Generációs Szerelmeink (#60-41)

Generációs Szerelmeink (#60-41)

Gamer3652016.08.01. 18:00

Átlépjük a féltávot Nagy Nyári Visszaszámlálásunkban, ahol az előző generáció legemlékezetesebb játékainak állítunk emléket. Ne feledjétek: a lista szerkesztőségünk szerelmeit hivatott bemutatni, mintsem tudományos precizitással rangsorolja az elmúlt évtized nagyjait.

Ha érdekel, hogyan született a lista, kattints ide!

- Generációs Szerelmeink (#80-61)

- Generációs Szerelmeink (#100-81)

Total War: Shogun 2 - 2011 / Creative Assembly

"Tanár helyett tanár volt. Nem akarom megsérteni az anno rezignáltan évszámokat meg neveket daráló Sanyi bát, de többet tanultam ettől a sorozattól (és jelen esetben a feudális Japánról), mint a gimiben összesen. Szóval kedves gyerekek, ha titeket is Sanyi bához hasonló formával (vagy ne adj isten pont vele) vert meg a sors, inkább csak aludni járjatok be az órájára, hogy kipihenhessétek a hajnalig húzódó Total Warozást." (Lothar)

Just Cause 2 - 2010 / Avalanche Studios

"Panau, Panau, Panau, Panau, Panau, Panau, Panau, Panau, Panau, Panau, Panau, Panau, Panau, Panau, Panau, Panau, Panau, Panau, Panau, Panau, Panau. Mondtam már, hogy a Just Cause 2 helyszíne (és egyben lényege) egy hatalmas, gyönyörű, évekig élvezhető, szórakoztató, rombolós játszótér?" (Liquid)

"A játék, aminek az egyik legrosszabb sandboxnak kellene lennie. Rövid, ügyetlen sztori küldetések, béna AI, rengeteg begyűjthető apróság aminek semmi értelme sincs és még sorolhatnám a hibákat. Mégis... valahogy a sok negatív hullám kioltotta egymást itt, és még a századik óra után is gyermeki lelkesedéssel repkedtem Panau felett. Van olyan, mikor az agyatlan rombolás jó - a Just Cause 2 ilyen." (Warhawk)

God of War III - 2010 / Sony Santa Monica

"Kevés olyan játék volt ebben az időszakban, amire azt mondhatnánk, hogy egy generációval korábban nem ütött volna akkorát, a God of War III azonban ilyen: fogott egy már alapból monumentális szériát, és teljesen eszeveszett méreteket álmodott magának. A Poszeidón elleni harc az egyik legőrültebb első félóra, amit játék valaha kínált, a God of War III ráadásul nem céltalanul megalomán: az elejétől a végéig működik, és nem roskad össze önmaga súlya alatt." (Drag)

Guitar Hero: World Tour - 2008 / Neversoft

"A játék, amely két-három évig uralta (a New Super Mario Bros. mellett) a házibulikat. A játék, amely a zenészbarátoktól a noobokig mindenkit elvarázsolt. A játék, amely a Rock Band dobját továbbgondolva ténylegesen elhozta a "dobos vagyok" érzést. A játék, amely a Dragonforce segítségével a porba aláz a mai napig. A Guitar Hero sorozat csúcsa, szerény véleményem szerint." (Mcmacko)

Batman: Arkham City - 2011 / Rocksteady Studios

"A Rocksteady már a második résszel elérte azt, amit mások talán sosem. Mesterművet alkotott. A gameplay kibővített lehetőségei, a nagyobb játéktér, a két irányítható karakterből adódó eltérések mind-mind hozzásegítették az Arkham City-t, hogy megkapja a neki járó elismerést. A koronát pedig az egészre a csavaros történet teszi fel, melynek végét bizony sikerült még megkönnyeznem is." (ne5h)

