls.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[61] Invi
Jan 18., Friday 22:01 #29
Válasz GaikaiOnlive (#1) üzenetére
Hulyeseg! Hns-be, rpg-be kell... A tobbibol pusztulhat...
[18] Red13
Jan 18., Friday 21:00 #28
Na pont az ilyen főellenségeket nagyon nem szeretem, olcsó húzás. Majdhogynem ugyanúgy néznek ki, ruhájuk szinte megegyező, csak hozzá jön az igazi Japán klisé, az egyik fürge vékony, a másik lassú izomagyú, a cool szamuráj és stb.
Ilyen volt az MGS4 főellenségei is, bár azokban még eredetiség sem volt.
Most már abszolút meggyőzött, hogy nekem ez nem kell.
PSN: HUNred13 blog: fyahfilms.blogspot.com
[13] NandorHUN
Jan 18., Friday 19:00 #27
Válasz GaikaiOnlive (#1) üzenetére
A bossharcok azért is kellenek, mert a story szempontjábol is ki kell emelni egy két ellenfelet, egyébként unalmasabb lenne, ez a filmekben is igy működik.
Xbox One | Steam | Uplay | Origin játékok, GOLD előfizetések // AKCIÓS ÁR !! https://hardverapro.hu/apro/xbox_one_jatek_kulcsok__gold_elofizetes/ https://hardverapro.hu/apro/steam__uplay_jatekok/
[5] Invisible
Jan 18., Friday 15:08 #26
Válasz friedmannt (#21) üzenetére
De legalább van kihívás benne, nem? Jó érzés amikor rájössz a mechanikára, és legyőzöd. Nálam a játéknak ez az egyik értelme, a szórakozás mellett.
"Tu t'demandes qui j'suis ouais Un mec amer, non Juste la partie sombre du nique ta mère Sans"
[40] Kemuri
Jan 18., Friday 14:59 #25
Válasz Kumite (#24) üzenetére
Elöszõr csak pislogtam,de aztán leesett
Az ellenszenves ember már a reggelit hozzáértéssel kezdi.
[48] Kumite
Jan 18., Friday 14:56 #24
Válasz Kemuri (#23) üzenetére
Uhh, ezt mikor írtam? Nem is emlékszem rá... Már megint kiesett az idő...

Switch: SW-2073-4677-0226 || 3DS: 2363-6322-9880 || Wii U: Kumite84
[40] Kemuri
Jan 18., Friday 14:42 #23
Válasz friedmannt (#21) üzenetére
Hát erre mit lehet mondani? 1 vs 1 verekedõs játékban is elölrõl kell kezdeni ha kiütöttek. Ez nagyjából ugyanaz csak vannak átkötõ szakaszok.Bossharcok nélkül is a legútóbbi checkpointra rak vissza bármelyik játék kivéve ha van quicksave. De akkor sem mentesz minden második centiméter után.
Régen játéktermekben még érméket is kellett dobálni halál után
Az ellenszenves ember már a reggelit hozzáértéssel kezdi.
moderator sQr
Jan 18., Friday 14:21 #22
Maga a játék továbbra is taszít valamiért, de ezek a főellenfelek kimondottan karakteresek, néhol ötletesek és veszettül stílusosak!
Twitter: sequeeer
[23] friedmannt
Jan 18., Friday 13:40 #21
Válasz theSickness (#16) üzenetére
Én sem szeretem a bossharcokat a játékokban, de elfogadom, hogy sokaknak a bossharc a legfontosabb dolog a játékban.
Azt nem szeretem a bossharcokban, hogy ha 5 percig gyepálod a boss-t, és meghalsz, akkor KEZDHETED ELŐLRŐL.
Nintendo network id: friedmannt 3ds friend code: 1907-8705-8705
[26] Orichalcos
Jan 18., Friday 13:29 #20
Ok nem bántam meg hogy előrendeltem játékot.

