Új részletek váltak nyilvánossá a sokak által nagyon várt Playstation Portable-t becélzó Final Fantasy VII: Crisis Core-al kapcsolatban, nézzük hát, hogy miről is van szó.
- A játékban real-time összecsapások szerepelnek, az ellenfeleink száma egészen változatos értéket vehet fel, a pár ellenségtől kezdve egészen a több tucatnyi-ig bezárólag. Zacket szabadon irányíthatjuk, míg minden gombhoz egy előre meghatározott cselekvés (támadás, skillek, védekezés, dodge) társul. A véletlenszerűen megjelenő ellenfelek maradtak, töltőképernyő viszont nincs: ugyanazon a terepen kűzdünk, ahol alaphelyzetben is mozgunk - a lá FFXII.
-A csatában AP-vel (Action Pont) rendelkezünk, minden cselekedet megadott, ismétlés esetén egyre növekvő mennyiségű AP-t fogyaszt, a jelenlegi koncepció tehát a repetitív játékstílust büntetni fogja - és jutalmazza majd a változatos kombózással előrehaladó játékosokat. A csatákban helyet kap egy (FFVI-ból ismert Setzer-féle koncepció, valaki?) slot machine is, a szerencsés kombinációk hasznos jutalmakat adnak: minden akciónk kevesebb AP-be kerül, példának okáért.
-Ami a játék megjelenítését illeti: a látottak alapján abszolút nincs okunk az aggodalomra, a grafika sokak szerint olyan minőségű, hogy lesöpri az asztalról a PS2 életének első három évében termett összes darabot ; mindezt a SquareEnix szokásához híven bőszen megszórta CG animációkkal, a hangulattal tehát a jelek szerint semmi probléma nem lesz. Remek hír, remek.
Az új információk egyébként annak köszönhetőek, hogy a játékból két küldetés játszható demóként tette tiszteletét az idei Jump Festa névre hallgató gamer-összeröffenésen. Aki pedig a TGS-en mutogatott trailerről lemaradt volna, itt van egy instant fogyasztható verzió, japán hang / angol felirat kombinációval, katt a play gombra: