Ezt nem fűzném hosszú lére, ha lehet.
Majd esetleg a kommentek között kibeszéljük ha kell, mindenesetre vagy regényt tudnék írni legtöbbjükhöz, vagy egy-két mondatban elintézném őket, egyik se tűnik egy túl jó ötletnek.
Szóval ezek voltak a túlértékelt filmek sztem 2010 és 2019 között:
+1. Spider-Man: Into the Spider-Verse
10. Inception
Egy évtized elteltével nem sok maradt meg belőle: a videojáték-filmek (lásd: http://www.gamer365.hu/blog_post.php?id=31892) egyik zászlóshajója.
9. The Force Awakens
Ezt ugyan megkedveltem közben, de a fogadtatására akkor sincs magyarázat.
8. The Fault in Our Stars
7. Hunger Games széria
6. Deadpool
Deadpool mint karakter az 10/10, de a film egy nagy nulla szvsz.
5. Black Swan
A film, ami nem igazán döntötte el, hogy paródia akar lenni, vagy horror, vagy dráma, vagy erotikus thriller: ja, legyen mindegyik egyszerre!
4. Boyhood
Mason, ahogy telnek az évek, a szemünk előtt válik egyre rosszabb színésszé.
3. Skyfall
2. Black Panther
1. Bohemian Rhapsody
Az első hármat pedig egybevonnám azzal, hogy kimondottan pocsék filmnek tartom őket, pár jó jelenettel (elsősorban a Black Panther), illetve az első helyezett még ennyit se tud.
A Skyfall meg minden idők egyik legértelmetlenebb filmje kb - és nem "minden idők legjobb Bond filmje" szvsz.