[2015] Az év legjobb játékai: 10-1

Az év legjobb játékai: 10-1

Gamer3652015.12.30. 14:00

(A toplista a Gamer365 olvasóinak szavazatai alapján készült!)

Turn 10 Studios | Xbox One | Szerintünk: 9

"A legjobb autóverseny: elképesztően élvezetes irányítás, zseniális vizuális megjelenítés, mindezt rengeteg tartalommal fűszerezve." (phantasy)

"Ez a játék tönkretesz! Vigyázz vele! Először is ott a vad tempó, ami leszakítja az arcod! Másodszor a látvány, amitől garantáltan leesik az állad! Harmadszor az ultrarealisztikus éjszakai futamok, amiktől kigúvad a szemed! De említhetném még a dobhártyaszaggatóan valóságos motorhangokat is! A tartalmi oldalt vizsgálva és annak robusztus mivoltát megismerve pedig garantált a gutaütés! Konzultáljon orvosával, gyógyszerészével." (Fieldtom)

"Az eddigi legkomolyabb Forza-élmény! Nagyon bejön a rengeteg lehetőség a versenyzés terén. Az éjszaka és az eső nagyot dob az egészen. Végre endurance versenyek!" (aLiEnS13666)

Crystal Dynamics | Xbox One, Xbox 360 | Szerintünk: 8

"Az előző rész óta vártuk már a játékot, így izgatottan ültünk le elé, és ezúttal sem okozott csalódást. A játék minden téren fejlődött, és csak előnyére. Elmondhatatlanul gyönyörű lett, szerintem az eddigi legszebb játék - még akkor is, ha idén volt egy Witcher 3 is. Hatalmas terület, és bár szabadon bejárható, mégis egy irányba terel a történet, így eltévedni lehetetlen. Bármikor visszatérhetünk a korábbi területekre, és persze vissza is kell, mivel az újabb felszerelésünkkel további területek nyílnak meg előttünk. Talán kicsit több logikai és ugrálós rész nem ártott volna, mert néhol már csata-csata hátán volt. Gyűjtögetés is van bőven, de most kicsit másképp, így egy pillanatra sem lankadt a lelkesedés és változatos maradt végig. A befejezés pedig..." (Renatto)

"Igen, tudom, csak egy egygombos "nyomom előre a kart és játszik helyettem" játék non-gamereknek. De akkor is a legjobb abban, amit csinál. És ha tényleg csak a történet által kijelölt pontot követed végig a legkönnyebb fokozatban, akkor valóban egygombos "nyomom a kart előre oszt' jól van" non-géming az egész. De ha survivor módban indítod el, és nem rohansz át az egyes helyszíneken, hanem hagysz időt a felfedezésükre, valamint a kincskeresésre, akkor egy nagyon kellemes, szórakoztató akció-kalandjátékra lelsz." (Tom)

Dontnod Entertainment | PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360, PC | Szerintünk: 9

"Max és Chloe története - a tinidrámák tipikus kliséi, sablonjai és logikai buktatói ellenére - helyenként egyszerre felemelő, vidám, megnevettető, szomorú, szívszorító, keserédes, de legfőképp nosztalgikus hangulatot ébreszt a játékosban, ezt pedig egyetlen másik kalandjáték sem utánozni, sem elvenni nem tudja tőle. És miben rejlik a Life is Strange varázsa? Abban, hogy a tipikus tinidrámák és az alapfeltevés adta témák ellenére az egész ÉLETSZAGÚ, reális, s ebből kifolyólag a karakterekhez és Arcadia Bay-hez is a kötődés hamar kialakul." (torppapa5)

"Ez a játék egyszerűen leírhatatlan élményt nyújtott számomra. Magával ragadó történet, kellőképpen borzongató és szeretnivaló jelenetek, szereplők. A rejtett és nem annyira rejtett utalások is fantasztikusak benne, a kocsi rendszámokat kifejezetten ötletesnek találtam." (LaserBack)

