DmC: hét nehézség, kilenc kép
Kapcsolódó játék: DmC (x360)
Eddig 40 hozzászólás
drag
2012. november 02.
péntek 10:24


Kilenc friss DmC látnivalóból falatozhatnak azok, akik új képekre vágynak a Ninja Theory Devil May Cry-újragondolásából, nem csak emiatt van alkalmunk azonban írni a játékról.

A Capcom ugyanis bejelentette, hogy mire számíthatunk a nehézségi fokozatokat illetően: a három alapból elérhető (Human, Devil Hunter, Nephilim) mellett négy további szintet kapunk - a rajongóknak ismerősek lesznek.

Son of Sparda - Új ellenfél-elrendezés, erősebb ellenfelek;
Dante Must Die - Még erősebb ellenfelek és támadások,
Heaven or Hell - Az ellenfelek és Dante is egy ütésből meghalnak;
Hell and Hell - Csak Dante hal meg egy ütéstől.

A DmC január 15-én érkezik 360 és PS3 platformokra - később a PC tábor is kapni fog belőle.


[41] ssj4vegita
nov 05., hétfő 21:48 #40
Ez a Dante még mindig egy nyálgép. Fúj! Hova lett a jó öreg igazi gizda Dante... Csak ez a műmájer van. Innentől kezdve lehet akármilyen jó a játék (bár a NT nevére semmilyen garanciát nem vállalnék).
"Imagination is everything, it is the preview of life's coming attractions." Amit az értelem el tud képzelni, azt el is tudja érni.
[71] zaz
nov 05., hétfő 9:50 #39
Természetesen veszem!
Nagyon bírom a Ninja Theory munkáit! Szerintem ezzel sem lesz gond!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
[40] Rewmac
nov 05., hétfő 9:21 #38
Válasz Horvi Gabi (#30) üzenetére
Évek óta ezek a fokozatok vannak.
Youtube: TheIconizer
[40] Rewmac
nov 05., hétfő 9:21 #37
Válasz dreampage (#36) üzenetére
Ha pusztán az eddig kiadott anyagok alapján kell ítélkezni az alapján semmivel.
Youtube: TheIconizer
[111] dreampage
nov 03., szombat 12:26 #36
A képek alapján a látvánnyal nem lesz probléma.
A játéknak soha nincs vége. | http://xbox.com/hu-HU | http://xbox.gamer365.hu | Telefonos ügyfélszolgálat: 06 80 018 590
[18] angrod
nov 03., szombat 1:00 #35
Ennyi a reakcióm: Rofl.
"If you ever go to hotel, be sure to bring your own towel. You never know where hotel towels have been." -Towelie
[33] Laza
nov 03., szombat 0:16 #34
Na, végre valami érdekes és értelmes nehézségi fokozatok
Ezt már szeretem ... mondjuk ettől még a játékot nem fogom megvenni, max majd olcsóért ha lesz.
GamerTag: LazaHunter ... Diablo 3 Battle Tag: LazaHunter#2295 ... Steam: **Laza** Twitch: http://twitch.tv/lazahun
[35] wodbear
nov 02., péntek 17:45 #33
Szerintem lassan előrendelem
"Az interneten található idézetekkel az a baj, hogy nem tudhatjuk kitől származnak" - József Attila
[18] angrod
nov 02., péntek 17:31 #32
Válasz Nightdante (#17) üzenetére
A-a, youtube-on anno én is úgy hivatkoztam rá, hogy Hayden "Dante" Christensen.
"If you ever go to hotel, be sure to bring your own towel. You never know where hotel towels have been." -Towelie
[33] CHASE
nov 02., péntek 16:46 #31
Válasz Invisible (#29) üzenetére
Valószínűleg arról van szó, hogy amiket te említesz, azok tényleg szar dolgok, ami meg jó, azt nem említi senki. Ez így szokott működni.
[18] Horvi Gabi
nov 02., péntek 16:19 #30
Néha a kevesebb több. Tartja a mondás és ezt mondom én is a játékkal kapcsolatban is. Nekem ez már túl " szürreális".
[5] Invisible
nov 02., péntek 16:09 #29
Válasz Karez (#16) üzenetére
Javarészt megértem az érzéseidet, ugyanakkor ebben a kérdésben kissé szemellenzős vagy SZERINTEM (szóval lehet más, másképp látja). Ha azt nézed lehet jó oldala is a nyugat felé nyitásnak, pl Dragons Dogma.

