[37] carville (offline)

Segít?kész - Vidám - Hisztis

Ő egy 30 éves fiú és itt lakik: Veszprém / Balatonalmádi

5003 napja regisztrált felhasználó, ez idő alatt 103002 kreditet gyűjtött

2008 June
15:24 Ki készítette Kane's Wrath-et?
Electronic Arts Los Angeles, mondja mindenki gondolkodás nélkül, hisz a Command & Conquer játékok kizárólagosan az ő hatáskörükbe tartozik. És természetesen ezt mondja mindenki aki játszott is a programmal, hisz a szoftver apró betűi, az elején megjelenő logó, mind-mind erre a feltételezésre ad okot.

Viszont magával a játékkal játszva Engem mindenképp, de talán másokat is elfogott a kétely. A KW ugyanis mindenidők legrosszabbul sikeredett C&C-je volt, a lapos és unalmas kampányával, az 5 percig (se) élvezetes Világhódítással, és a bugos multiplayerrel, amire azóta sincs patch. De hát minden jel arra utal, hogy ez igenis EALA termék. A szar minőség pedig ezekszerint kizárólag a sietség az oka, meg az, hogy az erőforrásuk nagyrészét a Red Alert 3 köti le. Tehát ez a magyarázat a gyenge teljesítménynek. Más egyszerűen abszurdum. Vagy csak annak hangzik?

Alig 3 hónappal a program megjelenése után, leleplezték azt a szörnyű titkukat, amire egy C&C rajongó legrosszabb rémálmában sem gondolt. Nem a világsajtó előtt kikiáltva. Még csak nem is az Electronic Artstól jött a hír. Abszolút sunyiban, a valódi fejlesztők honlapjának ninja update-je keretében. Figyelem, mert sokkoló mondat következhet: Eme nagy múlttal rendelkező franchise ezen képviselőjét a világhíres Breakaway ltd. kezeire bízták! Hogy mégis kik a francok ezek? Pontosan emiatt akartam kidobni a KW dobozát az ablakon.

Hogy mi történt? Az EA leforgatta az átvezető videókat, átadták nekik a TW kódjait, nagy vonalakban elmondták mit akarnak, majd 2007 tavaszán jöttek a cuccért. Mindezt tizedpénzért mint amennyibe az EALA-vel került volna, ők meg legyenek megtisztelve, hogy az EA névtelen négerei lehettek. Mi, játékosok pedig megint jól átlettünk b***va a világ legnagyobb f***fejei által, hisz minderről az ég világon SEHOL SE MONDTAK SEMMIT.
Úgyhogy ha ezentúl EA termékkel állunk szembe, vásárlás előtt mindenképp jusson eszünkbe: Vigyázat, hamisítják!!!
Command & Conquer 3: Kane's Wrath 17 komment

[2] Reiker
Jul 01., Tuesday 9:18 #17
Válasz carville (#9) üzenetére
Abszolút törvényes. Ha szeretnél olyan Metal Gear játékot, amihez a Konaminak logón és a fizetési csekken kívül semmi köze, ott a Ghost Babel.

Itt egy remek feature a témában:
KATT!
[23] Rolne
Jun 27., Friday 9:07 #16
EA = Szánalom

Ez most csak megerősítette bennem ezt az elvet.
[14] santiago
Jun 26., Thursday 20:01 #15
Engem nem zavar annyira a dolog.
1. Nem játszom ezzel a játékkal, bár gondolkodtam rajta.
2. Addig szarok rá magasról, hogy ki csinálja a játékokat, ha jók.
THE GAME (you've just lost it...)
[12] Sagem
Jun 26., Thursday 18:13 #14
Válasz carville (#9) üzenetére
Hja, sajnos bevett dolog..és ha jól sikerült volna a négerek munkája nem is lenne ügy a dologból. A probléma csak akkor van, ha nem üti meg a tisztes iparosmunka szintjét -sem- az elkészült produktum. Ettől függetlenül kapják be persze
No Mutants Allowed
Jun 26., Thursday 17:57 #13
Válasz carville (#9) üzenetére
Teljesen érthetően fogalmaztál, de a legtöbb ember úgy van vele, hogy érdektelen a fejlesztő személye - pláne, ha egy szinte teljesen személytelen multi áll a háttérben. A munkák outsourceolása (szépen, magyarul) a játékfejlesztésben mostanság kőkemény valóság, neves játékok jelentős részét csinálják "négerek". Akár magyar négerek is.
And since you asked: no. It's massive.
[37] carville
Jun 26., Thursday 14:57 #12
Válasz Id (#10) üzenetére
És ez nyugtasson le?
Nincs rövid játék, csak könnyű Achievement! A Pepsi lájkol, a Coca-Cola a követőm, és a Burger King a barátom. Emlékeztek azokra a régi szép időkre, amikor csupán vásárlók voltunk?
[10] IQ
Jun 26., Thursday 14:14 #11
hát ez elég gáz
fallos maximus:D
[12] Id
Jun 26., Thursday 11:04 #10
BreakAway Games first established themselves in the strategy game market with titles such as Sid Meier's Antietam! (199 , the 2000 expansion Cleopatra: Queen of the Nile for Pharaoh, Waterloo: Napoleon's Last Battle (2001), Austerlitz: Napoleon's Greatest Victory, the Paradise Island expansion for Tropico, Emperor: Rise of the Middle Kingdom (2002), and the 2003 expansion Civilization III: Conquests.

