Nagy a csend a BioShock Infinite háza táján, amit most nem éppen pozitív hírek törtek meg: négy ember is otthagyta az Irrational Games gárdáját.
Tim Gerritsen (director of product development), Jeff McGann (design lead), Kenneth Strickland (principal systems designer) mellett az a Nate Wells (art director) is távozott, aki már 13 éve a csapat tagja volt, és az első BioShock kapcsán hatalmas elismerésben részesült. Utóbbi állítólag a Naughty Dognál folytathatja.
A csend egyébként nem véletlen a játék körül: a megjelenést októberről februárra tolták, így bizonyára lázas munka folyik.
Az Infinite nem volt ott a júniusi E3-on, és a jövő héten esedékes Gamescomon sem fogják mutogatni, a csapat feje, Ken Levine azonban igyekezett megnyugtatni mindenkit.
*"Hasonló élményben volt részünk az első BioShock kapcsán is, amely szintén több hónapot csúszott az eredeti megjelenési dátum közeledtével. Hogy miért? Azért, mert a Big Daddy-k nem azok a Big Daddy-k voltak, akiket végül megismertél és megszerettél. Azért, mert Andrew Ryan golfütője nem volt az igazi. Azért, mert Rapture-nek szüksége volt még egy réteg koszos Art Decóra. Ugyanez az alapelv érvényes most a BioShock Infinite-re is."
"Amikor legközelebb megmutatjuk a játékot, az lényegében az a termék lesz már, amit a dobozba szeretnénk rakni."*
Elemzők szerint a BioShock Infinite megjelenése könnyen átcsúszhat a 2013 áprilisában kezdődő következő üzleti évre, méghozzá a másik sokak által várt Take-Two játékkal, a még mindig premier-időpont nélküli Grand Theft Auto V-tel karöltve.