Ennek a generációnak a végén mást se olvasok, csak:
- A Ca$com szar, mert kiadja a franchise-ait nyugatra.
- A Square Enix szar, mert a Final Fantasy-ból csőjáték lett egygombos harcrendszerrel, na meg a Versus-al csak hitegetnek.
- A Tecmo Koei szar, mert a tönkre vágta az NG-t, a DOA 5 meg alig fejlődött.
- Az EA szar, mert online pass-t vezetett be.
- Valve szar, mert tökölnek a HL3-al.
- A Team Ico szar, mert nem lesz már a generációban a "The Last Guardian".

Stb...stb...stb.

Nem tagadom, hogy vannak féligazságok a fentebb említettekben, de azért nem kell full csőlátásúnak sem lenni.
Amúgy is akiknek minden szar, azoknak jöhet bármi a következő generációban, a hozzáállásuk nem fog változni.
"Tu t'demandes qui j'suis ouais Un mec amer, non Juste la partie sombre du nique ta mère Sans"
nov 02., péntek 15:59 #28
Vegre egy jatek, ami nem marciusban jelenik meg
Daytona USA ARCADE: Advance Course 3:00:87 Arcade Game's Forever
[16] El Ninho
nov 02., péntek 15:49 #27
Válasz Karez (#24) üzenetére
Én is nagy rajongója vagyok a sorozatnak, vagyis inkább csak az első résznek és a 3. nak. A 2. szerintem is a léc alatt repült el viszont én a 4. et sem csíptem, mert nekem már izzadtságszagú volt. Az eredeti Dante is egy laza punk szerű karakter akart lenni amolyan japán stílusban, szóval nekem ez az ifjú arca kifejezetten tetszik, kevésbé japános, de ettől még számomra nem lett rosszabb. A világ meg nagyon tetszik. A pályák, amiket eddig láttam baromi ötletesek és az a média démon boss pedig egyenesen zseniális volt számomra. Én nagyon bízom ebben az új címben. Nincs garancia, hogy nem koppanhatok, de nekem nagyon tetszik és nem azért, mert negatív kampányt kapott vagy, hogy bosszantsam azokat akiknek nem tetszik, hanem mert ízlés kérdése (amiről ugye nem illedelmes vitát nyitni) és sok fantáziát, munkát és potenciált látok benne.
MGS5?!?!?!?!?!?!?!?!
[20] Burzum
nov 02., péntek 15:42 #26
Válasz nonkeat (#25) üzenetére
Az előző részekben Super Dante-val mondjuk nem volt nagy kunszt végigzúzni pár óra alatt!
Gondolom, nem ebben a részben fognak változtatni a dolgon...
"...I make the angel scream, and the devil cry."
[12] nonkeat
nov 02., péntek 15:37 #25
Hell and Hell? Lesz ember aki képes lesz elkezdeni ezen a fokozaton?
Some are like water, some are like the heat Some are a melody and some are the beat
[25] Karez
nov 02., péntek 15:35 #24
Válasz El Ninho (#21) üzenetére
Ha ez a dizájn tetszik, váljon egészségedre.
Nekem, mint a sorozat rajongójának, inkább a régi részek gótikus, letisztult, és stílusos világát kedveli. Mindez olyan szörnyekkel és logikai elemekkel bolondítva csak egy pluszt ízt adott majd mindegyik részhez. (2.részt most kiesik a kosárból...)

Ez az új világ, ahol darabokra esnek az elemek, fekete takony folyik mindenhol, és mindenkiből kiáll vagy három láncfűrész...számomra inkább undor vált ki mint lazaságot. (persze azért nekem is tetszik pár dolog benne, pl. a folyamatosan változó világ az egész pofásan néz ki)
Legjobban mégis az fáj, hogy ehez a reboot-hoz, még véletlenül sem találnának ki új karaktereket. Hanem a régieket előkotorva új ruhába rángatják, és karakterüktől teljesen idegen szövegeket rágnak a szájukba.

