Meglepetés: az Electronic Arts és a DICE leszűrte a tanulságokat a Medal of Honor nyári multiplayer bétájából, és sok ponton hozzányúlt a játékhoz. Mi változik? Elmondjuk.
Fejlesztett találatérzékelés: a találatérzékelés sokkal pontosabb lett a korábbi "vagy a test, vagy egy fejes" rendszer helyett az egész test pontosan belőhető, sőt, a lábak között is el lehet lőni, ha valaki ilyesmivel szórakoztatná magát.
Felvehető fegyverek: a bétában csak a muníciós dobozokból juthattál plusz lőszerhez, most már a hulláktól is el tudod venni - és nem csak a lőszert, hanem a fegyverüket is.
Nehezebben elérhető támogató akciók: milyen jó is volt a missziós játékmódban úgy védekezni, hogy az ellenséges sznájperek három sikeres kill után felváltva, és szinte végtelenítve szórták a nyakadba az aknatüzet... nem, nem volt jó. És nem is lesz, a killstreak bónuszok (bocsánat: a scorechain bónuszok, itt ez a nevük) elérését jelentősen megnehezítették.
Több megnyitható cucc: a tapasztalati pont gyűjtögetéssel megnyitható cuccok számát növelték, a fegyvereket és kiegészítőket jobban kiegyensúlyozták. Ami azt jelenti, hogy valószínűleg nehezebb lesz megnyitni a kedvenc "géppuska + combat scope" kombónkat...
Fagyások kigyomlálása: a béta többször fagyott, különösen a konzolos verziók. Most már nem tesz ilyet.
Grafikai turbó: ez egyértelmű - pécén már a béta sem nézett ki rosszul, a konzolos verziókra azonban ráfért a ráncfelvarrás. Megtörtént.
Fegyverek: több esetben teljesen újragondolták a viselkedésüket - elsősorban a szórás és az okozott sebzés tekintetében.