Én vagyok az az ember aki él hal a modern hadviselésért, és ki nem állhatja a második világháborút háromszáznegyvenhat milliódszor meglovagoló játékfejlesztőket. Mikor megérkeztek az első információk, hogy a Call Of Duty negyedik epizódja kilép ebből a 'sötét árnyékból' azonnal felcsillant a szemem. Azóta már találkoztam a játékkal sőt mi több, ismerem minden porcikáját.
Én vagyok az az ember aki él hal a modern hadviselésért, és ki nem állhatja a második világháborút háromszáznegyvenhat milliódszor meglovagoló játékfejlesztőket. Mikor megérkeztek az első információk, hogy a Call Of Duty negyedik epizódja kilép ebből a 'sötét árnyékból' azonnal felcsillant a szemem. Azóta már találkoztam a játékkal sőt mi több, ismerem minden porcikáját.
E3 2007 - Az a bizonyos csernobili pálya.
Tulajdonképp voltam olyan fanatikus, és hihetetlenül őrült, hogy fent maradtam egész éjjel annak érdekében, hogy zavartalanul tudjam követni a Microsoft és a Nintendo konferenciáját. Hajnalban egy kis késéssel elkezdődött a broadcast és én meghallván miközben kint néztem a kihalt várost ahol csupán egy újsághordozó rohangált fel alá az épületek között azonnal oda rohantam a gépemhez. Elkezdődött a show, és elérkeztünk a CoD4hez. Végignéztem a prezentációt, ámultam, bámultam és tudtam, hogy itt valami nem földi emberhez méltó játékot kapunk.
2007... November.
Amint kezembe kaptam a játékot nem sajnáltam, nem nézegettem, egyből beraktam a korongot a gépbe és hadd szóljon alapon órákat játszottam vele. A játék teljeskörű minősítése nem az én dolgom, azt az Urak már megtették a főoldalon a CoD4 tesztben de azért mégis ejtenék egy-két szót. Amit más kisebb hibának én azt addig világmegváltó dolognak éreztem. A scriptek mivolta és minősége olyan fajta filmes és életszerű hatást hozott a játékba, hogy az államat keresgéltem helyenként. A másik hiba amit felróttak ennek a közel tökéletes játéknak az pedig az, hogy gyakorlatilag átrohanhatsz a checkpointok között ha már elértél egy bizonyos szintet akkor nem jönnek utánad. Megsúgom a tesztelő egyéneknek Veteran módozaton egy két pályánál én megváltásnak éreztem ezt a z opciót is :) Egészen idáig minden erőmet és koncentrációmat a játéknak szenteltem. A játék maga úgy csodálatos ahogy van, persze hagy némi kívánni valót itt ott gonodolok én a low poly falakra, fedezékekre, esetleg a recés árnyékra. (Bár ha jól tudom az X360 hardwaresen nem támogatja az élsimítást)
A közel három hét megfeszített kemény játszogatás adománya az a maximális 1000 pont amit kiszedtem a játékból. Úgy érzem megérte, nagyon élveztem a vele való játékot és akkor még a Multiplayer szekciót ki sem próbáltam. :)
Annak aki pedig végig szeretné játszani Veteranon a játékot egy kis ízelítő :
Jó játékot!