[62] casper007 (offline)

Alapos - Átlagos

Ő egy 28 éves fiú és itt lakik: Budapest / Budapest

4613 napja regisztrált felhasználó, ez idő alatt 253400 kreditet gyűjtött

2016 július
04:37 Bújócska

Annyira adta magát az ötlet, mégsem beszéltek róla. Vagy ha igen, az elkerülte a figyelmem. Hat-hét éve tart a belsőnézetes horror játékok újbóli virágzása, ahol a hangsúly a kiszolgáltatottságon, a folyamatos feszültségen, a biztonság érzetének totális eltörlésén van. Én az azóta már klasszikus státusba emelkedett Amnesia-val csöppentem bele ebbe a világba, legutóbbi kirándulásomat pedig az Alien Isolation-nel tettem a gatyapiszkítós műfajban.
Amanda Ripley 15 éve kutatja eltűnt anyja nyomát, aki a Nostromo-val és annak legénységével együtt törölte magát a térképekről. A semmiből bukkan fel egy ingatag lábakon álló jelzőfény és a lehetőség a sok esztendeje húzódó szenvedés lezárására, így főhősnőnk sem habozik sokáig, hogy a Sevastopol űrállomás fedélzetére lépjen. Természetesen mi már tudjuk, hogy ez nem éppen egy kellemes délutáni piknik lesz a réten.

A Sega az utóbbi években mintha azon igyekezett volna, hogy saját nevét minél mélyebbre tapossa a sárba. Ennek fényében különösen meglepő, hogy zöld utat engedtek egy olyan játéknak, mint az Isolation. Bármennyire is nagy port kavart az Amnesia és az Outlast (hogy a stílus talán legismertebb képviselőit említsem), szerintem kevesen gondolták, hogy ez a műfaj egy nagyköltségvetésű szereplőt is kitermel. Pedig utólag belegondolva kézenfekvő a dolog. Bár a régi AvP játékok tökéletes példái annak, hogy fegyverrel felszerelkezve is tud feszengős pillanatokat okozni ez az univerzum (még ha egy spin-off világról is van szó, de ha tévedek, kérem, a rajongók javítsanak ki), de az első Alien film szólt arról, ami leginkább passzol a legendás alkotó, Giger lényéhez. A xenomorph egy könyörtelen, érzelmektől mentes ragadozó, amivel nem lehet felvenni a harcot (persze egy sörétes közvetlen közelről csak megtenné a hatását), csupán abban lehet reménykedni, hogy a célunk felé haladva el tudjuk kerülni a találkozást. Hiába kedvelem a második filmet is, számomra a nyolcadik utas mindig az ismeretlen, rettegést keltő vadászt jelentette, ami egyedül áldozataira vadászva sokkal jobban a fotelbe préselt, mint amikor többtucatnyian bandáztak.

Az Isolation ezt a megközelítést alkalmazza, és sikeresen feledteti a borzalom szinonimájaként is ismeretes Colonial Marines-t. Érdekes (vagy inkább klisés?), hogy a horror játékokban úton-útfélen beüt a gebasz. Ezekben a szituációkban az Isolation sem szűkölködik, az egymás után felmerülő vészhelyzetek írják át az aktuális forgatókönyvet és terelik le Amandát az ösvényről, aminek a végén a szerencsés menekülés áll. Nekem rögtön a Dead Space jutott eszembe, ahol egyszer a hajó védelmi pajzsa sérült meg, máskor az oxigénellátó rendszer hibásodott meg, és még sorolhatnám a hasonló eseteket. Az Isolation hosszú, nagyjából 22 órás végigjátszása során ugyanilyen feladatok ölelik fel a játékidő egy tetemes részét, ami talán időhúzó megoldásnak tűnhet, de a játékmechanika itt is ugyanúgy működik, és a felbukkanó karakterekkel való együttműködés életszerű helyzeteket teremt, ami miatt nem azért szívtam a fogam az extra házimunka miatt, mert feleslegesnek tartottam, hanem mert már előre féltem, mikor fog a nyakamba ugrani üldözőm. Természetesen minden mocskos meló az én reszortom volt, de hát nem beszélhetnénk játékról, ha Amanda szépen elüldögélt volna egy csendes sarokban, míg a többiek kivitelezik a menekülési tervet.



