Mark Rein, az Epic Games alelnöke nemrég az Unreal Engine 3-ról beszélt egy, a Wired News-nak adott interjújában, amelyben a japán kapcsolatok mellett kitért a Nintendo új konzoljára is.
Rein azt állítja, hogy - bár korábbi technológiáik megtalálhatóak például a Red Steel-ben, vagy a Splinter Cell: Double Agent-ben - nem tervezik, hogy a jövőben Wii-s fejlesztések mellé adják az Unreal Engine 3-mat, szerinte ugyanis ennek nem lenne sok értelme, hiszen a motor kifejezetten a nextgen, és a nagyfelbontást kezelő masinákra lett tervezve.
Szó esett a japán fejlesztőkről, és a velük kapcsolatos komoly kihívásról is, hiszen a szigetországi studiók igencsak ragaszkodnak a saját portékájukhoz, és nem szívesen licenszelnek third-party technológiát. Az alelnök szerint a Square-Enix-szel kötött, pár héttel ezelőtti egyezségük fordíthat ezen a helyzeten, hiszen mégis csak az egyik legnagyobb japán kiadóról van szó - Rein nagyon reméli, hogy a Squenix példáját idővel többen is követik majd.
Végül a korábban egyszer már kitárgyalt téma került előtérbe: a Rein ismét elmondta, hogy nem igazán érti a negatív hozzáállást a PS3-mat illetően - szerinte mind a Sony masinája, mind az Xbox 360 remek gép, és ideje lenne az embereknek túltenniük magukat a kezdeti nehézségeken.