Gamer365 podcast - nyári kiadás
Eddig 59 hozzászólás
liquid
2011. július 31.
vasárnap 18:39


Itt a hónap legutolsó napja, vele együtt pedig a Gamer365 podcast nyári (oké, tulajdonképpen júlusi) kiadása. Azért neveztük el nyárinak, mert a tartalma is nyári: legalább annyi nem-játékos témáról esik benne szó, mint játékosról.

A júliusi podkeszt nagyjából hetvenkét perces, helyenként szókimondó szövegeket tartalmaz, ergo tessék ideképzelni egy piros tizennyolcas karikát. Megtörtént?

Rendben, akkor mehetünk is tovább: a podcast a lenti lejátszó segítségével rögtön meghallgatható, de akár le is tölthető (link a lejátszó alatt) későbbi fogyasztás céljából.

 


[LETÖLTÉS] GAMER365 PODCAST - 2011 NYÁR


Összesen: 59 [1-50]
1 | 2
[1] HaDes007
aug 06., szombat 12:20 #59
Csak én nem látom iTunes-ban? Az utolsó a 49-es, májusi, ami ott szerepel.
aug 04., csütörtök 18:34 #58
Válasz Captain Vrungel (#57) üzenetére
A cuccal személy szerint nincs bajom. A többi legalább (viszonylag) következetesen angol.
And since you asked: no. It's massive.
aug 03., szerda 8:23 #57
Nem teljesen értem, hogy mi bajotok van a "cucc" kifejezéssel, pont nektek akik a podcastek alatt rendszeresen ilyen kifejezésekkel jöttök mint: backlog, bullshit, cliffhanger, difficulty spike, guilty pleasure, miegymás...
A gamma az tényleg más eset.
[25] shearer
aug 02., kedd 19:52 #56
A kedvenc podcastem volt idén ez a júliusi.
Kimentek a tankok, bejöttek a bankok.
aug 02., kedd 17:37 #55
Válasz CHASE (#53) üzenetére
Ez tiszta sor, nem erre a rétegre gondoltam.
[33] CHASE
aug 02., kedd 16:01 #54
Válasz Necroman Mk2 (#47) üzenetére
"A generáció egyik legmeghatározóbb japán játéka (az SMG-n kívül) a Street Fighter 4."
Ezzel egyetértek. Talán még az egyik szócskát is kitörölném belőle.
[33] CHASE
aug 02., kedd 16:00 #53
Válasz Vega (#48) üzenetére
Pedig a többségnek mindegy, hidd el, hogy stylussal vagdosgatja a gyümölcsöket a WarioWare-ben vagy Fruit Ninját játszik.
A komolyabb játékok már más kérdés, de nem is azok adnak el sok gépet.
aug 02., kedd 12:18 #52
Válasz Necroman Mk2 (#51) üzenetére
Nem minden játékhoz jó, ez tény. Arra akartam rámutatni, hogy pont azt a kettőt sikerült kiválasztanod, amihez viszont tökéletes.
nope
aug 02., kedd 11:55 #51
Válasz Warhawk (#50) üzenetére
Próbáltam az AB-t PC-n, elég kellemetlen volt. (Legalábbis egy Crush the Castle 2 után.) A Fruit Ninja-t meg majd meglássuk, de szvsz ott jobb egy tévé előtt hadonászni a levegőben, mint a telefonon ujjazni.

Amúgy ezzel nem az AppStore kínálatát akarom leszólni, de nekem még csöppet idegen még a tapi képernyős irányítás. Hidden Object játékoknak viszont tökéletes ez a bökdösődés
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
aug 02., kedd 11:09 #50
Válasz Necroman Mk2 (#49) üzenetére
Próbáltad egérrel PC-n az Angry Birdsöt? Szvsz kínszenvedés bármilyen telefonos kivetülés után. Az pont az a játék, amit az isten is érintőképernyőre teremtett. (Meg a Fruit Ninja is, ha már a témánál vagyunk. Mókázni, ugrálni jó a Kinect változat, de ha pontokra mész, akkor pont az a pontos, kiszámolt suhintások kellenek, amihez az érintőképernyő tökéletes.)
nope
aug 02., kedd 9:28 #49
Válasz pepimama (#24) üzenetére
Az újság célközönségének maximálisan megfelelő, de gamerként pár helyen szemöldökráncolásra késztető (pl. nehéz lett volna leírni, hogy Amarica's Army?) cikk volt, gratula az írójának.

