Álláslehetőségek a Gameloft Budapestnél
Eddig 51 hozzászólás
liquid
2012. November 23.
Friday 11:51


A Gameloft budapesti stúdiójáról legutóbb tavasszal hallhattatok, a cég akkor nyitotta meg az első magyar fejlesztői bázisát.

Most ismét mozgolódás tapasztalható a stúdió háza táján, híreink szerint új projektek vannak a láthatáron, ezért teszterek, fejlesztők, grafikusok, game designerek, projekt menedzserek jelentkezését várják.

Ha a játékiparban képzeled el a jövődet (vagy már ott vagy, de a Gameloftnál folytatnád), katt ide egy alaposat a részletekért.

Összesen: 51 [1-50]
1 | 2
[29] lacapaca
Nov 28., Wednesday 15:33 #51
Válasz Karez (#5) üzenetére
Ez az, hogy nem. Pedig elméletben simán megoldható lenne. Én megkapnám valamelyik állást, és mivel ezek közül egyikhez sem értek, mindenki jobban járna ha azért kapnék fizetést hogy ne csináljak semmit
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
[10] Atka Halo
Nov 25., Sunday 23:30 #50
Válasz axl (#43) üzenetére
Sajna én még csak a Turbo Pascal és a C#-ot tanulhattam (az utóbbit amúgy nagyon tudom rühellni a kis hülyeségei miatt).
Ha hallgattál volna, bölcsebb maradtál volna.
[54] rehynn4
Nov 24., Saturday 22:42 #49
Válasz Tyler (#48) üzenetére
Ó, OK.
"az érzelmi viharokba kavaró románc opciók eddig félrekacsintó kamerapozíciói" -Walther von der Vogelweide
[9] Tyler
Nov 24., Saturday 22:39 #48
Válasz rehynn4 (#46) üzenetére
Á, ahhoz nem volt közünk, ez csak egy insider joke.
[9] Tyler
Nov 24., Saturday 22:35 #47
Válasz casper007 (#44) üzenetére
A programozói végzettség hasznos lehet, de az sem alapfeltétel, csak nem árt, ha van. A játéktervezéshez erre nem lesz szükség, de állítólag jó képben lenni vele, hogy egy-egy ötlet megvalósítható-e az aktuális játékon belül. (Példa: ha tudod, hogy az engine mire képes, nem akarsz majd többet kihozni belőle, és az adott kereteken belül próbálsz majd kitalálni valamit.)

Konkrét designeri képzés sehol sincs; ha valahol ilyen hirdetést látsz, kezdj el szaladni az ellenkező irányba. Lehet, hogy rossz tanácsot adok, de szerintem annak, akinek nincs referenciája, a hozzáértését kéne bebizonyítania; gyártson pályát, kísérletezzen freeware programokkal, írjon design dokumentumot stb.
[54] rehynn4
Nov 24., Saturday 22:29 #46
Válasz Tyler (#45) üzenetére
Akkor igazán szólhattatok volna a fejlesztőknek, hogy ha már nem lehet küldetés közben menteni, akkor legalább ne lőjön le egy lövéssel valami random ellenfél 2km-ről AK-val