"Nem gondoltam volna, hogy egy tini-kaland ennyire meg fog tetszeni, illetve hogy még van szufla a Telltale által csúcsra pörgetett epizódikus történetmesélésben. Rengeteg hétköznapi tinédzser-kori problémát látunk, amiket elég sokunk anno meg is tapasztalt. A játék helyszíne is igazán különleges, meg azok a zenék!" (Alwares)

Supermassive Games | PS4 | Szerintünk: 8

"Fel lehetne sorolni kb. 5 horrorfilmet és néhány játékot, amelyeket összegyúrva megkapjuk az Until Dawnt, és mégis: NAGYON hosszú ideje az első játék, amit majdnem együltében végigjátszottam úgy, hogy izzadt a kezem az irányítón, amit el sem akartam engedni. Már a játék közben azon járt az agyam, mit kellett volna másképp csinálnom, ugyanis ellentétben az utóbbi idők "döntésválasztós" kalandjátékaival itt VALÓBAN minden mozdulatnak megvan a maga kisebb-nagyobb következménye. Minden döntést viszonylag gyorsan kell meghozni, és még a legutolsó pillanatokban is meg tud lepni a játék." (Fórumozó)

"Tulajdonképpen ez nem is igazán egy játék. Ez egy interaktív film, aminek te vagy a rendezője. Megvan a helyszín, vannak karakterek, néha még jó nőket is látni, illetve a szereplők személyisége is adott. Ennyi kell egy jó horrorsztorihoz, amit annyiszor rendezel újra, ahányszor akarsz. Lépj ki a keretből, és törd meg a jófiú karakterét egy mocskos húzással, vagy játssz a szabályok szerint. Csak rajtad áll, hogyan viszed végbe a sztorit, és hogyan csavarod az eseményeket. Bújjon elő a benned rejlő Hitchcock!" (CoolCat)

"Az UD brutális, kegyetlen, mindezt teszi egy jó történettel nyakon öntve és (javarészt) kedvelhető karakterekkel, így minden döntésnek valóban súlya van. A pillangóhatás nem elenyésző, néha egészen egyértelmű, máshol pedig nem várt eredményeket hoz magával, ezzel lehetővé téve, hogy a játék folyamatosan izgalmas, pörgős maradjon, miközben a félelmetes atmoszféra sem vész el, és a nyomozásra, drámázásra, valamint egy-két poén elsütésére is van idő. A fejlesztők üzenete egyértelmű, és erre még a horror műfaj tapasztalt kedvelői is hamar ráébrednek: a kontroller a te kezedben van, ahogy a karakterek élete is. Dönts, és nézd meg az eredményét annak, amit okoztál!" (torppapa5)

343 Industries | Xbox One | Szerintünk: 9

"A legtutibb és legkiforrottabb sci-fi multiplayer játék a piacon, ami megunhatatlanul változatos. A grafikai stílus ismét baromi jó lett, a világ atmoszférája pedig top kategória." (phantasy)

"A gunplay még mindig jó, a 60 fps-en hasraesik az ember szeme, a covenantok még mindig covenantok, a multi pedig a legjobb a Halo védjegy plazmaránáttal és az új Warzone móddal. Bár MC kicsit kevés szerepet kapott a sztoriban, azért bármelyik Spartannal nagy élmény lezúzni az idegeneket." (zsozsa)

EA DICE | PS4, Xbox One, PC | Szerintünk: 6

"A Star Wars csatái még sohasem voltak ilyen élethűek, pörgősek és látványosak. 40 fős földi és légi csaták elképesztő látvánnyal, hangokkal és Csillagok Háborúja hangulattal. " (Revanchist)