Journey - 2012 / Thatgamecompany

"Sokan vannak, akik valamiért alsóbbrendűként kezelik azokat a videojátékokat, melyeknél a nyers játékmenet, illetve annak mélysége háttérbe szorul. A Journey az egyik nagy bizonyítéka annak, hogy ez nem több a fa és az erdő tipikus eseténél, a thatgamecompany kétórás utazása ugyanis olyasvalami, amire tényleg csak a videojátékok képesek. Ilyen tekintetben pedig pont olyan helye van a legnagyobbak között, mint bármi másnak." (Drag)

Tomb Raider - 2013 / Crystal Dynamics

"A reboot, mely egyszerre akart hű maradni a gyökerekhez, ugyanakkor egy új közönség kiszolgálását is a fejébe vette, és nem mellesleg a rivális tökét is meg akarta szorongatni. És hogy sikerült-e neki? De még mennyire! A Tomb Raiderben van egy kevés abból, ami miatt Lara korábbi kalandjait szerettük, egy adag újdonság és filmszerű akcióorgia, a negatív oldalon pedig egy meghasadt személyiségű Croft kisasszony, aki az egyik percben még krokodilkönnyekkel gyászol egy ártatlan őzikét, a másikban pedig szemrebbenés nélkül ereszt golyót bárkibe, vagy lékeli meg a koponyáját. Mindezekkel együtt pedig egy kiváló játék, ami a modern igényekhez igazodva indította újra a sírrablást." (ne5h)

"A Nathan Drake-kel átvitt értelemben közös apukájú Lara Croft sok éve kezdte a szakmát, ezért 2013-ban kénytelen volt visszafiatalodni. Az újradefiniált Lara egyszerre próbált törékeny virágszál és brutális tömeggyilkos lenni, amitől kissé instabilnak hatott, de a Tomb Raider, mint reboot egészen kiválóra sikeredett. Méltó vetélytársként lépett az inspirációként szolgáló Uncharted sorozat nyomdokaiba, a sok változás ellenére azonban a Tomb Raider játékok báját is sikerült megőriznie." (Siklara)

"100%-ra pörgettem. A Tomb Raider keveredik az Uncharteddel, és mellette némi Metroidos szekvencialitással. Nyerő egyveleg, amely a Crystal Dynamics csapatát még magasabbra emelte, mint ahogyan korábban ismertük őket!" (Mcmacko)

Limbo - 2010 / Playdead

"Meglepő módon én egészen későn játszottam végig ezt a játékot, valamiért a megjelenés környékén félúton kénytelen voltam befejezni. De milyen jól tettem, hiszen így egyértelművé vált, hogy a listámon kell lennie. A Playdead pont a nekem kedves húrokat pengette meg vele, pont annyira elvont, gondolkodós, ügyességet igénylő és kicsit kegyetlen, ahogy azt én szeretem." (Warhawk)

"Mindig is kedveltem a minimalista megoldásokat. A Limbo minimalista játék, minimalista látvánnyal, minimalista játékmenettel és minimalista sztorival. Mégis emlékezetes, egyedi és elgondolkodtató. Még jó, hogy szeretem." (Drag)

Dead Rising - 2006 / Capcom

"Az egyik első X360 játékom volt, amely számomra annak idején elhozta a következő generációt a maga hibátlan játszóterével és hihetetlen átvezetőivel (MT Framework - imádlak!). Mint videojáték, pedig olyan hardcore kihívást nyújtott, amiben a japán konzoljátékokra jellemző rétegeltség is vastagon helyet kapott. Rengeteg titok, számos esedékes jelenet (melyeket sokszor csak véletlenül lehetett elkapni), durva újrajátszhatóság és kismillió lehetőség. A hihetetlen zombitömegekről nem is beszélve. Becsukom a szemem, és most is körbe tudok szaladni a Willamette-i pláza folyosóin. CapGOD at its best!" (Mcmacko)

"A mai napig problémát okoz a játékosok többségének az idő-tényező egy játékban, a többség utálja, ha nem maga diktálja a tempót, hanem lemaradhat valamiről. A Dead Rising egy nehéz játék. Nem azért, mert kemények az ellenfelek, vagy nehéz az előrejutás, hanem azért, mert míg mások oda-vissza klónozzák egymást, ez a játék kegyetlenül ráerőlteti magát a játékosra, csak azokat ölelve a rothadó keblére, akik ezt elviselik." (Vega)

