A Bungie stúdiójában már egy ideje javában készülő, hamarosan nyílt bétával jelentkező játékából, a Halo Reach-ből a 1up hozott elő néhány érdekességet, már ami az új játékmódokat illeti.
A Headhunter névre keresztelt játékmódban a lelőtt ellenségekből kiesett koponyákat kell visszavinni egy helyre, ahol valóban pontokká tudjuk őket beváltani. A csavar az, hogy ha nem sikerül eljutnunk a kijelölt pontokra a koponyákkal, és lelőnek, bárki felveheti az általunk gyűjtött koponyákat. A legtöbbel rohangálók külön kiemelést is kapnak, így lesz egyre veszélyesebb a vadászat azok leadása nélkül.
A Stockpile a már megszokott és annyiszor megújítani próbált Capture The Flag variánsa: ezúttal a változó helyeken megjelenő zászlókat kell a bázisunkhoz cipelni - itt azonban csak egy perces intervallumokban lehet pontot elérni, amikor is a bázisunk területén lévő zászlókat valóban megszerezzük.
A Generator Defence kifejezetten az Overlook pályához készített játékmód. A recept itt a következő: adott három Spartan, aki három generátort véd, és három Elite, akik elpusztítani szeretnék az objektumokat. A csapatok persze menetenként szerepet cserélnek majd, hogy izgalmasabb legyen. Végül a negyedik új játékmód, az Invasion következik - erről sokat nem tudni, csak hogy a járműves összecsapásokat helyezi majd előtérbe, és az új, méreteit tekintve igen gigászi Boneyard pályán lehet majd játszani.