"Egy játékot a hangulata miatt jászom és nem a tartalom miatt. Minek a sok tartalom, ha csak fél-egy órát játszottam vele, aztán többet soha? Akkor lehet benne 100+ óra tartalom is, ha nekem csak egy órát nyújtott. Ezért esett a választásom erre a játékra, mert nem a végeláthatatlan, már-már frusztrációt okozó tartalommal próbál beszippantatni, hanem az eredeti Star Wars hangulattal. A grafika tökéletes, a hangok szinte szétrobbantják a szobát. Aprólékosan lecsiszolt játék, ami manapság ritkaság, hogy egy végeleges kiadott játék nem arról szól, mikor jön a javítás, mert csak bétatesztelők vagyunk. Folyamatosan fogják bővíteni a játékot, még hosszú ideig el leszek vele." (Lavitz)

Bethesda Game Studios | PS4, Xbox One, PC | Szerintünk: 7

"Nem a legszebb, technikailag nem a legjobb, nem is tartogat rengeteg újdonságot az előzőhöz képest, mégis annyira jó, annyira tartalmas, annyira mély, hogy öröm benne hosszú időre elveszni. Ultimatív posztapokaliptikus történet." (fozelek)

"Érdekes kreálmányok a Bethesda játékai, mert úgy lehetne napestig sorolni a hibáikat, hogy közben az ember fel sem áll a képernyő elől, hanem elindul, hogy utánajárjon egy kósza pletykának, megnézze magának azt az eldugott bunkert, amiről egy fél mondatot ejtettek el a környékbeliek, beleveti magát a vadonba - jelen esetben a Bostont és környékét felölelő Commonwealth-be. Nem meglepetés, hogy a Fallout 4 sem lett hibátlan játék, ráadásul érezhetően megnőtt a lövöldözésre kihegyezett küldetések száma, és egy alapos egyszerűsítésen esett át a párbeszédrendszer. Ennek ellenére még mindig a Bethesda ért hozzá a legjobban, hogyan kell egy érdekfeszítő és kalandozásra csábító nyitott világot megalkotni. Az első látásra kisebb Commonwealth roskadozik a titkok, a felfedeznivaló, az érdekes történetek és sorsok alatt. " (casper007)

Kojima Productions | PS4, PS3, Xbox One, Xbox 360, PC | Szerintünk: 10

"Kojima és a Konami ellentéte ellenére egy remek játékot raktak össze. A lopakodás még soha nem volt ennyire élvezetes. Magam választom meg az utat és a megvalósítási módot is, sőt, akár hagyhatom a fenébe az egész lopakodást, bekérem a walker gear-t meg egy halom robbanószert és mindent eltüntetek, amit csak látok." (renjike123)

"Kojima remekműve, a hiányzó láncszem. Nekem nagyon tetszett a sztori nyújtása/óvatos adagolása, a játékmenet pedig közelről-távolról a legjobb, amit valaha kapott MGS a popsija alá." (keviny)

"Gameplay tekintetben az eddigi talán legjobb MGS. Sikerült átültetni az MGS játékmechanikájának esszenciáját az open world játékok világába. Egy adott szituációt többféleképpen meg lehet oldani, legyen az (ahogy mindig is illett) stealth-es megközelítésben, "buddy-k" segítségével vagy szokatlanul hangosan (tankkal túszt menteni, miért ne?). Elég széles eszköztárat kap a játékos, amivel sokoldalúan meg tud oldani egy adott szituációt." (Palmer07)

"Kojima lezárta az MGS szériát, és ezzel bő 20 évet hagyott a háta mögött. Nemcsak a játékot, de mindazt, amit a játék képviselt, le akarta már zárni, ami érezhető is volt mindvégig. Persze közbejött egy olyan ellentét a Konamival, amitől ez a lezárás még nagyobbat robbant. Tökéletes MGS? Nem, a fél játék szabályosan hiányzik! Kiváló sztori? Kizárt, mert rengeteg a lyuk és egy fejezet ki lett vágva. De a legjobb lopakodós játék, amivel valaha játszottál, benne a szokásos Kojima üzenettel, ami Neked, játékosnak szól. A félbemaradt sztori, kidolgozatlan karakterek, és a sokakat eltántorító csavar ellenére annyira jól sikerült maga a játék, hogy mindezt elfelejthetjük. Snake vaj sima mozgása, hatalmas játszóterek a lopakodásra, fantasztikus grafika és megannyi misszió vár ránk.Érezd át, milyen egy legyőzhetetlen legendának lenni!" (CoolCat)