Ahogy már korábban is említettem, a sunnyogós horror játékok kvintesszenciája a kiszolgáltatottság és a folyamatos feszültség. Ezekben a legkisebb mértékben sem szenvedtem hiányt. Vannak olyan helyszínek, amik gyakorlatilag sikítanak a témáért, mégsem hallja meg őket senki. Szerencsére az Alien univerzum szerves velejárója az éjsötét űr, a KG348 gázóriás körül keringő Sevastopol pedig egy ezen, a rémálomba illő eseményeknek nagyszerűen otthont adó színterek közül. Az űrállomás kellően zajos és klausztrofób. Több alkalommal is súlyos szerkezetek hoztam működésbe, amik éktelen ricsajjal, földöntúli sóhajjal változtatták meg pozíciójukat, nem egyszer szólalt meg a vészjelző, pirosan villogó fényfürdőbe vonva azt a helyiséget, ahol voltam. Természetesen mindig megfeszültem, attól félve, hogy a lény a hang forrása felé veszi az irányt.

Ez sokszor meg is történt. Magától értendő, hogy az idegen megjelenése korlátok közé van szorítva – például az első találkozás kellően hatásos megkomponálása, mi után nem akaródzott tovább haladnom -, de amikor a szkript ránk uszítja, akkor igazi macska-egér játékra számíthatunk. A xenomorph dinamikusan használja ki a rendelkezésére álló teret, ugyanúgy igénybe veszi a fejünk felett vagy éppen a lábunk alatt húzódó szellőző csatornákat, mint a folyosókat. Átmeneti megoldásként többször húztam meg magam egy asztal vagy ágy alatt, de ezekre a nem éppen tökéletes búvóhelyekre nem érdemes sokáig támaszkodni, előbb-utóbb a szörnyeteg észrevesz minket. Leginkább az öltözőszekrények és szerszámos konténerek sűrű látogatását javasolnám, ahol viszonylagos biztonságban érezhetjük magunkat, csak ne felejtsük el visszatartani a lélegzetünket, ha szükséges. Persze ezekből kikászálódni és elindulni cseppet sem felemelő élmény, mert mérget vehettek rá, hogy akkor szólal meg a filmekből ismerős mozgásérzékelő, amikor hátrahagyjátok menedéketeket. Türelemmel az idegen mozgása is kiismerhető, de ez sokkal jobban emlékeztet egy valódi lény viselkedésére, mint egy előre leprogramozott karakter természetére. A xenomorph nem meghatározott útvonalon fog haladni, kaotikusan mozog, és ott szaglászik, ahol áldozatát sejti. Épp ez a kiszámíthatatlanság emeli az Isolation-t vetélytársai felé a bújócska művészetében.

Nem csupán az idegen, de az állomás rettegő túlélői és meghibásodott androidjai is megkeserítik Amanda életét. Míg előbbiek a farkastörvényeknek megfelelően minden áron a túlélésre törekednek, addig a robotok rezzenéstelen maszkjaiknak és szenvtelen hangjuknak köszönhetően szintén képesek a frászt hozni az emberre. Fizikai hátrányunkat felszerelésünk segítségével csökkenthetjük. A történet során meghatározott pontokon fegyverekre és szerszámokra tettem rá a kezem, amiket aztán rendszeresen használtam is. Ilyen a hacker készülék, amivel – hasra ütök – négy minijáték keretei között törtem be rendszerekbe, bírtam működésre az állomás szerkezetit vagy ajtókat nyitottam ki. A méretes kombinát fogómmal ideiglenes lerázhattam magamról a vesztemre törő androidokat de lezárt ajtókat is kinyithattam vele. Ezek a tevékenységek persze nem nélkülözték az idegesen egy helyben toporgást, hiszen míg a lángvágóval bajlódok, addig bárminek ki vagyok téve, ami a hátam mögött történik. Köztünk legyen szólva, elég erősen összeszorítottam a farpofáim, amikor bütykülődésem közben hallottam meg a szomszéd szobában a lény sziszegését.