Call of Duty 4: Modern Warfare - 2007 / Infinity Ward

"Vigyázat, spoilerek! Amikor a misszió végén végre eléred a helikoptert, felrepülsz a biztonságba, a rádióadás hirtelen megszakad, a háttérben hatalmas fényvillanás, és a földbe csapódsz, és zavaros minden, és kimászol a roncsból, és látod a gombafelhőt, és meghalsz lassan. Amikor Captain Price mögött Pripyatban csúszol-mászol, és amikor a kapitány kilövi a rátok rontó helikoptert. Amikor a hídon átlökik neked a fegyvert, és viszakapod az irányítást, és leadod azt a három lövést, ami mögött ott van minden dühöd és bosszúvágyad. A Modern Warfare alaposan átszabta a műfajt, ott és akkor tátott szájjal csodáltuk érte - okkal." (Liquid)

Mafia II - 2010 / 2K Czech

"A Mafia II nem GTA-klón, hanem egy sandbox maffiamese, amely különös romantikával tudott olyan atmoszférát teremteni, amelyben bármikor szívesen elandalgok. A "Happiness is a Thing Called Joe" YouTube videójánál hagytam ott a kommentet, amelyben az akkori érzéseimet tökéletesen összefoglaltam. Hóesés, éjszaka, két hősünkkel menekülünk a rosszul sikerült rablás után. Egy félreeső utcából kötünk el Joe-val egy járgányt. Az autóban pedig felcsendül a rádió és az ominózus dal, amely totális ellentéte az előző negyedóra éles feszültségének. Megnyugszom, figyelem a hópelyheket, amint a lámpák fénypászmáiban hullanak. Szinte érzem, ahogy a motortérből beáramló levegő felmelegíti főhősöm kezét a kormányon. Nézem az utcákat, a hóval borított autókat, a karácsonyi fényeket. Mintha csak ott lennék. Imádom, amikor egy videojátékól ilyen feledhetetlen élményeket kapok!" (Mcmacko)

Mass Effect 3 - 2012 / BioWare

"Hogy, hogy nem, az ME3-at is elérte végül a leakerek átka, de a BioWare vette az akadályokat és az Extended Cuttal végre kiteljesedhetett a Shepard-saga. A történetmesélés csúcspontjának számító végső csata és az odáig tartó 10/10-es menetelés melletti 500 órányi multiplayer élvezkedés, az előző generációs élményeim közül talán a legkirályabb dolog, ami csak történhetett." (Stinger)

"Megmondom őszintén, én sosem tudtam azonosulni a felháborodással a Mass Effect 3 lezárása körül: ha meta-szinten vizsgáljuk a trilógiát és a harmadik részt, szerintem remekül összeáll az egész. De a Mass Effect 3 ettől függetlenül is méltó lezárása Shepard történetének, amely játékként egyértelműen a sorozat legcsiszoltabb darabja." (Drag)

The Legend of Zelda: Twilight Princess - 2006 / Nintendo EAD

"Félve írom le, hogy nekem a Twilight Princess volt az első LoZ élményem, ami utána meghozta a kedvem a Wind Wakerhez, az Ocarina of Time-hoz és talán egyszer majd a többihez is. Egyszerre grandiózus utazás és könnyed kikapcsolódás, a dungeonok fejtörői vagy az eldugottabb gyűjtögetnivalók azonban még egyetemista fejjel is kellő kihívást jelentettek. Egyik nagy megvilágosodásom is ehhez a játékhoz kapcsolódik: szóval ilyen a nagybetűs és mindenek felett álló Játékélmény, amit a Nintendósok folyton emlegetnek! A Twilight Princess-szel egész egyszerűen JÓ játszani, nagyon jó, mert a gyermeteg külső alatt annyi jó ötlet és mélység van benne!" (Siklara)