From Software | PS4 | Szerintünk: 9

"You died… a legmotiválóbb felirat, s ezt a hardcore, Souls játékokon megedződött gamerek értik a legjobban. Még mindig az teszi naggyá ezeket a játékokat, s így a Bloodborne-t is, hogy magunkra vagyunk utalva, se térkép, se egyértelmű útmutatás, semmi segítség… ellenben ott van a felfedezés és saját bőrünkön megtapasztalás öröme. Ami külön kiemelendő ennél a From Software játéknál, az a lenyűgözően eltalált gótikus-misztikus hangulat. Az atmoszféra egyszerűen verhetetlen." (MASTER300)

"Dark Souls rajongóként nagyon vártam a Bloodborne-t, de féltem, hogy csalódni fogok az "új" élmény miatt. Azonban aggódásom alaptalan volt: számomra EZ az IGAZI videójáték! Hihetetlenül hangulatos a világa, eszméletlenül feszes a gameplay, rengeteg a titok, kellően nehéz, egyszóval közel hibátlan. Illetve továbbra is igaz a Dark Souls szellemisége: ha meghalsz, azt csak magadnak köszönheted. Prepare to die, Hunter" (Krauser)

"Vérfarkasok, gótika, Cthulhu mítosz és a sikeresen megreformált Souls játékmenet. Látszólag tuti siker recept, de azért pár gikszer is becsúszott a képletbe. Egy csomó deficitje van a Souls sorozat korábbi alkotásaihoz képest, ám mindet sikeresen ellensúlyozza a nagybetűs hangulat és talán az eddigi legjobb sztori. Hibái ellenére sem igazán lehetett kérdéses, hogy idén is egy From Software alkotás legyen nálam az év játéka." (shearer)

"A horror műfaj mindig távol állt tőlem, egy Lovecraft tudta egy kicsit megszerettetni velem. A játékstílust is elkerültem eddig, a legendásan nehéz játékok eddig többnyire inkább frusztráltak. Ez a játék tökéletesen hozza össze a Souls széria lényegét a Lovecraft-i rettenettel, és ez a kombináció még mindig visszaültet Yharnam városa elé, több hónappal a megjelenés után is." (Lameth)

"Lenyűgöző, emlékezetes, rendkívül mély és gazdag történet, végletekig polírozott harcrendszer, pazar soundtrack. Már az első bemutatott trailert követően elragadott ez a világ, rabul ejtett. A háttértörténet után kutatok, teóriákat gyártok, megfertőzött az ősi vér. Képtelen vagyok kigyógyulni belőle. Édes mámor, vadászni akarok szakadatlan. A játék, amely pokolba taszít, majd a mennybe emel, kihasznál és bántalmaz. Szuggesztív. A novemberben megjelent The Old Hunter kiegészítővel együtt lett mindent elsöprő az élmény. A From Software-nek köszönhetem azt, hogy még képes vagyok őszintén lelkesedni videojátékért." (p.jay)

"Megmondom őszintén, nekem nem volt nagyon dolgom a Souls széria részéivel; próbálni próbáltam, de nem jöttek be; sokszor meghaltam, inkább felidegesített, mintsem szórakoztatott. Kissé féltem, hogy a Bloodborne-nál is ez lesz, de megvettem, mert iszonyatosan magával ragadott már bejelentéskor az egész viktóriánus, kékes-szürkés atmoszféra és lényei. Szerintem egyik legjobb döntésem volt... Habár néha nagyon felidegesített, de ennek ellenére mégis láttam, hogy meg lehet csinálni, és NEM SZABAD FELADNI! Lehet erős hasonlat, de éppen ezért leginkább az élethez hasonlítanám ezt a játékot: sokszor fogsz bukni és rengeteg pofont kapsz, ami után elmegy a kedved, de mindegyikből tanulsz, és a végén olyan sikerélményed lesz, hogy minden korábbi rosszat elfeledtet veled." (skiz0)

CD Projekt RED | PS4, Xbox One, PC | Szerintünk: 9

"Az első pillanatban, amikor megkaptam az irányítást tudtam: megérkeztem. Több évtizedes játékos múltam során nagyon sokszor elképzeltem magamnak, hogy milyen játékkal játszanék majd szívesen, ha majd a technika lehetővé teszi. Az egyik ilyen - modern kori - elképzelésemet a GTA5 valósította meg, de mindig elképzeltem mellé egy középkori kardozós, fantasy világot is, óriási bejárható területtel, élő-lélegző világgal, rengetegféle szörnnyel, saját magam által alakított szövevényes történettel, erős érzelmeket kiváltó karakterekkel, élvezetes, összetett, kardozós / varázslós harcrendszerrel, lovaglással, vadászattal, hajózással, kocsmai játékokkal, közepes angol tudásom okán teljesen magyar szöveggel. Megkaptam. A grafika, a hangok, a fő és melléktörténetek, a nyersanyag-menedzsment, a mezei ellenfelek elleni és a bossharcok is mind-mind úgy lettek megvalósítva, ahogy megálmodtam. Egyértelműen érezhető, hogy a készítők nem csupán egy munkának tekintették ezt a projektet, hanem szenvedélyesen törekedtek az elérhető legjobbra, saját álmaik megvalósítására. A Witcher 3 számomra nem csak 2015, hanem eddigi játékos pályafutásom legjobb játéka, egy igazi megvalósult álom." (GeePee)

"A lengyel srácok megcsinálták! Zseniális történet, magával ragadó világ, rengeteg tennivaló. Ha 1-2 évvel ezelőtt megkérdezték volna tőlem, hogy kb. mit várok az új generációtól, akkor ezt a játékot írtam volna körül." (Dunhill)

"Minden pillanata árasztja magából a minőséget. A forgatókönyv és a véletlenszerű történések a jelen generáció legtartalmasabb RPG-jévé varázsolják. Ez a játék a kalandozó kedvű emberek fellegvára, lehetőséget ad egy nyílt világ kipróbálására és saját, egyedi sztorijának felépítésére, mely mindvégig megtartja a magas játékélményt." (saturnfan)

"Iszonyú mennyiségű tartalom, szemkápráztató látványvilág, érdekes sztori, fülkényeztető zene, utánozhatatlan hangulat... csak és kizárólag szuperlatívuszokban lehet beszélni erről a játékról, ami szerintem toronymagasan kiemelkedik a 2015-ös év kínálatából. Megérdemeltem zsebelte be sok helyen az "Év játéka" díjakat, és külön kiemelném a fejlesztők példamutató hozzáállását a játékosokhoz. Bravó, CD Project RED!" (Katczi)

"Nagy segítség, ha az ember jó alapokra építkezhet, de ez nem garantálja a sikert. A lengyel CD Projekt RED saját "hungarikumának" tekintheti a Witcher sorozatot, amit a Wild Hunttal koronázott meg. Ritka, hogy az írói kéz által ennyire kimunkált karakterek ilyen hosszú időn át képesek fenntartani az ember érdeklődését, hiszen a puskaporos hordó általában egy tucat óráig tart. A Witcher saját identitását megtartva tágította ki világát. Nagyszerűen finomított a harcrendszeren, Sapkowski könyvei alapján így képzeltem el Geralt kardforgatását, mintha táncot lejtene ellensége körül. Nagyszerű érzés, amikor úgy döntök, hogy lerendezek egy pár percesnek tűnő ügyet, ami aztán órák múlva, egy álmomban nem várt helyen és szituációban éri el a konklúzióját. Sajnos, nem sajnos a sorozatoknak áll a világ - idén a Witcher tudott önmagához képest a legnagyobbat lépni." (casper007)

"Yen meztelen feneke akkor is GOTY-szintre emelte volna ezt a játékot, ha minden más rossz lenne benne. De nem így van, Geralt utolsó nagy kalandja minden szempontból egy tökéletes alkotás." (Oli G.)

"Ezen a játékon látszott idén a legjobban, hogy szívvel-lélekkel készült és rengeteg munkát fektettek bele. Elejétől a végéig leköti a játékost a hatalmas, kidolgozott világ és a remek történet. Nekem a hangulat, a környezet, a dizájn, az aláfestő zene különösen tetszett. Amikor egy játék eléri azt, hogy objektív nézőpontból átálljunk szubjektívbe és felejtsük el, hogy egy képernyő előtt ülünk, akkor teljesítette a műfaj kötelességét. Onnantól nem is keresed a hibákat, hanem belemerülsz a játék világába." (Deleter13)

"Mit is mondhatnék. Lenyűgöző. A mai napig minden nap játszok vele, amikor tehetem. Nem tudok megmaradni nélküle, muszáj belépnem az északi királyságokba, sétálni egyet Velen kis falvaiban, bemerészkedni az erdőkbe, vásárolgatni Novigrad főterén, elhajózni Skellige szigetére, megmászni Brunvikot, felfedezni az eddig még esetleg nem látott helyeket és persze csinálni a megmaradt kontraktokat, ha találok még. Teljesen elvarázsolt idén a Witcher, csak szuperlatívuszokban lehet erről a címről beszélni." (KiswechPS3)

Ezúton is köszönjük mindenkinek, aki szavazatával részt vett a lista összeállításában. És hogy melyek voltak a Gamer365 szerkesztőségének 2015-ös kedvencei? Holnap ez is kiderül!

Ha tetszett a cikk, és megteheted, akkor támogass minket patreonon!

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
eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

Eiyuden Chronicle folytatás, Prison Architect 2 csúszás - ez történt pénteken

Továbbá: Kena: Bridge of Spirits, Sclash, Biped 2, Unending Dawn.

11 perce

Új projektek a Lariannál, bemutatkozott a Kingdom Come: Deliverance II - ez történt csütörtökön

Továbbá: F1 24, Fabledom, Darkest Dungeon II, V Rising, Human Fall Flat 2, Cozy Caravan, Remnant 2.

1 napja
2

Lovagregény újratöltve: bejelentették a Kingdom Come: Deliverance 2-t

Mi már egy hete tudjuk, de csak most szabad róla beszélni. A Plaion és a Warhorse Studios párosa bejelentette a sikeres lovagregényük folytatását, a Kingdom Come: Deliverance II-t.

1 napja
1

Botany Manor

Egyedül sétálgatni egy viktoriánus kori udvarházban, feljegyzéseket olvasgatni és virágokat növeszteni? Izgalmasabb, mint hinnéd! Tesztlaborba vittük a Botany Manort.

1 napja
2

Baldur's Gate fejlesztővadászat, Ghost of Tsushima gépigény – ez történt szerdán

Továbbá: Sea of Thieves, Potionomics, Crow Country, Mullet Mad Jack, Dementium: The Ward.

2 napja
3

Sok jó indie 20 percben is elfér - Nintendo Indie World Showcase összefoglaló

A kis címek is tudnak izgalmasak lenni: a Nintendo legújabb indie-specifikus adásában láttunk is jó néhányat - nem csak Switch-re! Összegyűjtöttük nektek a látottakat.

2 napja
6

Children of the Sun

A Devolver Digital továbbra is remek érzékkel karolja fel az ígéretes, egyedi, kreatív projekteket. René Rother debütáló alkotása sem lóg ki a texasi kiadó portfoliójából. Na de miért érdemes odafigyelni rá? TESZT!

2 napja
1

Műsoron az indie-k, folytatódnak a leépítések – ez történt kedden

Benne: Nintendo Indie World Showcase beharangozó, Take-Two és Kwalee leépítés, Rolling Hills bejelentés, Capes és Athenian Rhapsody megjelenési dátumok.

3 napja
4

Game Pass: mozgolódás április második felében

A hónap második fele talán elsőre csendesebbnek tűnik a megszokottnál, de még így is számos izgalmas premier címet találhatunk a listában.

3 napja
1

A Nintendo kihagyja a Gamescomot, Keanu Reeves lesz Shadow hangja – ez történt hétfőn

Továbbá: No Rest for the Wicked, One Piece Odyssey: Deluxe Edition, Sand Land, Telebbit, Horrific Xanatorium.

4 napja
17

Ereban: Shadow Legacy – Árnyakkal sunnyogó

A sunnyogást az árnyakba olvadással keverő koncepciójával az Ereban már korán felhívta magára a figyelmet. A játékot a régi idők nagy lopakodós címei iránt érzett határtalan tisztelet hívta életre. De ebből vajon mennyit sikerült átemelni és jól értelmezni? Teszt!

4 napja

EDGE #397 pontszámok

Dragon's Dogma 2. Rise of the Ronin. Alone in the Dark. Princess Peach: Showtime! Izgalmas címek. Rendkívül vegyes pontozás.

4 napja
21

Heti megjelenések

5 napja
2

Stellar Blade fejlesztői napló, Final Fantasy VII Remake harmadik rész morzsák- ez történt pénteken

Továbbá: Sea of Thieves, Palworld, GTA+, The Rogue Prince of Persia, Crash Bandicoot 4: It's About Time.

6 napja
14

Drágul az EA Play, jön az új Remnant 2 DLC - ez történt csütörtökön

Továbbá: Fallout 4, WRATH: Aeon of Ruin, Beyond the Ice Palace II, Nanuka: Secret of the Shattering Moon, Heading Out, Ascendant Studios, Warhorse Studios.

8 napja
8

PlayStation Game Catalog: az áprilisi felhozatal

Tales of Kenzera: ZAU. DAVE THE DIVER. Animal Well. Indie premier dömping az előfizetéses szolgáltatás kínálatában!

8 napja

A The Triple-i Initiative-en túl – ez történt szerdán

Benne: Dead Space, The Bridge Curse 2: The Extrication, Let Bions Be Bygones, Super Monkey Ball Banana Rumble, Reigns: Beyond.

9 napja
2

Ilyen volt a The Triple-i Initiative

45 perc, majdnem ugyanennyi játék. Összefoglaljuk a lényeget.

9 napja
6

Hungame.Blog: TOP 50 magyar játék és interjúsorozat

A Hungame.blog alkotói folyamatosan próbálják a hazai játékfejlesztés történelmét és különböző aspektusait érdekes-színes formában tálalni a nagyközönség számára. Toplisták, interjúk, mutatjuk a tutit!

9 napja
6

Final Fantasy progmetál koncert: MondoConra jön a Chocobo Band

Remek hírt hozott a tavaszi szél, meg a MondoCon szervezőcsapata, akik a Final Fantasy zenei felhozatalát a progresszív metál stílusában fogják nektek asztalra teríteni a Chocobo Band segítségével.

9 napja

eyJodG1sIjoiPGRpdiBjbGFzcz1cIi0tbXB1LXt7aWR9fVwiPlxuPGEgaHJlZj1cInt7dXJsfX1cIiB0YXJnZXQ9XCJfYmxhbmtcIj5cblx0PGltZyBjbGFzcz1cImJpZ1wiIHNyYz1cInt7cGF0aH19cGF0cmVvbi1tcHUucG5nXCIgc3R5bGU9XCJ3aWR0aDozMDBweFwiPlxuPFwvYT5cbjxcL2Rpdj4iLCJpbWFnZXMiOlsiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvcGF0cmVvbi1tcHUucG5nIl0sInVybCI6Imh0dHBzOlwvXC93d3cuZ2FtZXIzNjUuaHVcL2FydGljbGVcL3BhdHJlb24iLCJwYXRoIjoiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvIiwiaWQiOjM2fQ==