OH ha már Metal Gear topic. Van itt olyan aki vágja a játékok történetét, és otthon van a világában?
Gamertag: oriic
[18] angrod
Jan 18., Friday 12:57 #19
Á, arra ott van a Metal Gear Saga Vol 1-2
"If you ever go to hotel, be sure to bring your own towel. You never know where hotel towels have been." -Towelie
[18] angrod
Jan 18., Friday 12:55 #18
Ez a beágyazott videólejátszó valamiért nálam kőkeményen szaggat, állandóan át kell mennem Youtube-ra, hogy megnézzem a videókat az utóbbi napokban...
Egyébként egy Hack n Slash játékban pont hogy a BOSS harcok a legjobbak. A többi csak unalmas darálás, legyen az DMC, Bayonetta, God Hand, Asura, bármi. A boss/mini-boss harcok az üdítő dolgok bennük, de még egy RPG-ben is, pl egy FF, Fable vagy akár Wow játékban messze jobb egy boss harc, mint százharmincadjára lecsapni ugyanazt a tetves mobot.
"If you ever go to hotel, be sure to bring your own towel. You never know where hotel towels have been." -Towelie
Jan 18., Friday 12:29 #17
Válasz Kester (#3) üzenetére
énis attól félek
Jan 18., Friday 12:25 #16
Válasz GaikaiOnlive (#1) üzenetére
Sőt, ne is kelljen semmit csinálni, csak nézzük a remekül megkomponált átvezetőket!
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[40] Kemuri
Jan 18., Friday 12:25 #15
Ahhh,most látom csak,hogy az a Vamp-like karakter nem vamp.(bár simán klónozhatták belõle ,jó MGS szokás szerint.)
Thank god,nem tudom mit csinálok ha megint feltámasztanak egy többször meghalt karaktert.
Az ellenszenves ember már a reggelit hozzáértéssel kezdi.
[13] kompedli
Jan 18., Friday 12:24 #14
Elég aranyosan néznek ki egyre jobban bejön a játék. Pedig sose voltam nagy hack n' slash rajongó
[40] Kemuri
Jan 18., Friday 12:20 #13
Válasz Invisible (#9) üzenetére
Én is pont az ilyet szeetem. Úgyhogy nagy királyság. De egy korábbi videón a RAY-es csata is bitangul festett.
Az ellenszenves ember már a reggelit hozzáértéssel kezdi.
[42] stk
Jan 18., Friday 12:01 #12
Válasz keviny (#11) üzenetére
Szerintem ilyenre már vénásan adják, gyorsan hasson Vagy csak megint kint hagyta a pszichon valamelyik doki a laptopját.
"játszani jó" ősi kínai közmondás. A horst fuchs féle V gyalut balkezesek is használhatják! Mobile suit ガンダム 3DS: 1934-0821-8173 Psn: stk_stikk "Mark IV Style Motherfucker" "Truly outrageous"
Jan 18., Friday 11:51 #11
Válasz GaikaiOnlive (#7) üzenetére
Már megint elbliccelted a gyógyszert?
let the sun never blind your eyes
[48] Kumite
Jan 18., Friday 11:48 #10
Válasz GaikaiOnlive (#7) üzenetére
Az a szomorú, hogy az elmúlt pár hétben, hónapban mégcsak nem is ez a legnagyobb tévedésed
Switch: SW-2073-4677-0226 || 3DS: 2363-6322-9880 || Wii U: Kumite84
[5] Invisible
Jan 18., Friday 11:44 #9
Megnéztem azért, még ha némi spoiler is. Szerintem király, és Oldern-nek is teljesül benne a főellenfelekre vonatkozó kívánalma: emberi méretű, több fázisos főellenfelek.
"Tu t'demandes qui j'suis ouais Un mec amer, non Juste la partie sombre du nique ta mère Sans"
[40] Kemuri
Jan 18., Friday 11:39 #8
Válasz GaikaiOnlive (#7) üzenetére
Lol .
Semmi közöm Kumitéhez.
Az ellenszenves ember már a reggelit hozzáértéssel kezdi.
Jan 18., Friday 11:23 #7
Válasz Kemuri (#5) üzenetére
Szia kumite, minek az új reg?
Zôd vagyok bazeg zôd!
[40] Kemuri
Jan 18., Friday 11:20 #6
Én épp csak belenéztem,mertnem akarom magam szétspoilerezni,de ez alapján simán a játék legkirályabb részei lehetnek.
Az ellenszenves ember már a reggelit hozzáértéssel kezdi.
[40] Kemuri
Jan 18., Friday 11:17 #5
Válasz GaikaiOnlive (#1) üzenetére
Ez nettó baromság már bocs.
Az ellenszenves ember már a reggelit hozzáértéssel kezdi.
[5] Invisible
Jan 18., Friday 11:11 #4
Válasz GaikaiOnlive (#1) üzenetére
Ne már! Ha jól van elkészítve, és tálalva, akkor pont a főellenfelek tudnak leginkább emlékezetes pillanatokat nyújtani.
"Tu t'demandes qui j'suis ouais Un mec amer, non Juste la partie sombre du nique ta mère Sans"
[9] Kester
Jan 18., Friday 9:49 #3
Nem tudom melyiktől félek a legjobban, talán Sundowner-től.
Jan 18., Friday 9:36 #2
"természetesen spoileres" - hopp, akkor ezt most kihagyjuk.
let the sun never blind your eyes
Jan 18., Friday 8:35 #1
Szerintem már el lehetne hagyni a boss-okat, nekem egyetlen játékban sem hiányoznának.
Rpg talán kivétel.
Zôd vagyok bazeg zôd!
Friss hírek

1086 | [Maradj otthon és nyerd meg!] West of Dead (PS4)

Mindannyiunk életén nyomot hagy a jelenlegi helyzet. A felelős játékos otthon marad és pozitívan tekint a jövőbe, mi pedig a Gamer365-nél azon fáradozunk, hogy jó kedvvel töltsük együtt az időt, és ne lankadjon játékos kedv. Ron Pearlman jön, és lekapja az arcodat! West of Dead - PS4!

31 | Gamer365 Podcast 2020 június - The Last of Us 2 távSpeciál

Bár felvettük már pár napja, most már elérkezettnek látjuk az időt - valószínű te is a végére értél már a Last of Us 2-nek, ha a játék érdekelt, és rajtatartottad a szemed a megjelenésen. Spoileresen beszélgetünk az idei év egyik legizgalmasabb játékáról.

10 | The Last of Us Part II - innen indulj!

A Last of Us Part II az év talán egyik legjobban várt megjelenése, amelyet hihetetlen várakozás, felfordulás és fogadtatás övezett. Összeszedtük nektek egy helyre a legfontosabb tartalmainkat, ha a játékkal kapcsolatban szeretnél információhoz jutni, vagy a fórumtársakkal kibeszélni a látottakat.

1 | Journey of the Broken Circle: szerelmi bánat

Narratív platformer, szívfacsaró sztorival.

0 | Tears of Avia: manga-taktika

Stratégiai RPG a láthatáron - szeptemberi megjelenéssel.

0 | NBA 2K21: ilyen lesz a játékmenet

Mike Wang, a 2K játékmenet direktora nyilatkozott a megoldásaikról.

mob 92 | Apple vs Epic: mégis hová tűnt a Fortnite?

Úgy látszik nincsen kivételezés, ha a cupertinói óriásról van szó.

ps4 6 | Hitman Virtual Reality: fejlesztői napló

Néhány új gameplay jelenettel és rendkívül lelkes fejlesztőkkel.