A legutóbbi, 2008 végén megjelent Prince of Persia játék jócskán megosztotta az embereket, ám a Ubisoft ennek ellenére nem gondolja úgy, hogy hibás volt az akkori elképzelés.
A májusban megjelenő Prince of Persia: The Forgotten Sands pályadizájnere, Michael McIntyre nemrég egy interjújában elmondta, hogy a következő epizód nem a vegyes fogadtatás miatt tér vissza az előző trilógiához, hiszen a The Sands of Time mozifilm mellé érkező játék fejlesztése már azelőtt megkezdődött, hogy a 2008-as rész a boltokba került volna.
McIntyre állítása szerint a Ubisoft egy olyan címnek látja a Prince of Persiát, amely több különálló környezetben is játszódhat egyszerre - a pályadizájner szerint is mindenképp van létjogosultsága az olyan játékoknak, mint a legutóbbi rész.
Ő egyébként az interjúban úgy jellemezte a 2008-as epizódot, mint egy harccal és platformelemekkel kiegészített Flower, és azt is hozzátette, hogy az esetleges folytatás ugyanezt a koncepciót fogja majd továbbvinni.