És értem, hogy a mobil telefonos játékok előre törnek, DE mint sokan mondják, ezek nem játék célplatformok. Ami nem a grafikán múlik, hanem inkább az irányításon, mert az érintőképernyő nem az igazi a kényelmesebb gombokhoz képest.
Az Angry Birsd-ön is inkább játszanám az analóg kar húzogatásával, mint az ujjam radírozásával, hogy a Fruit Ninja-ról ne is szóljak, ahol meg a Kinectes változat az igazi.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
aug 02., kedd 9:15 #48
Válasz kiső (#44) üzenetére
Nyilvánvalóan sok játékost veszítenek a telefonok miatt, de azért abban nem hiszek, hogy "magasról tesznek arra, hogy teljesen más stílusú játékokkal játszanak" innentől kezdve. Akkor ennyi erővel sakkozzanak, az is más stílusú és ingyen van, ráadásul a legjobb multija annak van az idők hajnala óta
aug 02., kedd 9:13 #47
Tegnap este meghallgattam: jó volt ez a podcast; nem is baj, hogy csapongott, de legalább élvezetes volt.

1. Jó volt hallani a Frozen Synapse-ről is, (önreklám következik) pár helyen el is követtem róla tesztet. De abban egyetértek, hogy erről a játékról nehéz írni.
Amúgy "szájnepsz"-nek kell ejteni?

2. A Transformers élőszereplős filmek után nézetek meg (újra ) az 1986-os, egész estés rajzfilmet - és megtudjátok, milyen az igazi Transformers élmény. "Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong!"

2,5. Hidd el, mackól, hogy van ennél lejjebb is, elég ha csak azt mondom: Global Asylum (az rtlkulb honlapján van pár alkotás tőlük, mint pl. a Gyilkos cápa vs óriáspolip) Igaz, ezek nem kerültek moziba...

3. A generáció egyik legmeghatározóbb japán játéka (az SMG-n kívül) a Street Fighter 4. Azóta a verekedős játékok újra divatba jöttek, s az új Mortal is ez alapján készült el. Csodálom, hogy Oldern se említette. (Vagy igen? Késő volt már...)
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[30] sQr
aug 01., hétfő 23:53 #46
Rettenetesen élveztem ezt a podcastet. Témákhoz külön én sem szólnék hozzá, maximum annyit, hogy a klasszikus értelembe vett platform játékokat én is nagyon hiányolom. Manapság összemosódott a h&s-el leginkább, meg belevarrták a különböző tps formulákba. Nekem vegytisztán kellene.

