Játékosbarát lesz az E3-on bemutatott The Legend of Zelda: Skyward Sword, mondta a Nintendo legendája, Shigeru Miyamoto, Eiji Aonuma szerint azonban ezt a kijelentést nem szabad félreérteni.
A sorozat felett bábáskodó dizájner elmondta, hogy a játék nem úgy lesz könnyű, hogy egyszerűen megoldhatjuk majd az útunkba kerülő problémákat, sokkal inkább úgy, hogy a megoldást kitalálva könnyedén megvalósíthatjuk majd az.
"Lesznek fejtörők, és lehetséges, hogy a megoldás nehéz lesz, az viszont már nem lesz nehéz, amit meg kell tenned a továbbjutáshoz. [...] Nem akarom könnyebbé tenni a Zelda-t. A könnyű nálam nem egyenlő az élvezetessel. Olyan fejtörőket szeretnék, amelyeken az embereknek gondolkodniuk kell, és amikor rájönnek a megoldásra, akkor ott lesz bennük a siker érzése."
A múlt héten bemutatott Skyward Sword kapcsán érkezett első anyagokból jobb oldalt, a játék adatlapján szemezgethettek.