Indirekt módon megkeserítettétek a gyerekkorom!
"az érzelmi viharokba kavaró románc opciók eddig félrekacsintó kamerapozíciói" -Walther von der Vogelweide
[9] Tyler
Nov 24., Saturday 22:12 #45
Válasz Neohaw (#41) üzenetére
Azaz. Project IGI.
[62] casper007
Nov 24., Saturday 21:50 #44
Válasz Tyler (#37) üzenetére
Hát valamilyen képzettség csak szükséges, gondolom.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[55] axl
Nov 24., Saturday 17:49 #43
Válasz axl (#42) üzenetére
Az Assembly-ről nem is beszélve. Brr...
Minden játék szerepjáték
[55] axl
Nov 24., Saturday 17:48 #42
Válasz Atka Halo (#40) üzenetére
Nagyon nem kell magyaráznod, több féléven keresztül tanultam programozást (C++, C#, Java), úgyhogy együtt tudok érezni veled.
Minden játék szerepjáték
[6] Neohaw
Nov 24., Saturday 13:40 #41
Válasz Tyler (#37) üzenetére
Régi szép idők
100 Blu-ray nak is 50 a fele!
[10] Atka Halo
Nov 24., Saturday 13:33 #40
Válasz axl (#22) üzenetére
Tudom, hogy ezt kell csinálni. Alapból én is programozónak készülök és most pl. a beadandómnál is minden funkciót magamnak kell ellenőriznem, hogy úgy viselkedik-e ahogy terveztem (bár egy egyszerű konzolos applikációnál annyi hibalehetőség még nincs mint egy ilyen játéknál).
Ha hallgattál volna, bölcsebb maradtál volna.
[17] Ragnar360
Nov 24., Saturday 13:14 #39
csak azon aggodok, vagy aggodnék, hogy nehogy az legyen, hogy "aaah franc se akar ilyen szarokon dolgozni, fejleszteni...aaaah fenébe se érdekelnek az ilyen játékok stb."
sajnos ez a nagy kérdés itt: ha tester vagy jatszod ezeket allandoan, ha designer akkor meg még elszántabb és érdeklödöbb kell hogy legyél, meg összes pozíciónál...
Nagy kérdés
"I left the gang after the gang left me....i tried to go straight...i did...then i got me more trouble"
[7] Trishtan
Nov 24., Saturday 12:41 #38
Hmm, a tesztelői munka tetszene is, valamelyik állásportálon csak a c++ programozós állást dobta ki mindig a gép
[9] Tyler
Nov 24., Saturday 11:32 #37
Válasz casper007 (#23) üzenetére
A játéktervezés nem bonyolult dolog, csak tudni kell, hogy mi működhet és mi nem. Az ehhez szükséges rutint úgy lehet megszerezni, hogy végigjátszol egymillió játékot, és utána már a saját hibáidat fogod elkövetni, nem a másokét.

Egyébként se a fejlesztés, se a tesztelés nem unalmas meló, csak biztatni tudok mindenkit, hogy tegyen egy próbát. Ha nem imádnám a jelenlegi munkámat, biztos jelentkeznék.
[38] playmore
Nov 24., Saturday 9:32 #36
Válasz friedmannt (#18) üzenetére
De ők legalább minőségben "másolják" a cuccokat.
Cheers, love! The cavalry's here!
[33] backstab
Nov 24., Saturday 8:35 #35
A tesztelői munkáról:
KATT!
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[21] mightwork
Nov 23., Friday 22:55 #34
Válasz Alwares (#16) üzenetére
Céges kártyára mindig ilyeneket kérek
Analog ears, digital minds
[21] mightwork
Nov 23., Friday 22:53 #33
Válasz Alwares (#21) üzenetére
Monotonitás? Én is így voltam vele, hogy az durva dolog. De van pénz amiért bevállalod.
Analog ears, digital minds
[21] mightwork
Nov 23., Friday 22:51 #32
Válasz casper007 (#23) üzenetére
Az egy tehetség önmagában. És jobb esetben nem veszik el ha van esze jelentkezni. Több barátom van aki baszik taposni melóért és iszonyat amire képesek...
Analog ears, digital minds
Nov 23., Friday 22:28 #31
YAAAY!
Nov 23., Friday 21:25 #30
Válasz DarkVenom (#29) üzenetére
Persze, csak hát mivel nincs munka, nincs elég pénz, nincs miből költözni.
Volt már ami jó lett volna de ugye szállással szinte egyik sem tud szolgálni.
Robotmajom Fatality: http://www.youtube.com/watch?v=dyobHudknPc
[64] DarkVenom
Nov 23., Friday 21:22 #29
Válasz sigmavirus1 (#25) üzenetére
Akkor keress munkát Pesten és költözz fel.
Thrills, Chills, Kills!
[15] Revanchist
Nov 23., Friday 19:44 #28
Válasz axl (#22) üzenetére
Ott a pont.

Meg különben is, heti 5*8 órában ugyanaz a játék előtt ülsz (ami lehet nem is tetszik, nem is olyan jó) ami már felér az agyatlan boostolással.
Ezután kinek lenne kedve otthon bárminemű videójátékkal játszani.
Nekem biztos nem, inkább meghagyom hobbinak.

Bár kész játékokat szívesen tesztelnék újságnak, honlapnak, de az teljesen más tészta.
"Kettőnek kell lennie: nem többnek, és nem kevesebbnek. Az egyik, hogy birtokolja a hatalmat, a másik, hogy sóvárogjon a hatalom után."
[19] Drazse
Nov 23., Friday 18:44 #27
Válasz casper007 (#23) üzenetére
Sehol.
PSN ID: dragee1984 | Battletag: dragee#2133 | Twitch: facepalmdesign
[67] Lavitz
Nov 23., Friday 18:14 #26
Válasz casper007 (#23) üzenetére
így van, meg rengeteg referencia.
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
Nov 23., Friday 17:49 #25
Hát baszki ha Budapesti lennék én simán bevállalnám a tesztelőit, mondjuk már régóta nem találok munkát szal talán nem csoda hogy lassan minden jöhet.
Robotmajom Fatality: http://www.youtube.com/watch?v=dyobHudknPc
[59] Alwares
Nov 23., Friday 17:14 #24
Válasz casper007 (#23) üzenetére
Itthon szerintem leginkább sehol.
.titanic {float: none;}
[62] casper007
Nov 23., Friday 17:04 #23
Az mindig is érdekelt, hogy aki game designer-ként helyezkedik el, az hol tanulhatja ki a szakmát itthon? Képzőművészetin?
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[55] axl
Nov 23., Friday 16:58 #22
Válasz Atka Halo (#17) üzenetére
ezt*