Donkey Kong Country Returns - 2010 / Retro Studios

"A Retro a Metroid Prime-érát "elhagyva" hozta vissza a feledésből a "nagy melák" és kompániája történetét, hogy egy páratlanul gyönyörű, változatos és megmosolyogtató kalandon túl éltesse tovább az AAA+ platformerek létjogosultságát. Azt hiszem nyugodtan megbocsájthatjuk nekik, kevés olyan kiváló minőségű és élvezetes platformerrel találkozni mostanság, mint amilyen a DKCR. Az egész játékot körüljárja az odaadó gondoskodás, a bombajó pályadizájn és a szerethető karakterek szelleme - kiváló játék." (Stinger)

Bayonetta - 2010 / Platinum Games

"A hack'n'slash zsánerrel két komoly gond volt a Bayonetta előtt - és nulla a Bayonetta után. Az egyik, hogy egészen szűk volt a szereplők piaca: Ninja Gaiden a mazohistáknak és DMC a kombóparádéra fókuszálóknak. A másik, hogy a pályadizájn egészen archaikus volt ezeknél a játékoknál, rájuk fért egy kis modern, dinamikus megközelítés. A Bayonetta kecsesen, lendületesen tört be a műfajba, és azonnali klasszikussá vált. Tucatnyi újrajátszást ért meg, imádtam minden percét (oké, az autós pályák kivételével.) - és az a finálé!" (Oldern)

Super Mario Galaxy - 2007 / Nintendo EAD

"Vadul kreatív, gyönyörű, változatos, számomra mégis a generáció legnagyobb csalódása. Azt még megemésztem, hogy kevésbé volt sandbox, mint a korábbi 3D Mariók, de egy platformernél elfogadhatatlan, hogy a többnyire kötött kamera miatt nem látni bármelyik adott pillanatban, bármelyik adott ponton, hogy hova ugrunk. De legalább kaptunk miatta egy sokkal jobb Galaxy 2-t." (Rehynn)

"Bár a Super Mario Galaxy 2 hajlamos elnyomni, elfojtani az előddel kapcsolatos élményeimet, két dologban biztos vagyok. Egy: a grafika és a vizuális stílus ennél a Marionál olyan szinten volt félelmetes, hogy akkoriban simán szebbnek éreztem, mint a rivális PS3/360 játékokat, még ha nem is technikailag. A másik: azok a zenék! Mestermű volt körítés szempontjából - a többire azonban ott az utódja." (Oldern)

Enslaved: Odyssey to the West - 2010 / Ninja Theory

"Keleti történet, nyugati kivitel. A végeredmény pedig egy olyan posztapokaliptikus világ, melyhez foghatót korábban még nem láttunk. Trip és Monkey duója az egyik kedvencem az előző generáció karakterpárosai közül, a kis Stockholm-szindrómával fűszerezett utazásuk pedig sokak számára okozott felejthetetlen pillanatokat. " (ne5h)

"Nem kellett volna szeressem az Enslavedet. Nem nekem lett kitalálva, input lagjával, egészen felszínes harcrendszerével és nyögvenyelős megoldásaival. Mégis magával ragadott. Nagyon jól kialakított világa, a Nyugati Utazásból ügyesen átcsempészett karakterei (Szun Wukong! Alias Son Goku! Alias Majomkirály!), egyedi vízió a látvány és a világépítés terén, és a nap végén kifejezetten szórakoztató utazás - így vált a játék évek múltán is emlékezetessé." (Oldern)

Dishonored - 2012 / Arkane Studios

"Sötét alak oson a pestisjárvány sújtotta Dunwall városában, és csak rajta múlik, hogy az éj leple alatt a diszkréciót, a zajos vérfürdőt vagy a kettő keverékét választja. Corvo preferált módszerei a játékmenet mellett kihatottak a cselekmény fő szálának részleteire, miközben a hangulatos és többféleképpen megoldható pályák mindegyike saját történettel és szereplőkkel rendelkezett. A Dishonored a legjobb Thief a Thief óta, csak épp kvázi-viktoriánus környezetben és OP szupererőkkel!" (Siklara)

"Akármennyire is reménykedek abban, hogy az Arkane Studios egyszer megörvendeztet egy Arx Fatalis folytatással, amíg olyan játékokon dolgoznak, mint a Dishonored, addig megbocsátom a késlekedést. Valószínűleg ez a játék a legjobb dolog, amit bálnaolaj hajt." (Warhawk)

