Aonuma: nem lesz könnyű az új Zelda
Kapcsolódó játék: The Legend of Zelda: Skyward Sword (wii)
Eddig 38 hozzászólás
drag
2010. June 24.
Thursday 08:59


Játékosbarát lesz az E3-on bemutatott The Legend of Zelda: Skyward Sword, mondta a Nintendo legendája, Shigeru Miyamoto, Eiji Aonuma szerint azonban ezt a kijelentést nem szabad félreérteni.

A sorozat felett bábáskodó dizájner elmondta, hogy a játék nem úgy lesz könnyű, hogy egyszerűen megoldhatjuk majd az útunkba kerülő problémákat, sokkal inkább úgy, hogy a megoldást kitalálva könnyedén megvalósíthatjuk majd az.

"Lesznek fejtörők, és lehetséges, hogy a megoldás nehéz lesz, az viszont már nem lesz nehéz, amit meg kell tenned a továbbjutáshoz. [...] Nem akarom könnyebbé tenni a Zelda-t. A könnyű nálam nem egyenlő az élvezetessel. Olyan fejtörőket szeretnék, amelyeken az embereknek gondolkodniuk kell, és amikor rájönnek a megoldásra, akkor ott lesz bennük a siker érzése."

A múlt héten bemutatott Skyward Sword kapcsán érkezett első anyagokból jobb oldalt, a játék adatlapján szemezgethettek.

[22] Charlie64
Jun 26., Saturday 0:28 #38
Válasz rehynn4 (#36) üzenetére
Nekem eddig az első rész a legnehezebb
Kézi konzolosokat még nem vittem végig.
[9] bagszi
Jun 25., Friday 10:53 #37
Válasz rehynn4 (#36) üzenetére
Hát embere válogatja. nekem a LttP könnyebben csúszott, mint a ST.
http://bagszipoke.hu - Pokémonos híroldal http://nintendolgok.hu - Nintendo közösségi hírportál
[54] rehynn4
Jun 25., Friday 10:52 #36
Válasz bagszi (#34) üzenetére
Szerintem pl. a Link to the Past sokkal nehezebb, mint a ST. Utóbbiban nekem tökéletes volt a nehézségi ív.
"az érzelmi viharokba kavaró románc opciók eddig félrekacsintó kamerapozíciói" -Walther von der Vogelweide
[54] rehynn4
Jun 25., Friday 10:50 #35
Válasz SunDragon (#33) üzenetére
Tévedsz, szerencsére A dungeonök és a hub világ közötti átmenetet teszik simábbá, vagyis nem lesz annyira éles kontraszt a felfedezős és a puzzle+harcolós részek között.
"az érzelmi viharokba kavaró románc opciók eddig félrekacsintó kamerapozíciói" -Walther von der Vogelweide
[9] bagszi
Jun 25., Friday 7:25 #34
A zeldában tényleg az a jó, amilyen fejtörők vannak. Bár sztem a Spirit Tracks már irreálisan nehezült. Elején még bazi könnyű volt, közepén is és a végére már asse tudtam mimerrehogy. Első zeldajáték ahol muszáj voltam megoldást neten nézni 1etlen egyszer utánna két órás falbaveremafejem program következett...
Nekem tetszik a Skyward sword, sztem az iránytás is jó lesz, és jeee, de örülök, hogy van már wiim is hozzá Btw frissitenem kéne a konzolos ártérképemet....
http://bagszipoke.hu - Pokémonos híroldal http://nintendolgok.hu - Nintendo közösségi hírportál
[7] SunDragon
Jun 25., Friday 2:44 #33
Én valami olyasmit olvastam/hallottam hogy nem lesznek dungeon-ök... Remélem csak tévedek
Szerintem az a legnagyobb király, aki önmagán tud uralkodni!
[7] SunDragon
Jun 25., Friday 2:41 #32
Csak irányítani lesz nehéz...
Szerintem az a legnagyobb király, aki önmagán tud uralkodni!
[22] Charlie64
Jun 24., Thursday 23:01 #31
Válasz rehynn4 (#29) üzenetére
Én ilyenekre, hogy beglitchelhetne meg mittomén, én nem gondolok
[42] stk
Jun 24., Thursday 22:27 #30
Válasz rehynn4 (#12) üzenetére
akkor valószínű ilyenek miatt nem jöttem rá az életben egy résznél a ph-ban, hogy hogyan kell továbbjutni
"játszani jó" ősi kínai közmondás. A horst fuchs féle V gyalut balkezesek is használhatják! Mobile suit ガンダム 3DS: 1934-0821-8173 Psn: stk_stikk "Mark IV Style Motherfucker" "Truly outrageous"
[54] rehynn4
Jun 24., Thursday 21:18 #29
Válasz Charlie64 (#26) üzenetére
Most képzeld el, hogy meg kell tervezned azt a dungeon-t úgy, hogy ne lehessen glitch-be vezetni a játékot. Na ezért nem semmi Nekem sem a "kedvencem", de pályadesign tekintetében máig nem láttam virtuózabbat.
"az érzelmi viharokba kavaró románc opciók eddig félrekacsintó kamerapozíciói" -Walther von der Vogelweide
[64] DarkVenom
Jun 24., Thursday 20:16 #28
Mivel a Zeldával nem is nagyon cél új rétegek megcélzása, ezért ebben nincs semmi meglepő.
Thrills, Chills, Kills!
[22] Charlie64
Jun 24., Thursday 18:46 #27
Kell egy Wii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jahh.... már van!!!!!
[22] Charlie64
Jun 24., Thursday 18:45 #26
Válasz LokkoLori (#14) üzenetére
Érdekes, hogy valaki így vélekedik arról a dungeon-ről.
Nekem semmi ilyen érzésem nem volt vele O_o Nem is szeretem azt a dungeon-t.
[22] Charlie64
Jun 24., Thursday 18:41 #25
Válasz zead (#23) üzenetére
Az nagyon emlékezetes pálya
[22] Charlie64
Jun 24., Thursday 18:41 #24
Válasz Venyige (#10) üzenetére
Legalább 3D-s lesz az Ocarina
[4] zead
Jun 24., Thursday 18:13 #23
Stone tower féle dungeonkat kérünk!Ott voltak jó puzzle elemek
I AM ERROR.
Jun 24., Thursday 18:11 #22
Válasz Roxas (#20) üzenetére
Emlékszem, amikor DS-em volt és egyszer apámék felé hiba miatt leállt a vonat, akkor nyomtam a GBA-s Minish Cap-et, hiába volt nálam pár szuper DS-es cím.
Életemben nem örültem még annyira vonatleállásnak és életemben akkor játszottam a legjobbat a DS-sel.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
Jun 24., Thursday 18:08 #21
Válasz rehynn4 (#12) üzenetére
Nálam alapból. Max olyanokra használom az oldalt, hogy hogyan kell behozni a Street Fighter IV-ben vagy a Brawl-ban a rejtett karaktereket (plusz utóbbiban a pályákat és zenéket).
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[37] Roxas
Jun 24., Thursday 17:59 #20
Válasz Vladi (#17) üzenetére
Minish Cap az egyik legjobb rész volt. Bár a Bosst nem találtam Szjuper nehéznek.
www.feltoltokodok.hu www.gamestore.hu msn: csabi@gamestore.hu facebook.com/gamestorehun
[30] Djuree
Jun 24., Thursday 17:44 #19
sosem toltam zeldával, de megjött a kedvem hozzá
veszek egy nds-t, remélem arra is van/lesz...