BreakAway is one of the largest developers of serious games, having developed several high-profile serious games for the U.S. military and the U.S. Department of Justice as well as various health and charity organizations. The company has strategic relationships with AAI, Boeing, Booz Allen Hamilton, GMA Industries, and General Dynamics, among others. The company's ability to form such relationships is the direct result of many years of experience developing military models and operational PC-based warfare simulations for the military. The United States Army Training and Doctrine Command, the Office of the Secretary of Defense Net Assessment (OSD), the Army War College, the Navy War College, the National Defense University, the Joint Forces Command Joint Experimentation Directorate and many other governmental and military organizations have also used BreakAway-developed software.

BreakAway is also the prime developer of Pulse!!, a medical treatment training simulation being developed in conjunction with Texas A&M University in Corpus Christi, Texas.
" A hős körül minden tragédiává válik, a félisten körül minden komédiává; s Isten körül minden - hogyan? talán világgá? "
[37] carville
Jun 26., Thursday 8:39 #9
Nem fogalmaztam érthetően vagy csak én vagyok a blogbejegyzésem tárgyán ennyire kibukva???
Bazze, ez olyan mintha ha az MGS5-öt a Noname INC. fejlesztené, de azért a Konami rábiggyesztené Kojima nevét csak hogy jobban eladhassák! Szánalom és igencsak szemét dolog, abban se vagyok biztos hogy ez törvényes.
Nincs rövid játék, csak könnyű Achievement! A Pepsi lájkol, a Coca-Cola a követőm, és a Burger King a barátom. Emlékeztek azokra a régi szép időkre, amikor csupán vásárlók voltunk?
[59] Alwares
Jun 26., Thursday 1:49 #8
Válasz renz (#7) üzenetére
Lehet azért mert konzolport
.titanic {float: none;}
[57] renz
Jun 25., Wednesday 21:12 #7
Válasz Piniata (#6) üzenetére
De mitől ilyen batár nagy? Mert annyival nem több a játék.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[11] Piniata
Jun 25., Wednesday 21:08 #6
Válasz renz (#3) üzenetére
Ez meglepő? Idáig alig volt kiegészítő amihez NEM kellett volna az alap játék...
Broken glass and cigarettes, writing on the wall, It was a bargain for the summer, and I thought I had it all.
[23] gyuri12
Jun 25., Wednesday 19:26 #5
Szánalmas. Ea, hiába ígérgeted,hogy normális leszel,egyre csak satnyulsz!
[59] Alwares
Jun 25., Wednesday 18:56 #4
Hát én is inkább a Red Alert 3-ra várok.
2D-ben az igazi? Hát ezt még a kedvenc Cossacks-omra se mondtam volna, bár ott készül 3D-és rész. Bár az is fake volt, mert a sprite az nem 3D.
.titanic {float: none;}
[57] renz
Jun 25., Wednesday 18:29 #3
Engem az lepett meg igazán, hogy a kiegészítőhöz (ami 7+ giga) kell az alapjáték is! Vicc!
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[9] Jademan
Jun 25., Wednesday 18:12 #2
Válasz renz (#1) üzenetére
én egyáltalán nem. 2d-ben volt az igazi, szerintem.
"The things I want to say to you get lost before they come,The only thing that's worse than one is none"Linkin Park: In Between
[57] renz
Jun 25., Wednesday 18:08 #1
Azért a red alert 3-ban erősen bízom...
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
carville
Nincs rövid játék, csak könnyű Achievement! A Pepsi lájkol, a Coca-Cola a követőm, és a Burger King a barátom. Emlékeztek azokra a régi szép időkre, amikor csupán vásárlók voltunk?
Ezeken a platformokon játszom
Xbox
Xbox 360
GameCube
Wii
Playstation Portable
PC
Kedvenc játék-műfajaim
Akció, Akció/Kaland, Kaland, FPS, Online RPG, Szerepjáték, Stratégia
Hobbijaim, szabadidőmben ezt teszem
Játék otthon, Játék interneten, DVD, Magazinok, újságok, Zene (hallgatom), Könyvek, Írás, Anime, Billiárd, Letöltés, Ping-pong, Görnyedt ülés
Barátok, ismerősök
elvis
(offline)
Ghz
(offline)
playmore
(offline)
GXbox
(offline)
Tommy_Angelo
(offline)
Rolne
(offline)
stimpy.
(offline)
Adam777
(offline)
Sagem
(offline)
Fatman
(offline)
Matos
(offline)
Griev
(offline)
bosznai5
(offline)
sepsta75
(offline)
annie007
(offline)
Invi
(offline)
deku82
(offline)
XBOX Live
Command & Conquer 3: Kane's Wrath adatlap
Még nincs besorolva Még nincs besorolva
Kiadó: Electronic Arts
Fejlesztő: EA Games
Megjelenés: 2008. Mar 27.
Kategória: Stratégia
Online játékmód: Van

A szerkesztőség értékelése:
7.4
Ami tetszett
Bővített tartalom, jó kampány, új frakciók, egységek, és egy Risk-féle játékmód
Ami nem tetszett
Elbaltázott támogatás a kiadó részéről, komoly technikai problémák
Olvasói értékelés: 88.2 (7 szavazat)
Ugyanez a játék más platformokon:
pc | gc | xbox | ps2 | ps3 | x360 | wii | nds | psp | xbox1 | ps4 | wiiu | n3ds | psv | mob

44 | Command & Conquer 3: Kane's Wrath - teszt

A tibérium jó, a tibérium finom, a tibérium különleges! Nem csoda, ha mindenkinek erre a fáj a foga: a Command & Conquer 3 első expanziójából kiderül, hogy Kane még mindig nem dobta fel a talpát, viszont rettenetesen haragszik mindenkire. Tesztlaborban a Kane Haragja.
Tovább a játék adatlapjára / fórumába