Dragon Age: Origins - 2009 / BioWare

"Sokszor emlegetjük, de valóban az Origins volt a legkiválóbb Bioware High Fantasy RPG a Neverwinter Nights óta. Ugyanaz a Forgotten Realms, de a klasszikus D&D rendszer megreformált változatának és a Szürke Őrzők vs. Darkspawn hordák történetének aspektusával újra magasra került a léc a nyugati szerepjátékok versenyében. Brutális tartalommal ellátott változatos és sokrétű játékmenete miatt máig etalon - Fereldenbe bármikor szívesen visszamennék..." (Stinger)

The Legend of Zelda: Skyward Sword - 2011 / Nintendo EAD

"Lásd még: Phantom Hourglass. Önmagában is elsőrangú játék, de méginkább felértékelődik, ha a sorozat ezt megelőző 25 éves történelme felől nézi az ember. Nem bánom, hogy a lineárisabb, tömörebb szakaszokra építő játékmenet csak egyszeri kísérlet volt (legalábbis eddig), de a hagyományos nyitott világ lecserélése abszolút frissnek hatott, harcolni pedig soha nem volt még ilyen jó Zeldában." (Rehynn)

Folytatás kedden a 40-31. helyezettekkel!

Ha tetszett a cikk, és megteheted, akkor támogass minket patreonon!

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
eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

Eladó a Gearbox, leépít a Sega - ez történt csütörtökön

Továbbá: Nine Sols, Predator: Hunting Grounds, Don't Nod, Visions of Mana, The Triple-i Initiative, Witcher 4.

39 perce

Bemutatkozott a Marvel Rivals, bezár a Smilegate Barcelona - ez történt szerdán

Továbbá: NOTTOLOT, Doronko Wanko, Boomeroad, Metal: Hellsinger, Hellgate: Redemption, Yellow Brick Games, No Man's Sky.

1 napja
6

PlayStation Plus: az áprilisi hármas

Űrvarázsló, kockaland és kicsontozott rogulike.

1 napja
7

South Park: Snow Day! - Kabbe gyíkok, megyünk hógolyózni!

South Park, ám ezúttal szolgáltatásalapú multiplayer hack n slash formájában. Avagy lehet-e várat építeni Kula Bából?

1 napja

Stellar Blade

A nagyközönség előtt próbálhattuk ki a SHIFT UP közelgő akciójátékát. De a ti véleményetekre is kíváncsiak vagyunk.

1 napja
4

Judas részletek, új Marvel játék közeleg - ez történt kedden

Továbbá: It Takes Two, Another Crab's Treasure, The Stanley Parable, V Rising, Dollhouse: Behind the Broken Mirror.

2 napja
1

The Thaumaturge – Depresszió és ördögűzés Varsóban

Vannak azok a játékok, amiket úgy lehet a legkönnyebben jellemezni, hogy fél pillanat alatt lehozzák az embert az életről, de jó értelemben véve, a The Thaumaturge pedig pont egy ilyen cím. A lengyel Fool’s Theory legújabb alkotása már a Steam Next Festen bemutatott demójával belopta magát...

2 napja

Stellar Blade demó, live service játék a Bend Studio-tól - ez történt hétfőn

Továbbá: Cyberpunk 2077, Final Fantasy XVI, The Elder Scrolls, Judas, handheld Xbox élmény.

3 napja
9

Heti megjelenések

4 napja
6

Outcast: A New Beginning - visszatér a kitaszított

Ulukai visszatérése egy hihetetlen történet. Szinte nem is lehet annak a szentimentumnak megfelelni, amivel a játékos az első epizódra gondol vissza. Most huszonöt évvel később nem csak Laura Palmer, de Cutter Slade is visszatért, így megnéztük, mit tudnak Adelpha lakói kínálni számunkra 2024-ben. Teszt!

4 napja
5

Taxi Life - über kis taxi?