De ha már önkritikát akarok gyakorolni. Remélem egyszer visszatérnek az eredeti canon-hoz is, és akkor már én is így fogok mosolyogni a dobozra:
KATT!
The bird hermes is my name, eating my wings to make me tame.
[33] CHASE
nov 02., péntek 15:18 #23
Nekem ezzel nincsen gondom.
A gondom a bemutatóval volt, illetve azzal a módival amivel a lovak közé csaptak, valahogy eképp: "figyeljétek ezt a csávót, látjátok milyen fasza csávót kreáltunk nektek?" szóval ez még akkor is komikus lett volna, ha nem Danténak hívják, de így abszolút az volt.
Azóta, meg kell hagyni elég jó irányba vitték a dolgot.
[8] Dae_dead
nov 02., péntek 15:10 #22
Ha túl tudom magam tenni a külsőségeken, akkor sem tudom figyelmen kívül hagyni, hogy a Heavenly Sword, és az Enslaved sem a kiváló harcrendszeréről, irányításáról és kamerakezelésről híres. Ez pedig nem egy jó ómen. =o|
"I consider shmups to be the last real classic game genre still alive."
[16] El Ninho
nov 02., péntek 15:10 #21
Válasz Karez (#13) üzenetére
De jó, hogy tudod, kinek miért tetszik Sajnállak, hogy nem tetszik, de ez van. A nagyapámnak sem tetszett, mikor felborotváltam 20 éve a hajamat és kb. úgy károgott mint te és érvelt is derekasan
MGS5?!?!?!?!?!?!?!?!
[3] Mango
nov 02., péntek 15:08 #20
Válasz Nightdante (#17) üzenetére
Sokan észrevették már KATT!
[10] frg_dnl
nov 02., péntek 14:46 #19
Imádom a hardcore h&s játékokat, ez beszerzős lesz .
[36] rolmanus
nov 02., péntek 14:33 #18
Hú, ez tetszik, már tényleg kezdem várni.
My body is ready!
nov 02., péntek 14:32 #17
Különben csak nekem hasonlít az "új" Dante Hayden Christensen-re(SW2 beli)?
[25] Karez
nov 02., péntek 14:16 #16
Válasz Mango (#14) üzenetére
Ahogy sejtettem. Maga a Capcomnak köszönhetjük ezt is, hogy ennyire nyugatot akarja majmolni.
De kérdem én, miért...MIÉRT? Nem volt elég fej mosás az eddig kijött próbálkozásokra? Vagy most komolyan, mit akarnak ezzel elérni? Ha új közösséget akarnak csábítani, ilyen 4-6 pontos nyugati bérmunkákkal nem fogják megkapni. De ez már egy másik történet...
The bird hermes is my name, eating my wings to make me tame.
[64] DarkVenom
nov 02., péntek 14:07 #15
Válasz Karez (#13) üzenetére
Basszus, még meg se jelent a cucc!
Thrills, Chills, Kills!
[3] Mango
nov 02., péntek 13:48 #14
Válasz Karez (#13) üzenetére
Mi a gond régi DMC játékkal : KATT!
[25] Karez
nov 02., péntek 13:33 #13
Válasz Mango (#12) üzenetére
Az a sok ember ált. azért kedveli, mert akkora negatív kampány veszi körül a játékot, az első előzetese óta, hogy felfigyelnek a játékra.
A rajongói piszkálásnak hála pedig valaki még "értéket" is lát, ebben az összegányolt desin-on...A rajongókba meg folyton-folyvást belerúgnak már a készítők is, direkte módon.
(Dante eredet megváltoztatása, a fődizájner nyilatkozatai, Vergil karakterének kiherélése stb.)

Ha annyira rebootolni akarták a szériát, mért kellett az eredeti karaktereket is velük hozni? Egy rossz szavam se lenne, ha ez a beképzelt punk nem Dante lenne a neve, a sztori az első részt dolgozza fel, modern felfogásban, és hogy állandó jelleggel utalnak a régi szériára.
The bird hermes is my name, eating my wings to make me tame.
[3] Mango
nov 02., péntek 12:43 #12
Válasz Karez (#6) üzenetére
Sokan azt mondják hogy új Dante sokkal jobb mint a régi.


