Újabb nap, újabb hármas pakk. Röviden és tömören. Ha azt hittétek, hogy az előző három játék fantasztikus és lehengerlő, bizony nem tévedtetek. Viszont mindenki legnagyobb örömére a jövő évben megjelenő stuffok ezzel korántsem fújtak ki.
Fable 2:
A Lionhead neve garancia a sikerre. Elég a Fable első részére, illetve a Black & White sorozatra gondolnunk. A cég legújabb, s egyben "leglenyűgözőbb" alkotása 2008 végén érkezik a boltokba, ami még nagyon messze van, de megéri a várakozás. A játék 500 évvel az első epizód történései után játszódik, éppen ezért megtapsztaljuk az Albionban beköszöntött hatalmas fejlődést. A kis falvakat felváltották a hatalmas metropoliszok, megjelentek a lőfegyverek, fejlődött a közlekedés, a kereskedelem. Lényegében egy mesekönyvbe bújtatott Obliviont kapunk, lehengerlő vizuális stílussal, korrekt fejlődési rendszerrel, számtalan lehetőséggel. Mit is mondjak, HANGULAT RULZ!!!
Fallout 3 :
Újabb szerepjáték, csak ezúttal egy komolyabb köntösben. A Fallout sorozat monumentális múltra tekinthet vissza a játéktörténelemben. Nem csoda, hogy hatalmas elvárások övezik a legújabb epizódot. A grafika immár a következő generációhoz méltó, és hatalmas újításként megjelenik a valós idejű harc... ez az elem azonban felemás érzelemeket váltott ki. Saját véleményem szerint ez a lépés a mai játékoknal szükséges, nem tesz jót a felpörgött játékmenetnek, ha minden ellenségnél bemerevedeik a kamera. A harc folytonossága mellett a karaktergenerálás is új dimenziókat nyit meg, állítólag ez a lehetőség a sárba tapossa az Obliviont, kíváncsi vagyok. A Fallout 3 mindenesetre egy kétesélyes játszmát játszik. Hatalmas sikert arat, vagy belefullad a kritikusok ócsárkodásába. Reméljük, az előbbi valósul meg.
Splinter Cell Conviction:
Annak idején a Splinter Cell első része, mint üdítő koktél a forró nyári napon, úgy érkezett a boltok polcaira. Én magam nagy rajongója vagyok a sorozatnak, és biztos vagyok benne, hogy Közületek is sokan imádják a játékot. Sam Fisher kalandjai hamar trilógiává értek. A három epizód ugyanarra a sémára épült, tehát szerezz meg valamit, kémlelj ki valakit anélkül, hogy észrevennének. Persze küldetéseink alkalmával nélkülözhetetlen társunk volt a high-tech felszerelés. A negyedik epizód azonban szakított a "hagyománnyal", és teljesen új alapra helyezte a játékot. Ezúttal egy kettős ügynököt alakítottunk, morális döntéseket kellett hoznunk, és volt alkalom, amikor csakis saját képességünkre hagyatkozhattunk. Nos, hamarosan érkezik az ötödik epizód, méghozzá új játékmenet kíséretében. Sam véglegesen kilépett a CIA-ből, mondhgatni, visszavonult, azonban mint ahogy az ilyenkor lenni szokott, csúnya dolgok készülődnek a háttérben, ráadásul Sam régi informátora, Grimdottirs is eltűnik, így adott a feladat. Marcona hősünk ismét visszatér, azonban teljesen más szituációban, mint korábban. Nézzük csak: semmi felszerelés; egy hatalmas város (New York) tele emberekkel; nincs állandó sötétség; nincs információ. Természetesen ez nem lenne elég egy új klasszikushoz, de hála égnek, vagyis a Ubisoft-nak, több új elem is a játékba kerül. Pl. a teljesen új fizikai motor, mindent, ismétlem, mindent összetörhetünk, ami összetörhető, mindent elmozdíthatunk, ami elmozdítható. Képzeljétek el, milyen frankó, amikor a szerencsétlen rosszfiút ráhajítjuk egy asztalra, amin sörösüvegek sorakoznak... lenyűgöző! Úgy érzem, Mr. Fisher legújabb kalandja méltó lesz a nagy elődökhöz.