Nem hiába kerül elő olyan gyakran egy-egy SNES játék...
Twitter: seQueeer | Instagram magazine: controller_culture
aug 01., hétfő 23:19 #45
Eleve durva, hogy bármilyen kézi kütyüs játékért is $50-$60 kérjenek el, az egyetlen PSP játék amit teljes áron vettem az a Peace Walker volt.
Minden más PSP és NDS játékomat használtan 3000 és 5000ft között szereztem be.
Zôd vagyok bazeg zôd!
[35] kiső
aug 01., hétfő 23:18 #44
Válasz Vega (#29) üzenetére
A DS játékot vásárlók jelentös része lehetséges hogy átpattan iPhone-ra. Persze más stilusú cuccok vannak rá, de erre magasról tesznek. Végeredmény? Veszteség. Ennyit erröl. Majd lesz Nintendo Phone (vagy valami hasonló), ha életben akarnak maradni.
[35] kiső
aug 01., hétfő 23:13 #43
Válasz backstab (#25) üzenetére
Betyárul igaz. Ha a Sony ezt nem ismeri fel , akkor bukni fog mint Kun Béla, meg a 3DS.
aug 01., hétfő 20:43 #42
Válasz Warhawk (#41) üzenetére
Sőt, néha még csak (filmes)katonának sem kell lenni hozzá, elég a kovbojosdi is!
KATT!
And since you asked: no. It's massive.
aug 01., hétfő 20:10 #41
Tehát leszögezhetjük, hogy a (film)világ összes katonája a MGS valamelyik szereplőjére hasonlít.
nope
[9] Tyler
aug 01., hétfő 19:50 #40
Válasz Doom (#38) üzenetére
... vagy Robert de Niro inspiratív hatásáról:

KATT! = KATT!
aug 01., hétfő 18:19 #39
Válasz Ezékiel Mártir (#35) üzenetére
csak csekkold a Rambot és megtudod Colonelt kiről mintázták
Mindig magunkért, soha mások ellen.
[54] Doom
aug 01., hétfő 18:13 #38
Válasz liquid (#34) üzenetére
Aztán ne feledkezzünk meg Michael Biehn-ről se KATT!
[10] Vulpio
aug 01., hétfő 17:41 #37
idegesítő hunglish....
Cannibals for Human Rights
aug 01., hétfő 16:46 #36
(Emlékeim szerint a metalgear.hu-n jelent meg, de ahogy látom, az oldal már nem működik)
And since you asked: no. It's massive.
aug 01., hétfő 16:43 #35
Válasz Ezékiel Mártir (#33) üzenetére
nemigen...lol
aug 01., hétfő 16:43 #34
Válasz Ezékiel Mártir (#33) üzenetére
Őőőő... lehet, bár egyszer valaki, valahol elkövetett már egy "inspirációk az MGS mögött" jellegű cikket magyarul, ha jól emlékszem.
And since you asked: no. It's massive.
aug 01., hétfő 16:38 #33
Válasz liquid (#32) üzenetére
Érdekes, hogy erről nem igen lehetett olvasni. Se Martin ( 576 konzol ), se Reiker ( Station 2 ), sem Te nem írtál róla, de még az MGS2 extra lemezén vagy a The Document of MGS DVD-n sem említették.
aug 01., hétfő 16:24 #32
Válasz Ezékiel Mártir (#31) üzenetére
OFF
Kojima Solid Snake karakterét "másolta" az Escape from NY-ból (az MGS2-ben használt Iroquois Pliskin álnév direkt tisztelgés az eredeti karakter előtt) , az MGS3-ban ábrázolt Big Boss-t utólag szabták hozzá Solid Snake fizimiskájához, eredetileg máshogy nézett ki - a NES-es MG2-ben például kiköpött Sean Connery volt: KATT!
And since you asked: no. It's massive.
aug 01., hétfő 15:56 #31
Ha már félig filmes podcast. 3 napja néztem újra ( 25 év után ) egyik régi kedvencemet és most már tudom, Kojima honnan vette Big Boss karakterét:
KATT!
Kurt Russel alias "Snake" Plissken.....
[71] zaz
aug 01., hétfő 14:54 #30
Jó podcast!
Michael Bay-t meg be kéne tiltani!
psnid: zaz_hun gamertag:kovacskati PSN:zaz-hun Gamecenter:zaz-hun
aug 01., hétfő 14:38 #29
Válasz backstab (#25) üzenetére
Ez - számomra - inkább a 3DS nyomorékságáról szól, ugyanez DS-sel vagy PSP-vel már korántsem állja meg a helyét ilyen egyszerűen.
Lesz idő, amikor meg fogja, de egyelőre nem.