I am Gabriel Angelos, Captain of the Blood Ravens. My chapter is in ruins, the sector is at war. Its worlds under siege. Chaos spreads, consumes us all. Here, we will make our final stand. Here, there will be... Retribution.
[2] speeby34
Jun 24., Thursday 17:09 #18
Válasz LokkoLori (#14) üzenetére
Én nem azt mondtam,hogy rossz hanem hogy nagyon nehéz legalábbis nekem
[11] Vladi
Jun 24., Thursday 16:18 #17
Az általam játszott Zelda-kban azért volt néhány nehéz rész. A Phantom Hourglass-ban néhány időre menő dungeon volt viszonylag nehéz és a Minish Cap főgonosza is rohadt nehéz volt a sok formájával mentés nélkül.
www.fumax.hu https://www.youtube.com/channel/UCDYJEhZkW6cfstiLBNEGTEw
[9] Venyige
Jun 24., Thursday 16:16 #16
Válasz rehynn4 (#13) üzenetére
Igen, pont azért hogy 3DS cím legyen belőle. Báris ezt olvastam valahol. Az első játék lesz amit megveszek 3DS-re az biztos. Nekem amúgy egyedül a Zelda Wind Waker nem jött be annyira, az is jó volt nagyon, csak Link van nagyon fiatal még ott és nem felnőttes, ezért is örülök, hogy a Skyward Sword esetében már felnőttes Zelda részt kapunk. A képi világa is tetszik, habár azt olvastam, hogy az csak egy demo és nem végleges.Bár szerintem grafikában nem sokat változhat.. Így is tökéletes a kis nintendo masinán.
[23] Leslie
Jun 24., Thursday 15:46 #15
Válasz rehynn4 (#12) üzenetére
Hmm, nem is lehet olyan rossz ez a DS, na majd ha occsó lesz addig meg a Final Fantasy Ring of Fates játékomat a seggembe dugom...
A folyamatos önkritika nyomorba dönt! Ne hagyd hogy mások döntsék el helyetted van-e helyed ezen a világon!
[33] LokkoLori
Jun 24., Thursday 15:40 #14
Válasz speeby34 (#8) üzenetére
ilyet ne mondjál heeee !!! az OoT Water Templ-je a világ legtökéletesebb Dungeon-je ... a játéktervezés alfája és omegája, őrök klasszikus és példakép !!!
első konzolom a Wii ...
[54] rehynn4
Jun 24., Thursday 15:20 #13
Válasz Venyige (#10) üzenetére
Wiire soha nem akartak Ocarina remake-et, Aonuma elutasította az felvetést.
"az érzelmi viharokba kavaró románc opciók eddig félrekacsintó kamerapozíciói" -Walther von der Vogelweide
[54] rehynn4
Jun 24., Thursday 15:17 #12
Válasz theSickness (#2) üzenetére
Pontosan. GameFAQs és egyéb segítségek szigorúan tilosak Zelda esetében!
Mikor magadtól rájössz, hogy a térképre való "nyomtatáshoz" be kell csukni a DS-t, na az az érzés (meg az utcára lehallatszó hitetlenkedő "baaaaaaaaaaaaaazmeg") semmihez nem hasonlítható.
"az érzelmi viharokba kavaró románc opciók eddig félrekacsintó kamerapozíciói" -Walther von der Vogelweide
[54] rehynn4
Jun 24., Thursday 15:15 #11
Válasz speeby34 (#8) üzenetére
Azt pont Aonuma tervezte!
"az érzelmi viharokba kavaró románc opciók eddig félrekacsintó kamerapozíciói" -Walther von der Vogelweide
[9] Venyige
Jun 24., Thursday 14:47 #10
Én örülök, ha nehezebb lesz, vagy tartja az ocarina of time nehézségét, megölnék játékmenetet, ha leegyszerűsítenék. Zelda sosem volt valami nehéz, inkább csak a továbbjutás, vagy trükközés a főellenfeleknél. Nekem pl. Twilight Princess-ben lévő dolgok, pont jók voltak, igaz nem hardcore.Egy kezdő tuti bíbelődne vele órákat sokszor, hogy hú most mi van??? TP-ben csak a végén ganondorfnál szórakoztam Zelda legyőzése után, pedig csak fel kellett húzni a csizmát és eldobni. Meg a Zora templomban is volt egy-két érdekes dolog, viszont a többi úgy ment. Ezen nehezíteni kellene, de nem könnyíteni. Elősször azt hittem hogy Lonk to the Past sne Zeldát remakelik, de jobban örülök egy új storynak. Majd 3DS-re az új ocarina remake, amit eredetileg wii-re akartak, csak 3DS lett belőle sajnos... Jobb lenne a nagygépes verzió, dehát ez van, vegyél egy 3ds-t hogy játszhasd..
[36] kiső
Jun 24., Thursday 14:28 #9
Válasz speeby34 (#8) üzenetére
Na, azon én is sokat szoptam. Nem mintha a többi könnyű lett volna. Az egyik dungeon felénél jöttem rá, hogy nem ártana egy nyíl az ajtó nyitáshoz.
[2] speeby34
Jun 24., Thursday 14:01 #8
Remélem azért nem minden dungeon lesz olyan nehéz mint az Ocarina of Time híres vízi temploma Azzal anno faterommal hetekig kínlódtunk
[26] shearer
Jun 24., Thursday 13:26 #7
Válasz csavar (#5) üzenetére
A Twilight Princess és a Four Swords Adeventures elég könnyűek voltak.
Kimentek a tankok, bejöttek a bankok.
Jun 24., Thursday 13:02 #6
Keeeeeeeeeeel egy Wii, de nagyon sürgősen!!!
[46] csavar
Jun 24., Thursday 12:18 #5
Mé' melyik Zelda könnyű?!?
Ne hazudj, mert összezavarod a csillagokat és kiszámíthatatlan lesz a jövőd! PSN ID: vjcsavar
Jun 24., Thursday 11:42 #4
Bakker kell egy Wii...
" Gamertag: MistaPriest / skype: mistapriest "
[36] kiső
Jun 24., Thursday 11:41 #3
Válasz theSickness (#2) üzenetére
Így van. Többek között ezért is imádom
Jun 24., Thursday 11:34 #2
"Olyan fejtörőket szeretnék, amelyeken az embereknek gondolkodniuk kell, és amikor rájönnek a megoldásra, akkor ott lesz bennük a siker érzése."

Ez a Zelda-érzés egyik legfontosabb alappillére.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[21] SolidMetal
Jun 24., Thursday 11:17 #1
Jóóféle lesz! Kéne lassan egy Wii is...
Random Kierkegaard idézet #667
The Legend of Zelda: Skyward Sword adatlap
Még nincs besorolva Még nincs besorolva
Kiadó: Nintendo
Fejlesztő: Nintendo
Megjelenés: 2011. Nov 18.
Kategória: Kaland
Online játékmód: Nincs

A szerkesztőség értékelése:
9
Ami tetszett
+ Közel hibátlan mozgásérzékelés
+ Bátor szerkezeti és játékmechanikai újítások
+ Változatos, intenzív játékmenet
+ Káprázatos grafika
Ami nem tetszett
- A működő újítások ellenére is hiányzik az összefüggő világ
- Nehezen indul be, túlságosan fogja a játékos kezét
Olvasói értékelés: 21.8 (45 szavazat)
Ez a játék nem jelent meg másik platformon

55 | [Teszt] The Legend of Zelda: Skyward Sword

Rég vártunk már ennyit Zelda játékra, egyszer azonban mindennek eljön az ideje: végre valahára a The Legend of Zelda: Skyward Sword is a markunkban kötött ki. Több tucat órát kalandoztunk Skyloft városában és a Skyward Sword világában. Teszt.

19 | Skyward Sword: felcsendül a főtéma

Egy kis finomság a The Legend of Zelda: Skyward Sword (Wii) pénteki megjelenése előtt: a most következő videóban megnézhetitek, hogy miként dolgozott a szimfonikus zenekar a főtéma felvételekor.

15 | Skyward Sword: zuhanó kardok

Alig több mint egy hét, és végre a boltokba kerül a The Legend of Zelda: Skyward Sword (Wii) - ennek örömére nézzünk meg egy új amerikai tévéreklámot, zuhanó kardokkal.

17 | Zelda: Skyward Sword sztori trailer

Folytatódik a soha véget nem érni látszó The Legend of Zelda: Skyward Sword (Wii) videóáradat: a játék legújabb kedvcsinálója első sorban a sztorit helyezi előtérbe.

15 | Skyward Sword: megpendül a hárfa

Ünnepeljük egy új trailerrel a The Legend of Zelda: Skyward Sword (Wii) pár hírrel alább leközölt tizesét: a novemberben érkező játék aktuális kedvcsinálója az új mágikus hangszerre fókuszál.

3 | Zelda: Skyward Sword dupla-ízelítő

Továbbra sem egyesével érkeznek a The Legend of Zelda: Skyward Sword (Wii) ízelítők: a most következő gameplay-páros két helyszínt (Lake Floria, The Ancient Cistern) mutat be számunkra.

11 | Zelda: Skyward Sword videódömping

Egy adag új videó megtekintésével tehetjük nehezebbé a várakozást a The Legend of Zelda: Skyward Sword (Wii) megjelenéséig - két trailerrel és egy tutoriallal tudunk szolgálni.

18 | Így fejlesztesz a Zelda: Skyward Swordban

A november közepén megjelenő The Legend of Zelda: Skyward Sword (Wii) egyik sokat hangoztatott újítása a fejlesztési lehetőség lesz: a most következő videó ezt mutatja be nekünk.

24 | Különleges Zelda: Skyward Sword kiadás

A Nintendo bejelentette, hogy egy különleges kiadás formájában is beszerezhető lesz majd az ősszel megjelenő The Legend of Zelda: Skyward Sword (Wii), egyedi extrákkal.

10 | Zelda: Skyward Sword infók

Közeleg a Skyward Sword megjelenése, egyre több információt csepegtetnek Nintendóék a játékkal kapcsolatban. Lássuk milyen okosságokat hintettek el legutóbb. .