Még mindig nem tudom eldönteni hogy megvegyen a játékot vagy YT megnézem a végigjátszás.
[23] Leslie
nov 02., péntek 12:37 #11
Szép színes!
A folyamatos önkritika nyomorba dönt! Ne hagyd hogy mások döntsék el helyetted van-e helyed ezen a világon!
[64] DarkVenom
nov 02., péntek 12:34 #10
Én kifejezetten várom a játékot, de a nehézségi szintek nem érdekelnek, mert úgyis csak Normalon zúzom végig, mint minden mást.
Thrills, Chills, Kills!
[25] Karez
nov 02., péntek 12:28 #9
Válasz Burzum (#7) üzenetére
Én is így vagyok.
Nem vagyok hajlandó támogatni a Capcom további nyugat majmoló akcióját.
Majd röhögve, háromezerért olcsón beszerezzük évekkel később. Januárban pedig szörnyülködök majd eleget a walkthough videókon.
The bird hermes is my name, eating my wings to make me tame.
[66] Lavitz
nov 02., péntek 12:21 #8
nincs gond ezzel!
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
[20] Burzum
nov 02., péntek 12:20 #7
Válasz Karez (#6) üzenetére
Akkor a demót mindenképp lecsekkolom. Ha jó lesz a harcrendszer, akkor pár év múlva beszerzek egy használtpéldányt baromiolcsón
"...I make the angel scream, and the devil cry."
[25] Karez
nov 02., péntek 12:12 #6
Válasz Burzum (#4) üzenetére
Tegnapi hír:
november 20.-21.-én publikus DmC demó, xbox live és ps network-ön.

Magát a gameplayt egyébként a régi devil may cry csapata is besegít. Így azon részével szvsz nem lesz gond, hisz videók alapján a 3.rész óta használt dinamikus harcrendszert használják majd. Ezek a nehézségi szintek meg alapjáraton elvárja az ember.
És bár annyiszor elmondtam, de nem tudom hangoztatni. Nekem mint a sorozat rajongójának ez a "trendi" koncepció nem jön be sehogyan sem. Nem Dante hajával van a gondom, hanem úgy ámblokk az egész cucc inkább taszító mint érdekes.

Egyik neogaf felhasználó röviden ismerteti mi is a gond az új DmC-vel:
KATT!
The bird hermes is my name, eating my wings to make me tame.
[35] kiső
nov 02., péntek 12:10 #5
Válasz sQr (#3) üzenetére
Miután az elsö pár órán átkinlódtam magam, nekem is egy aránylag kellemes élmény lett az Enslaved. Ha a rengeteg technikai malör nem lett volna benne, akkor még pozitivabb lenne az emlék.
Sajnos a harcrendszer, akárcsak a Heavenly Sword-ben, egy elfuserált nokedli szintjén mozgott, ezért is van okom aggódni a DMC miatt. Dante feje már csak hab a tortán.
[20] Burzum
nov 02., péntek 12:01 #4
Számomra a harcrendszer mentheti meg a cuccot (az meg az eddigi videók alapján dettó DMC4-es, szal jónak tűnik).

Tényleg, amúgy nem úgy volt, hogy lesz demó még az év vége előtt vmikor?
"...I make the angel scream, and the devil cry."
[30] sQr
nov 02., péntek 11:48 #3
Továbbra is iszonyatosan tetszik a képi világa, ami mögé remélhetőleg egy kellemes harcrendszert is sikerül felépíteni. Én kimondottan örülök a rebootnak és főleg annak, hogy a Ninja Theory kezei közé került - igen, nekem tetszett az Enslaved.
Twitter: seQueeer | Instagram magazine: controller_culture
[2] Zerko
nov 02., péntek 11:43 #2
Nem meglepő, a negyedik részben is így volt és ezeknek a szinteknek volt köszönhető, hogy 110 órára a képernyő elé szögezett, hogy mindegyiket teljesítsem.
http://game-chronicle.blogspot.hu/
[2] Danti1222
nov 02., péntek 11:32 #1
Na ez nem is olyan rossz, ez a Heaven or Hell - Az ellenfelek és Dante is egy ütésből meghalnak; tetszetős.
PS4ever PSN ID: Danti1222
DmC adatlap
Még nincs besorolva Még nincs besorolva
Kiadó: Capcom
Fejlesztő: Ninja Theory
Megjelenés:
Kategória: Akció/Kaland
Online játékmód: Nem ismert

A szerkesztőség értékelése:
8
Ami tetszett
-Izgalmas és kellő mélységgel bíró harcrendszer
-Egyedi stílusú, változatos helyszínek, ismétlések nélkül
-Kellő tartalom a kezdők és a profik számára egyaránt, titkokkal és extra nehézségekkel
-Dögös grafika, stabil framerate a harcok alatt
Ami nem tetszett
-Erőtlen, nem túl izgalmas történet
-Fantáziátlan főellenfelek
-Sokat töltöget, még pályák közben is
Olvasói értékelés: 17,4 (57 szavazat)
Ugyanez a játék más platformokon:
pc | gc | xbox | ps2 | ps3 | x360 | wii | nds | psp | xbox1 | ps4 | wiiu | n3ds | psv | mob

110 | [Teszt] DmC: Devil May Cry

A Ninja Theory műhelyében viszonylag régóta készül az új Dantét, az új világot és az új kalandokat igérő DmC: Devil May Cry - most végre kiderül, hogy képes volt-e a brit stúdió arra, hogy átvegyen egy eddig kizárólag japán fejlesztőkhöz köthető sorozatot. Teszteltük az új DMC-t!