(Ez olyan, mintha a másfél eurós Steam játékokat, esetleg a free-to-play MMO-kat hasonlítanád a friss megjelenésű, 40-50 eurós dobozos 360 játékokhoz.)
[111] dreampage
aug 01., hétfő 14:32 #28
Válasz Matild (#26) üzenetére
Majd nextgen konzolokra jön a Virtua Fighter 6, nagyon remélem.
A játéknak soha nincs vége. | http://xbox.com/hu-HU | http://xbox.gamer365.hu | Telefonos ügyfélszolgálat: 06 80 018 590
aug 01., hétfő 14:06 #27
Válasz backstab (#25) üzenetére
Rátapintottak.
Zôd vagyok bazeg zôd!
[31] Matild
aug 01., hétfő 13:35 #26
Ha már szóba keült a verekedős játékok felemelkedése (hála nagyrészt az SFIV-nek), akkor szívesen látnék a közeljövőben a SEGA-tól egy új Virtua Fighter-t.
NNID / PSN_ID: Travis_HUN
[32] backstab
aug 01., hétfő 9:58 #25
Válasz pepimama (#24) üzenetére
Pont erről szól a mai Penny Arcade képsor:
KATT!
"Oké, vegyél egy 3DS játékot, én pedig veszek 40-et a telefonomra. Meglátjuk, melyikünk szórakozik jobban!"
"Be an Optimist Prime, not a Negatron!"
[3] pepimama
aug 01., hétfő 9:50 #24
A Figyelő c. hetilapban volt 1 írás a konzolokról, remélem nem baj, ha elküldöm, mert hetente csak 1x pénteken 15-16 óra között lehet olvasni, különben zárolva van:

Platformforradalom Átrajzolják a játékipart a telefonok

Az okostelefonok felbolygatták a számítógépes játékok piacát. A Nintendo vezére szerint az iparág haldoklik a túl olcsó játékok miatt, amelyeket kis garázscégek fejlesztenek, főleg mobiltelefonokra.
Mi lenne, ha egy óriási csúzlival mérges madarakat lehetne kilőni néhány fogva tartott zöld malacra? – ilyesmi hangozhatott el a finnországi Espoo városában bő két éve, a Rovio nevű apró játékfejlesztő cég egyik ötletbörzéjén. Ekkor még a 2003-ban alapított, pár tucat fejlesztőből álló finn csapat tagjai sem sejthették, hogy a világ legsikeresebb mobiltelefonos játékának tuti receptje van a kezükben.

Mára az Angry Birds néven 2009 végén debütált klasszikust nem kevesebb, mint 250 millió telefontulajdonos töltötte le. Sőt, már PC-re, illetve játékkonzolokra is készülnek változatok. A játék elképesztő népszerűségét jelzi, hogy hamarosan önálló animációs filmet készítenek belőle. Pár hónapja ugyanis már megjelent a Rio című rajzfilm szereplőivel kiadott Angry Birds verzió.

Bár az okostelefonok virtuális szoftverboltjaiba (App Store, Android Market, Ovi Store és társaik) hasonló földrengető játéksikerek nem érkeznek minden hónapban, ma már egyáltalán nem ritka, hogy egy-egy címből 10 milliónál is többet értékesítsenek. A Gartner elemző cég becslése szerint a játékpiac e szegmensében a 2007-es 3 milliárd dollárral szemben tavaly már 10,4 milliárd dollár értékben vásároltak a felhasználók. Négy év múlva pedig akár 22 milliárd dollár fölé is ugorhat a telefonos játékok és virtuális játék kiegészítők online eladásából származó bevétel – vélik a Gartner ágazati szakértői. Azaz az okosokra készülő unaloműzők idővel egyre inkább a globális játékipar motorjaivá válhatnak. A részesedésük a teljes elektronikus játékpiacból a jelenlegi 15-ről – pár éven belül – könnyen 20 százalékra nőhet.
Az App Store által kitalált modell előretörésével mindenesetre felborult a korábbi status quo: a piacon már nem csak a nagy cégek érvényesülhetnek. Bár a mobilokra a legújabb – és persze méregdrágán fejlesztett – grafikus motorokkal is jelennek meg csillogó-villogó játékok, ám nagy sikereket akár egy egyszerű, 2–3 fős csapattal legyártható szórakoztató programmal is el lehet érni. Az viszont kérdéses, hogy mindez meddig maradhat így. A felvásárlási láz ugyanis már elkezdődött: az Electronic Arts játékfejlesztő óriás a napokban 750 millió dollárért megvette az egyik legsikeresebb, 400 fős fejlesztőcéget, az online és okostelefonokon is elérhető Bejeweled játékáról ismert PoPCap Games stúdiót.

