Hogyan csináljunk sikeres MMO-t? Például koppintsunk, ha mást nem, hát a címet: a CrimeCraft az ismerős “craft” utótaggal csinál teljesen mást, mint a World of Warcraft: sárkányok helyett bankok, mágikus kardok helyett üzleti manőverek szerepelnek az eszköztárunkban.
Válassz hívatást, válassz területet, és kezd meg a város fölötti hatalomátvételt: ingatlanokat, autókat, boltokat, raktárházakat és gyárakat birtokolhatsz, ravasz jogi és üzleti stratégiákat vethetsz be az ellenfél területének és javainak átvételére / elorzására.
Harc is lesz, állítólag “teljesen egyedi” (azaz: nem árulják el, hogy milyen), klánokba lehet szerveződni, és ha semmiképpen nem akarsz lövöldözni, békésen is nyomhatod - a fejlett szociális / párbeszéd rendszernek köszönhetően soha nem kell megszagolnod a puskaport, ha nem óhajtod.
A CrimeCraft-et fejlesztő Vogster az Epic Unreal 3 technológiáját licenszelte a játékhoz. A megjelenés időpontja ismeretlen (tipp: 2008), a bűnözős MMO PC, Xbox 360 és Playstation 3 platformokra fog megjelenni. Képeink még nincsenek - ahogy lesznek, szólunk.