Amúgy a tesztelő ebben az esetben nem azt jelenti, hogy egy közel kész állapotú játékról kell beszámolnod (mint mondjuk az újságíróknak kiküldött előzetes verziók), hanem egy félkész, bugos, hibáktól hemzsegő produktumot kell ízekre szedned. Azt hiszem, anno az Oblivion kapcsán nyilatkozta azt egy teszter, az volt a feladata, hogy az összes ajtót kinyissa/becsukja és a játék minden négyzetméterén próbáljon meg állást menteni, nem okoz-e fagyást. Na, nekem ilyenek után már a végleges termékkel sem lenne kedvem játszani... (Persze embere válogatja.)
Minden játék szerepjáték
[59] Alwares
Nov 23., Friday 16:27 #21
Válasz Atka Halo (#17) üzenetére
A semminél jobb, de a monotonitás az ami szerintem durva. 3-4-szer végigtolni valamit ok. De 40-szer?
.titanic {float: none;}
[6] sedios
Nov 23., Friday 16:25 #20
Válasz friedmannt (#18) üzenetére

If a technological feat is possible, man will do it. Almost as if it's wired into the core of our being.
[23] friedmannt
Nov 23., Friday 16:22 #19
jajj, de jót trollkodtam.
Nintendo network id: friedmannt 3ds friend code: 1907-8705-8705
[23] friedmannt
Nov 23., Friday 16:20 #18
sziasztok.
itt a gameloft álláshirdetése, nem kell kattintanotok.

"játékfejlesztőt keresünk:
Feladatok:
- Reverse enigneering
- Textúrák átszínezése
- Zenék rippelése

- AAA játékok végigjátszása, storyboard jegyzetelése
- App store regisztrációk készítése, 10 pontos ratingek leadása
- Fórummoderálás


"
Nintendo network id: friedmannt 3ds friend code: 1907-8705-8705
[10] Atka Halo
Nov 23., Friday 16:06 #17
Válasz Alwares (#12) üzenetére
Mivel én kocka vagyok én nem eszt gondolom. Viszont 1-2 nap alatt lehet, hogy kikészülnék a hibák miatt.
Ha hallgattál volna, bölcsebb maradtál volna.
[59] Alwares
Nov 23., Friday 16:00 #16
Válasz Lavitz (#14) üzenetére
Jaja! Ha valaki Wellington bélszínnél olcsóbb ebédet tesz elém azt személyes sértésnek veszem!
.titanic {float: none;}
[59] Alwares
Nov 23., Friday 15:41 #15
Válasz Lavitz (#13) üzenetére
Programozó vagyok és nem lennék teszter semmi pénzért. Vagyis hogy van amiért lennék az, de annyit nem fizetnek sehol Vagy azt már auditornak hívják.

Hogy százszor végigvigyek idióta módokon félkész játékokat. Kösz nem... Még ilyesmit nem csináltam, de mások elmondása alapján, hát nem szívesen csinálnám.
.titanic {float: none;}
[67] Lavitz
Nov 23., Friday 15:29 #14
Válasz Alwares (#11) üzenetére
tudjuk 20k egy ebéded, még szép hogy nem érdekel más munka
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[67] Lavitz
Nov 23., Friday 15:28 #13
Válasz Alwares (#12) üzenetére
már hogy ne lenne jobb? Ha rákérdeznek mi a munkád?