Az alkalmazásboltok letöltési toplistáin eközben egyre több nagy játékgyártó terméke jelenik meg. „Most még érdemes új belépőként megjelenni a piacon. A nagy kiadóknak láthatóan komoly szükségük van olyan szereplőkre, amelyek stabilan tudnak mobilos játékokat szállítani” – mondja optimistán Szávuly Krisztián, a Gaming Hungary Egyesület elnöke. A szakmán belül azonban vannak olyan pletykák, hogy az Apple például időről-időre célzottan felkarolja néhány kisebb cég mobilos játékszoftverét. Éppen azért, hogy megmaradjon a lelkesedés, és ne csak az óriásvállalatok foglalkozzanak fejlesztéssel.
Játékos üzlet

A konzol-, PC- és mobiltulajdonosok sokszor rengeteg időt és energiát áldoznak arra, hogy egy-egy játék kihívásainak megfeleljenek. Ami persze aligha meglepő, hiszen játszani szórakoztató. Ellentétben a komoly munkával, amit a dolgozók többsége csak puszta kötelességből és a hó végi fizetésért végez. Ám a külföldi nagy cégeknél, ha a munkavállalók motiválásáról van szó, egyre többet hangzik el egy új varázsszó: gamification, magyarul játékossá tétel. Az új trend azon a megfigyelésen alapszik, hogy a játékos munkában mindenki szívesebben vesz részt. A módszer gyakorlati hatékonyságáról az elsők között az amerikai hadseregnél bizonyosodtak meg. Miután a jelentkezők száma megcsappant, 2002-ben elkészítettek egy játékot, az Army Game Project keretében, ahol az oldal látogatói végigmenedzselhették saját katonai pályájukat. A toborzások népszerűsége ezután érezhetően megugrott.

A vállalati szoftveralkalmazásokkal foglalkozó SAP-nél is felfigyeltek a jelenségre. „Kiderült, hogy már az is sokat dob a munkakedven, ha a játékokhoz hasonlóan a dolgozó folyamatos visszajelzéseket kap, és akár a megoldott részfeladatok után is virtuális ajándékokat vagy pontokat kap” – magyarázza Ablonczy Balázs, az SAP Hungary Kft. ügyvezetője. Az új megoldások természetesen nem a személyes dicséret és konzultáció helyettesítésére szolgálnak, csupán azok kiegészítésére. De a játékos megoldások az ismétlődő feladatokat is érdekesebbé tehetik. A SAP egyik szoftverében például az üzletkötőknek az egyik státusbeállításnál nem adatokat kell begépelniük, hanem egy belső játék keretében a számoknak megfelelő golflabdákat kell arrébb ütniük. A visszajelzésekből egyértelművé vált: az értékesítők a korábban unalmasnak tartott feladatot így sokkal szívesebben végezték.
AGGÓDHAT A NINTENDO
Az okostelefonok játékplatformként való piaci megjelenése persze vegyes reakciókat vált ki. Ivata Szatoru, a játékkonzoljairól ismert, ám telefonokat nem gyártó Nintendo elnöke egyenesen így fogalmazott: az iparág haldoklik a túl olcsó játékok miatt. Szerinte az új platformok nem érdekeltek a színvonal megőrzésében, ami miatt a fejlesztők megélhetése is veszélybe került.

