Itt van egy rész, amit úgy gondolok, hogy érdemes tudni a zenéimről...
Az egész zenei pályafutásom 1998-ban kezdődött, amikor is különös oknál fogva mindenáron zongorázni akartam. Úgy képzeltem el a jövőmet, mint amerikai bárokban játszó zongorista, aki dögös énekesnő partnere mellé adja a zenei kíséretet. Nagy nehézségek és igérgetések árán sikerült szüleimet rávennem arra, hogy vegyenek nekem egy Casio szintetizátort, és mivel látták komoly eltökéltségemet, be is irattak egy zongoraisolába, ahol majd "amcsi királycsávót" faragnak belőlem (gondoltam én marha :-) ). Az idő múlásával (úgy két év múlva) kezdett világossá válni számomra, hogy én nem ilyen lovat akartam, és elkezdtem nem a zongoraórákra járni, hanem mindinkább mellé. Nem állt rá a jazz-re és rock'n roll-ra áhítozó fülem Mozartra, egy rakás számomra ismeretlen orosz szerző műveire, szóval összességében a komolyzenére, és mindinkább utálni kezdtem magam hogy "miért is kellett nekem ebbe belefognom...". A vége a dolognak az lett, hogy minimális kottaismerettel, és szolfézstudással tulajdonképp otthagytam a zeneiskolát.
Viszont még mindig bennem volt az alkotás és virtuozitás iránti vágy, amit sehogysem tudtam kiélni. Ekkor fordultam a modern technika felé, és kezdtem el olvasni néhány számítástechnikai havilapot. Ezek egyikének hasábjain akadtam rá az életemet megváltoztató programra, a Total eJay-re, ami egy szikrányi reményt jelentett számomra. Lehetőségek széles tárházát kínálta: Dance, Techno, Drum'nBass, Hip-Hop stílusban lehetett alkotni benne. A lényeg tulajdonképpen abban áll, hogy adott ritmus és dallam alapokat lehet egymás mellé pakolgatni sorrendben és azt a program egymás után lejátsza. Lehet mondani, hogy ez nem is zeneszerzés, csak ökörködés (valahol igaz is) de nekem akkor és sokszor ma is kielégülést okozott. A programmal történő rövid ismerkedés után meg is született az Impression(2001-2002) c."albumom". (én elneveztem így, megjelenni nem jelent meg...)
Röviddel az Imression után megpróbáltam szárnyakat bontani a Hip-Hop stílus irányába is. Ennek a Hip-Hop Majestic(2003) c. albumom (bár a számok mennyiségét tekintve inkább maxi) lett az eredménye, ami inkább kicsit gondolkodtató számokat szült.
Eltelt egy év, és a Total eJay-ben rejlő lehetőségek nagy részét sikerült kiaknáznom, így valami újdonságra vágytam. Bőszen el is kezdtem keresgélni egy frissebb verzió után, hátha találok valami újat. Ekkor akadtam rá a Techno eJay 4-re . Ezeket használtam a Technomage(2004), a Dance Fever(2005) és a 9AMP (2006) albumok elklészítésére. Némely számomhoz használtam egy pár (4db), plusz hanganyagokat tartalmazó CD-t is.
2005-ben egy eJay Contest keretében neveztem 2 számommal is, és a 350 fős jelentkezőkből a zsűriben 23. helyet értem el... Ennek az eredménye egy igéret lett, amelyben a következő generációs eJay-be bekerülnek majd a zenéim... Vártam az új release-t, de újabb Techno eJay-ről nem hallottam... Mindegy, nekem nagy elismerést jelentett ez.
Ma már nem "szerzek" így zenét, egyre inkább gondolkodom azon, hogy visszatérek a zongora mellé, és valami normális helyen az én igényeimnek megfelelő stílusú zenét kezdek el tanulni.
De ez még a jövő "zenéje"...
Maradok tisztelettel: RedBoyforCE