Futószalag mellett válogatom a csirkelábakat, néha átraknak csirkeszárnyakat válogatni, ebédszünetben ha van egy kis időm pötyögök a telefonomon...
vagy
Egész nap játékokat tesztelek, egy pályát százszor végigviszek, keresem a hibákat segítem a fejlesztők munkáját, ebédre mexikói chilis csirkeszárnyakat rendelünk...
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[59] Alwares
Nov 23., Friday 15:01 #12
Válasz Atka Halo (#10) üzenetére
Nem értelek ember, miért nem jelentkezel. Legfeljebb nem vállalod el ha neadj isten felvennének...
Amúgy meg teszternek semmi pénzért nem mennék. Az nem sokkal jobb mint a futószalag mellett robotolás...
.titanic {float: none;}
[59] Alwares
Nov 23., Friday 15:00 #11
Sajnos egyikhez se értek D: Pedig nem is olyan rég még nagyon érdekelt, de teljesen más irányt vett a "karrierem".
.titanic {float: none;}
[10] Atka Halo
Nov 23., Friday 14:03 #10
Válasz liquid (#3) üzenetére
Akkor remélem a teszter részt még 2-3 hétig üresen hagyják.
Ha hallgattál volna, bölcsebb maradtál volna.
[23] Leslie
Nov 23., Friday 14:02 #9
Már küldöm is!!!!
A folyamatos önkritika nyomorba dönt! Ne hagyd hogy mások döntsék el helyetted van-e helyed ezen a világon!
[38] playmore
Nov 23., Friday 13:57 #8
Nagyon szerettem a játékaikat butatelefonokon, látom a minőség még mindig változatlan.
Cheers, love! The cavalry's here!
[19] Drazse
Nov 23., Friday 13:51 #7
Válasz Karez (#5) üzenetére
Napi nyolc óra a game industryban? LOL
PSN ID: dragee1984 | Battletag: dragee#2133 | Twitch: facepalmdesign
[64] DarkVenom
Nov 23., Friday 13:39 #6
Válasz Karez (#5) üzenetére
Vagy nem dolgozik, csak kapja a pénzt.
Thrills, Chills, Kills!
[25] Karez
Nov 23., Friday 13:33 #5
Válasz lacapaca (#4) üzenetére
Mért, te a való életben ingyen dolgoznál napi 8 órába? O_o
The bird hermes is my name, eating my wings to make me tame.
[29] lacapaca
Nov 23., Friday 13:25 #4
Jah...gondolom itt is majd dolgozni kell a pénzért. Így már nem is érdekel
Hmmm...Bugattit sem azért vesz az ember, hogy azon morfondírozgasson, hogy egy Trabant jobban megérné-e. 4 Velorex után meg amúgy is jár.
Nov 23., Friday 13:23 #3
Válasz Atka Halo (#1) üzenetére
Nem, de gondolom addig, amíg be nem nem töltik a linkelt oldalon felsorolt pozíciókat (azaz: dinamikus)
And since you asked: no. It's massive.
[26] shearer
Nov 23., Friday 13:20 #2
Nincs rossz helyem jelenleg sem, de megfontolandó.
Kimentek a tankok, bejöttek a bankok.
Összesen: 51 [1-50]
1 | 2
Friss hírek

ps4 1190 | [Nyerd meg!] Hunt: Showdown (PS4)

Karácsony, újév, farsang - a Gamer365 nyereményjátéka nem áll le! Teljes verziós játékokért játszhatsz mindenféle platformon! Nyúl és kacsaszezon, csak épp egy kicsit másképpen - Playstation 4-en indulhat a vadászat a Hunt: Showdown nyereményünknek köszönhetően!

21 | Gamer365 Podcast 2020 február

Visszatér a Gamer365 Podcast, amely a 2020-as szezont csendes témák között lavírozva nyitja. Ezek közül felbukkan a Half Life 2, a VR és a Streaming szolgáltatások jelenlegi állása, valamint beszélgetünk a Sonic kapcsán a kedvenc videojátékos filmadaptációkról is.

25 | [mcmacko] Control: öt pont, amitől plafonra mászom

Megszámlálhatatlan mennyiségű GOTY díj, egekbe szárnyaló finnek, kövér értékelések a sajtó hasábjain. A Control tényleg megcsinálta a 2019-es évet, és sokunkat is – azonban az elégedettség tükre mögött lehet egy alternatív dimenzió is. Ide néztünk most be.

2 | Borderlands 3: földöntúli románc

Bemutatkozott a második DLC. Közeleg a Steames megjelenés.

3 | Apex Legends: garantált javak

Jövő héten jön az új limitált idejű event.

12 | [Nézd élőben] Baldur's Gate 3 leleplezés

21:00 órakor kezdés, addig is érjétek be öt kiszivárgott screenshottal.

pc 0 | Comanche: nyílt béta, szabad légifolyosók

A hétvégén felpörög a rotor és suhan a levegő-levegő rakéta.

0 | Méretes traileren mutatkozik be Ary

Platformer a PS2-korszak szellemében.