A sors iróniája, hogy a mobilos játékpiacnak az az Apple szolgáltatja a piacvezető készüléket, amelyik korábban képtelen volt megvetni a lábát a játékkonzolok piacán. A feledés homályába merült, a Bandai nevű céggel közösen kiadott, tévére köthető gépükkel, a Pippinnel 1995-ben hiába próbáltak a PlayStationnek és az akkor csúcson lévő Segának konkurenciát teremteni: végül összesen 42 ezer darabot adtak el belőle. Ami akkor nem ment, most nagyon is sikerült az iPhone-nal. A Nintendo vezérének keserű nyilatkozata érthető: a mobilos játékok ugyanis éppen azt a célcsoportot szólítják meg, amelynek a japán cég az utóbbi évek sikereit köszönheti, legyen szó akár a Wii-ről vagy a hordozható DS készülékekről. Azokról az eseti játékosokról (angolul: casual gamer) van szó, akik csak heti pár órát fordítanak ilyen tevékenységre, és korábban a csúcsteljesítményű gépeket követelő, drága és agresszív számítógépes játékok miatt nem érdeklődtek az elektronikus szórakozás iránt.

Ezt a réteget pedig a mobilok, különösen az okostelefonok minden eddiginél hatékonyabban tudják elérni. Az Egyesült Államokban és Nagy-Britanniában az okostelefon-tulajdonosok 83 százaléka hetente legalább egyszer, játékra is használja a készülékét. A casual játékosok milliói pedig évente legalább 25 dollárt költenek ilyen szoftverekre. Sőt, az ezekben a programokban megjelenő virtuális termékekért is egyre többen hajlandók költeni. Az okostelefon-tulajdonosoknak tavaly csupán 10 százaléka vett online játékot telefonjára, ám arányuk az idén már 46 százalékra nőtt – állapítja meg az észak-amerikai Magid Advisors marketing tanácsadó cég friss felmérése.

RETRO RENESZÁNSZ
Ellentétben a többi platformmal, itt nincsenek túlnyomó többségben a fiatal felhasználók: a mobilon játszóknak csak a 17 százaléka 18 és 24 év közötti, de még a 25 és 34 év közöttiek aránya is csak 31 százalék. „Mára a régi platformok is elkezdtek közeledni az új eszköz felé. Az amerikai futballal foglalkozó Madden NFL játéksorozatnál például a multiplayer bajnokság menedzseri része már nem csak konzolról és PC-ről, de iPhone-ról is elérhető. Az Xbox konzol Live hálózatára pedig Windows Phone 7-ről is rá lehet csatlakozni” – ecseteli a példákat Kovaliczky Tamás a digitális marketingre szakosodott Neo Interactive Kft. projektmenedzsere.

De az új trendnek köszönhető a régi játékok reneszánsza is. Pár éve még senki se gondolta, hogy a régi, Amigára és Nintendóra írt játékokra egyszer még lesz piacképes kereslet. Persze a legújabb trendek is jelen vannak. Azt azonban, hogy a vadonatúj, 3D kijelzős mobilok mekkora hatással lesznek az üzletágra, még nem tudni. Mindenesetre a hasonló élményt nyújtó Nintendo 3DS a kezdeti sikerek után hamar megtorpant. A régi DS készülékeikből júniusban kétszer annyit adtak el az Egyesült Államokban, mint az új, térhatású élménnyel kecsegtető gépekből.