24 | DmC: traileren az elismerések

Egyre több játék jelentkezik "nézd csak, mi ilyen jó pontszámokat kaptunk" jellegű trailerrel: a DmC legújabb kedvcsinálója is a begyűjtött elismerésekkel büszkélkedik számunkra.

46 | DmC: visszatér a régi Dante

Hiányzik a régi Dante a nemrég megjelent Ninja Theory-féle Devil May Cry rebootból, a DmC-ből? Ha igen, akkor a január 30-án megjelenő kosztümpakkal orvosolhatod majd a problémát.

11 | DmC demó a jövő héten

Hamarosan belekóstolhatunk a játékba.

28 | DmC: DLC-t kap Vergil

A Capcom és a Ninja Theory korábban úgy nyilatkozott, hogy Dante ikertestvére, Vergil nem lesz játszható karakter a DmC-ben. Nos, az alapjátékban tényleg nem - de DLC-ben igen.

11 | DmC: eszeveszett kombók

Öt perces gameplay ízelítő.

5 | DmC: a karakterek mögött

Videónapló, benne a színészekkel.

30 | DmC: a gyűjtői kiadás

A Capcom bemutatta a január közepén megjelenő DmC európai gyűjtői kiadását, amely a Son of Sparda Edition névre hallgat. Megmutatjuk, hogy mi lapul a dobozban.

40 | DmC: hét nehézség, kilenc kép

Kilenc friss DmC látnivalóból falatozhatnak azok, akik új képekre vágynak a Ninja Theory Devil May Cry-újragondolásából, nem csak emiatt van alkalmunk azonban írni a játékról.

21 | DmC: trailer és demó

Új kedvcsináló a NYCC-ről.

7 | [TGS] DmC trailer

Három percnyi kaszabolás.

7 | 10 perc DmC

Maradék a Gamescomról #2.

9 | [GC] Fél óra DmC

Méretes kóstoló a Devil May Cry rebootból.

37 | [GC] DmC trailer, Vergil visszatér

25 | [E3] DmC gameplay főellenféllel

Így harcolsz a csatornai csúfság ellen.

33 | [E3] DmC trailer

13 | A DmC is 2013-ban jön, PC-re is

Újabb nagy megjelenés a jövő év elejére.

48 | DmC: gameplay videók

A délelőtti trailer után két rövid DmC gameplay videó a porondon: magába zuhanó város és vad vagdalkozás várja az érdeklődőket.

60 | DmC: Dante beszól

36 | [TGS] Hét perc DmC

Hét percnyi DmC (360, PS3) gameplay videó érkezett a Tokyo Game Show-ról, melyben a harc mellett a Ninja Theory-féle reboot elborult világára is vethetünk néhány pillantást.

22 | [TGS] DmC trailer

Épp egy éve, a tavalyi Tokyo Game Show-n mutatkozott be a közönséget erőteljesen megosztó Devil May Cry reboot, a DmC (360, PS3) - lássuk a Ninja Theory játékának idei kedvcsinálóját.

87 | [E3] DmC trailer

25 | Dante: akkor és most

Egy kis érdekesség délelőttre, amíg az óceán túloldalán még alszanak: a GameTrailers készített egy összeállítást a Devil May Cry főhőséről, Dantéról, aki komoly átalakuláson ment keresztül.

89 | A Ninja Theory az új Dante-ról

A TGS legnagyobb meglepetése, a DmC alaposan megújítja a Devil May Cry sorozatot - leginkább az újragondolt főhős által. A PlayStation Blog az új Dante-ról faggatta a fejlesztést végző Ninja Theory-t.

550 | [TGS] DmC bejelentés, képek, trailer

A nap eddigi legnagyobb bejelentése: itt az új Devil May Cry játék. Nem ötödik részről van szó azonban, hanem a Capcom által korábban levédetett című DmC-ről. Méretes reboot érkezik, teljesen új Dantéval. Képek, trailer és információk következnek.
Tovább a játék adatlapjára / fórumába