27 | [CC] Zelda: Skyward Sword trailer

A jelenleg is zajló Comic-Con részben a videojátékokról szól, így mindig lehet számítani újdonságokra és trailerekre: itt van például egy új The Legend of Zelda: Skyward Sword (Wii) kedvcsináló.

30 | Nem költözik a Zelda: Skyward Sword

Az E3 előtt sokan elképzelhetőnek tartották a The Legend of Zelda: Skyward Sword multiplatformosodását, ám a bejelentés nem történt meg. Nem is fog.

30 | [E3] Zelda: Skyward Sword trailer

49 | [GDC] Zelda: Skyward Sword trailer

Még mindig Iwata keynote: új The Legend of Zelda: Skyward Sword trailert is kaptunk a GDC-ről. Egyelőre közepes minőség - amint lesz belőle jobb verzió, cseréljük.

25 | Félig kész a Zelda: Skyward Sword

Az elmúlt hónapokban meglehetősen nagy csend honolt a The Legend of Zelda: Skyward Sword (Wii) háza táján, Shigeru Miyamoto azonban most elhintett egy apró infómorzsát a játék kapcsán.

20 | 2011 elején jöhet az új Zelda

A Nintendo a júniusi E3-on végre lerántotta a leplet a The Legend of Zelda: Skyward Sword-ról, amely mellé 2011-es megjelenési dátumot csatoltak. Most pontosítottak.

38 | Aonuma: nem lesz könnyű az új Zelda

Játékosbarát lesz az E3-on bemutatott The Legend of Zelda: Skyward Sword, mondta a Nintendo legendája, Shigeru Miyamoto, Eiji Aonuma szerint azonban ezt a kijelentést nem szabad félreérteni.

19 | [E3] Zelda: Skyward Sword gameplay

A trailer megvolt, képeket is láthattunk már - épp itt az ideje, hogy némi gameplayt is nézzünk a The Legend of Zelda: Skyward Sword-ból. Link egy méretes skorpió-főellenféllel harcol.

17 | [E3] Zelda: Skyward Sword képek

A trailer után most lássunk néhány képet a tegnapi Nintendo konferencián leleplezett The Legend of Zelda: Skyward Sword-ról.

37 | [E3] Zelda: Skyward Sword trailer

Mindenki az új Zelda játékot várta a Nintendo E3-as konferenciájától, amit meg is kaptunk, rögtön az elején: The Legend of Zelda: Skyward Sword névre hallgat.
Tovább a játék adatlapjára / fórumába
Friss hírek

88 | [Nyerd meg!] Untitled Goose Game (SORSOLÁS)

Dupla gágogó - Switch és PS4 platformokra nyerhetsz egy-egy Untitled Goose Game játékot, amelyet a szeptemberi frissítésnek köszönhetően kooperatívan is játszhattok! A játékunk külön fut a "maradj otthon" sorsolástól, így bátorítunk mindenkit az aktív részvételre! A felajánlott nyereményekért hatalmas köszönet illeti a Magnew csapatát!

44 | [Nyerd meg!] Sayonara: Wild Hearts (SORSOLÁS!)

Dupla dinamit - Switch és PS4 platformokra nyerhetsz egy-egy Sayonara: Wild Heartsot! A játékunk külön fut a "maradj otthon" sorsolástól, így bátorítunk mindenkit az aktív részvételre! A felajánlott nyereményekért hatalmas köszönet illeti a Magnew csapatát!

1141 | [Maradj otthon és nyerd meg!] Zen Flipper sokadalom (PS4, PC, X)

Mindannyiunk életén nyomot hagy a jelenlegi helyzet. A felelős játékos otthon marad és pozitívan tekint a jövőbe, mi pedig a Gamer365-nél azon fáradozunk, hogy jó kedvvel töltsük együtt az időt, és ne lankadjon játékos kedv. SORSOLTUNK!

2 | Crash Bandicoot 4: egészséges versengés

Multiplayer módokat is kap az It's About Time.

1 | Megjelent a Serious Sam 4

Launch trailert is tudunk mutatni, sok-sok új jelenettel.

ps4 0 | Nioh 2: a főváros rejtélyei

Októberben érkezik a második DLC.

10 | Aquanox: októberben merülünk

Deep Descent alcímmel, 19 évvel később folytatást kapunk.

16 | Carmack ismét az id-del szemez

A kóder-legenda is kommentálta a nagy MS-ZeniMax akvizíciót.