Verőfényes katalán napsütés, és kellemesen ismerős nyíltvilágú játékmenet, mindez közel 460 kilométernyi barcelonai úthálózattal megspékelve. A Taxi Life-tól sokat vártak a könnyed polgári járműszimulátorok fogyasztói, és bár az alapok ígéretesek, ez a taxitársaság bizony messze van még a piacvezetőtől...

4 napja
4

Dragon's Dogma 2 - a sárkány éve

A Dragon’s Dogma cím azoknak is ismerős lehet, akik a 2012-es, mára már ikonikussá vált játékkal nem is játszottak, hiszen 2020-ban egy Netflix animációs sorozat is igyekezett bemutatni ezt a különleges világot. Nagy kihagyást követően, a napokban azonban megjelent a játék folytatása, amely még kifinomultabb játékmenetet, és még grandiózusabb kalandot ígér!

5 napja
27

Csúszhat a GTA VI, törölt Overwatch 2 tartalmak - ez történt pénteken

Továbbá: Final Fantasy XVI, Soulframe, Assassin's Creed Jade, SWORN, Larian Studios.

6 napja
9

A Future Games Show-n túl – ez történt csütörtökön

Shadows of the Damned: Hella Remastered, Broken Roads, Dead Island 2, Soul Covenant, Maliki: Poison of the Past, Blackout Protocol, Inazuma Eleven: Victory Road, Loretta, Anomaly Collapse, Shinji Mikami.

7 napja
2

Több mint 40 játékkal töltötte meg a csütörtök estét a Future Games Show

Összefoglaló a 90 perces traileráradatról.

7 napja
9

Rise of the Ronin

A Team Ninja ismét maradt a bevált formulájánál, ezúttal azonban egy nyílt világba ültette azt. A nagyobb játéktérrel pedig egy nagyobb közönség felé is nyitni akartak. A végeredmény? Nem hibátlan felemelkedés, de érdekes fúzió.

7 napja
6

Final Fantasy VII Rebirth

Eltelt idestova több, mint negyed évszázad, mióta boldog tizenévesként először tudomást szereztem arról a csodáról, amit Final Fantasy 7-nek hívnak.

7 napja
14

Marvel 1943 leleplezés, Chrono Odyssey erődemonstráció – ez történt szerdán

Továbbá: Golden Lap, Shin Megami Tensei V: Vengeance, Alpha Protocol, Dragon Ball: Sparking! ZERO, Epic Games Store, CorpoNation: The Sorting Process, Final Fantasy VII Rebirth, Card-en-Ciel, Foundry.

8 napja
13

Brothers: A Tale of Two Sons Remake

2013-ban a filmiparból érkező Josef Fares egy rendkívül egyedi debütáló alkotással vetette meg a lábát a videojátékok világában, aminek a koncepciója a mai napig egyedülállónak mondható. Ez elég indok arra, hogy egy évtizeddel később felpiszkálják a játékosok következő generációjának?

8 napja
5

Plunderstorm, avagy a WoW battle royale – ez történt kedden

Továbbá: Project Birdseye, Rise of the Ronin, Riven, Bleak Faith: Forsaken, Overwatch 2, SINce Memories: Off the Starry Sky.

9 napja
3

eyJodG1sIjoiPGRpdiBjbGFzcz1cIi0tbXB1LXt7aWR9fVwiPlxuPGEgaHJlZj1cInt7dXJsfX1cIiB0YXJnZXQ9XCJfYmxhbmtcIj5cblx0PGltZyBjbGFzcz1cImJpZ1wiIHNyYz1cInt7cGF0aH19cGF0cmVvbi1tcHUucG5nXCIgc3R5bGU9XCJ3aWR0aDozMDBweFwiPlxuPFwvYT5cbjxcL2Rpdj4iLCJpbWFnZXMiOlsiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvcGF0cmVvbi1tcHUucG5nIl0sInVybCI6Imh0dHBzOlwvXC93d3cuZ2FtZXIzNjUuaHVcL2FydGljbGVcL3BhdHJlb24iLCJwYXRoIjoiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvIiwiaWQiOjM2fQ==