HAZAI SZEREPLŐK
Egyedül az AppStore-ban 80–100 új játék jelenik meg egy átlagos napon. A verseny óriási, és mivel a friss programok az iPhone online boltjában csak egyetlen napig vannak kint a letöltés szekció főoldalán, nagyon rövid idő alatt kell megfogni a mobil használókat. Részben ez is magyarázat arra, hogy kevés a magyar szereplő. A legtöbben pár sikertelen próbálkozás után kifogynak a tőkéből. Az pedig, hogy melyik játék fut be, néha a puszta szerencsén is múlik.
Elég, ha a játék debütálásának napján egy nézettebb futballmeccs megy le Amerikában, és a kudarc szinte biztosra vehető. „Nekünk az első nagy sikerre a tizedik játék megjelenéséig kellett várni. A Froggy Jumpot viszont már 6 millióan töltötték le világszerte” – meséli Kozák Tamás, az Invictus-Games Kft. vezetője. De nem kelet-európai jelenségről van szó: a Rovio fejlesztőcsapatnak az Angry Birds már az ötvenkettedik játéka volt. A csőd szélén álltak, amikor beütött a váratlan siker. Maguk a fejlesztők sem értik, miért pont ez vált népszerűvé. A magyar gyártók dolgát az is nehezíti, hogy nincs erős lokális piac, s azon a nemzetközi porondon kell teljesíteniük, ahol nem kevesebb, mint 30 ezer fejlesztő folyamatosan újabb és újabb játékokkal jelentkezik. „A termékeinket – árulja el Kozák Tamás – főleg az Egyesült Államokból és Kanadából töltik le, az európai országokból jócskán lemaradva követik őket.
[59] Alwares
aug 01., hétfő 9:48 #23
Válasz Karez (#21) üzenetére
// De amúgy meg tényleg, képzeld el, mai filmes technikákkal, 300 szintű dramaturgiával. Epic lenne.
.titanic {float: none;}
[39] getro2
aug 01., hétfő 9:47 #22
Válasz Karez (#21) üzenetére
Azon én is felröhögtem.
[25] Karez
aug 01., hétfő 9:45 #21
"Újra forgatni az Egri Csillagokat, ahol a nagy magyar katona Alieneket öldököl"

EPIC!
The bird hermes is my name, eating my wings to make me tame.
[34] nesman
aug 01., hétfő 9:36 #20
Ugye, ugye........jó az a K&L 2! Engem meg mindig hülyének néznek ha ezt mondom.
[5] Desyn
aug 01., hétfő 8:33 #19
Bobó, Góliát??? Alig várom, hogy meghallgassam a podcastet.
We are human, after all.
[23] Leslie
aug 01., hétfő 8:28 #18
Válasz maccc (#17) üzenetére
Én a szeméttelepre jártam be amíg lehetett képregényekért és kifogástalan állapotban tonnaszám vittem haza őket, mikor már elfogyott a pénzem.
Bobo, Góliát örök favorit!
H-O-P-P!
A folyamatos önkritika nyomorba dönt! Ne hagyd hogy mások döntsék el helyetted van-e helyed ezen a világon!
[24] maccc
aug 01., hétfő 1:51 #17
Szerencsére az én képregény gyűjteményemet nem dobták még ki, szigorúan őrzöm az utókor számára Bobó,Góliát volt a favoritom mikor általános első osztályaiba jártam, nagyon szerettem azokat a képregényeket a mai napig is meg van jó pár. Ha elfogyott a pénzem antikváriumokba mentem midnig turkálni valami kincs után kiskölyökként, nagyon emlékezetes volt. Ezen kívül rengeteg Star Wars, Pókember, Batman füzetem megmaradt későbbről.

