Ritka alkalom, amikor egy fejlesztő a saját játékát kritizálja - még ha utólagosan is. A Bungie és a Halo 2 esetében most pont ez történik.
"Annak idején négy-öt hetünk volt a Halo 1 véglegesre csiszolására." - meséli Chris Butcher, a Bungie egyik technológiai vezetője - "A Halo 2 esetében nem állt rendelkezésre ez az idő. Elszámoltuk megunkat, elkúrtuk, és végére már nem maradt semmi [időnk]. A Halo 2 éppen ezért jóval kevesebb, mint aminek akartuk, vagy kellett volna, hogy legyen. Még rágondolni is rossz. A multival is hasonló a helyezet, csupán árnyéka annak, aminek eredetileg terveztük."
De mi a helyzet az új epizóddal, a Halo 3-al?
'A Halo 3 sokkal jobb lesz. A jelenlegi rendszerünk nagyon jó, egyszerűen bemegyek, és ha valami őrült ötlet jut az eszembe, leülök, rögtön meg tudom csinálni, és működik."
[Thx Project1083!]