Transformers-en én baromi jól szórakoztam, mivel a moziba ülés előtt úgy álltam hozzá, hogy most kikapcsolódok egyet látványos, nagy költségvetésű film keretében. Jó csaj, effektek, akció tömkelege, Linkin Park betétdal, nekem ezek elég voltak arra a pár órára, hogy kikapcsoljak és elvonatkoztassak attól, hogy végtelenül egyszerű, bugyuta kis amerikai klisé henger az egész. Tökéletesen olyan film, amit moziba egyszer megnézek, de amúgy DVD-n itthon vagy PC-n az életben nem tudnék végignézni. Kellenek ilyenek is néha szerintem.
LiveID: svenike92 PSN ID: Svenike92
[36] fr4231
aug 01., hétfő 0:58 #16
Szerintem Japan jelenleg tobb fronton is (nem csak videojatek, sot foleg nem videojatek) igen komoly atalakulason esik at.
Ez a generacio elment az utkeresesre, de egyaltalan nem elkepzelhetetlen a kovetkezoben a nagy visszateres.
Ilyen a vilag, egyszer fent, egyszer lent.
PSN: fr4231_jp
[23] Leslie
aug 01., hétfő 0:50 #15
Bobo, Góliát is volt! Pókember és pókháló, necc és hozzá hasonló az újságárusnál kapható! Szép gyerekkor! Én nagy Transformers rajongó voltam és szerintem az első rész (film) jól volt összedobva, a másodikról ezt már nem tudom elmondani... Ja és még megvannak a régi gépregényeim, köztük a TR első száma is!
A folyamatos önkritika nyomorba dönt! Ne hagyd hogy mások döntsék el helyetted van-e helyed ezen a világon!
[39] getro2
aug 01., hétfő 0:29 #14
Nagyon tetszett ez a lazább, kevésbé játékokkal foglalkozó Podcast, szívesen hallgatnék még ilyeneket. A Transformers 3 szerintem nem volt olyan szar mint macko mondta, de csak azért mert teljesen kómásan néztem meg. Az Amnesiát örülök hogy említette liquid, szerintem is fantasztikus hangulata van.
[31] Matild
júl 31., vasárnap 23:59 #13
Nagyon jó volt hallgatni, és 1 évben legalább 1 ilyen podcast kell, amikor nem a játékokról folyt a beszélgetés.

A platformerek témáról én annyit mondanék, hogy a 2D-s éra talán most jobban megy, mint korábban (tényleg hála az indie-knek, és egyre több olyan játékba is kerülnek 2D-s átmeneti részek is, ahol nem várná az ember pl.: El Shaddai, Shadows o. t. D., és a Splatterhouse is megtartotta a klasszikus síkot is...), de halottnak/elfeledettnek sosem mondtam volna (legfeljebb szűkült a kör), a Nintendo mindig szakított helyet a háromdimenziós kalandok mellett, és a third party stúdiók is néha előálltak valami újjal.

A 3D-s részhez pedig helyesen bólogatok. Tényleg csak a Mario ami az igazi klasszikus platformer maradt a piacon. A Ratchet is csak "félig" az. Jak már hosszú ideje pihen, a'la Crash és Spyro (remélem nem felejtik el őket végleg). Sonic 3D-s próbálkozásai nagyrészt balul sültek el, 9 év kellett a Sonic Team-nek, hogy egy maradandó játékot lerakjanak az Adventure 2 után. Sly sorozat van még, de arról nem tudok nyilatkozni, nem játszottam még velük. Rayman-t még mondanám, de ő is hosszú évekig le volt lőve, és most 2D-ben fog visszatérni.
Van még egy sokat szidott Banjo 360-ra és ennyi, új címek sehol (Epikus Mauz). És még ha kivágjuk a fákat, sem látunk előrébb.
NNID / PSN_ID: Travis_HUN
[49] Dude
júl 31., vasárnap 23:45 #12
Mackóval abszolút egyet tudok érteni a Transformers filmmel kapcsolatban. Eszméletlen buta...igen sokkal durvábban, mint a második. Majdnem földhöztasztam a szemüveget a végén.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
[24] Fabri
júl 31., vasárnap 23:23 #11
Jó volt így este meghallgatni.
"Ami nem öl meg, az kisebbé tesz" /Super Mario/
[66] Lavitz
júl 31., vasárnap 23:09 #10
olyan szar az idő akár ősz is lehetne csak játékok nincsenek
Lav itz in the air ==> https://twitch.tv/lavitzintheair | Élő játék streamek!
Összesen: 59 [1-50]
1 | 2