A Sevastopol méretes egy építmény, számos részén megfordultam, és a szűk, dohos folyosók mellett tipikusan horrorisztikus helyekre vitt az utam. Itt van rögtön az egészségügyi szárny. Miért parázok mindig a kórháztól? A Dead Space-ben is itt találkoztam a regenerálódó szörnnyel. Vagy ott a szerverszoba, ami kísérteties kék fénybe vonja a katonás sorrendben egymás mellett tornyosuló számítógépszekrényeket. Mindenki készüljön fel egy kis backtrack-re, de szerencsére ezt nem találtam kifejezettem zavarónak. Ha egy régen hátrahagyott helyszínre tértem vissza, kibővült eszköztáramnak köszönhetően be tudtam jutni egy-két korábban elérhetetlen szobába, bár olyan szintű felfedezést senki se várjon, mint amit a már többször említett Dead Space vagy a Bioshock nyújt.

Az állandó veszélyhelyzet egyik nagy negatívuma, hogy az idegen elől bujkálva sokszor nem volt lehetőségem a pályákon elszórt terminálok üzeneteit végigolvasni, pedig érdekes adalékként szolgálnak az eseményekhez. Megértem, életszerűtlen lenne, ha egy terminálba bejelentkezve megállna az idő, és épp ez a folyamatos feszültség a játék lényege, nem bántam volna, ha legalább lementhettem volna az írásokat egy hordozható késszülékre.

Bár alapvetően félelmetes élmény az Isolation, néhányszor sikerült sorra elbukni olyan szekvenciákat, amik a rettegést ingerültségbe fordították. Unalmas lenne, ha a szerencse a játékos mellé pártolna, és sose futna össze a lénnyel, de bizonyos helyeken kifejezetten zavart, hogy bár a xenomorph látszólag szabadon lófrált, de azért szisztematikusan követte Amandát egy nagyobb pályán. Ezek a helyzetek leginkább az elnyújtott végjátékban voltak megfigyelhetők, ahol a korábbi komótos, de nekem tetsző tempóval ellentétben kifejezetten egy, a játékos agyára menő rétestésztát juttattak eszembe. Ettől függetlenül lehet, pont te leszel az, aki már a játék első felében megunja a fogócskát, hiszen az Isolation magja végig hű marad magához, azaz drasztikus változásra senki se számítson a játék első és utolsó órája között.

Kisebb, elnézhető hibái ellenére az Isoltaion erősen ajánlott darab annak, aki újdonságra vágyik, a műfaj kedvelőinek pedig egyenesen kötelező. Kudos a Sega-nak és a fejlesztő Creative Assembly-nek, hogy elkészítették ezt a játékot, ami költségvetésének, reklámjának, és a feldolgozott univerzumnak köszönhetően kiszélesítette a játékosok látókörét és tovább öregbítette a belső nézetes túlélő horror zsánerének hírnevét.
24 komment

[62] casper007
ma 14:20 #24
Válasz Zoy76 (#23) üzenetére
Szerintem írj nyugodtan. Régen sok személyes hangvételű bejegyzés volt, nekem hiányoznak.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[6] Zoy76
tegnapelőtt 15:14 #23
Válasz casper007 (#22) üzenetére
Híres utolsó mondatok... csak velem mintha mindig ez történne játékban is meg a való életben is. lehet blogot kellene írnom róla,nem kifejezetten terápiás célzattal,inkább mások felvidítása céljából.Szerinted?Te már nagyon sokat írtál mi a véleményed?
"A hold vigyorgó képpel bámult le rájuk.Sokan állítják, hogy a barátságos égitest kedveli a hülyéket."
[62] casper007
júl 18., hétfő 9:21 #22
Válasz Zoy76 (#21) üzenetére
A no death acsinál annyi a trükk, hogy ha már látod a véged, akkor gyorsan menü, majd újratöltés.

Nekem a legviccesebb halálesetem, amikor szemtanúja voltam haverom legyilkolásának a Gears 3 multiban. Akkor jött meg General RAAM, ő pedig mindig azt a karaktert választotta. Az ominózus jelenetnél azt mondja nekem: "Én nem halhatok meg, én vagy General RAAM!", a következő másodpercben pedig az egyik ellenség hátulról megküldte sörétessel.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[6] Zoy76
júl 17., vasárnap 16:19 #21
Lassan befejezem könnyű fokozaton ID kártyákkal szívtam,hiába néztem közben videót,időnként belefeledkeztem a hangulatba és otthagytam párat,visszatöltés...meg No death acsi se lesz meg hasonlók miatt.Mellélőttem shotgunnal egy arctámadónak, leálltam harcolni Esőkabátos Jóskákkal negyed élettel...az ilyen balfa.. eseteket összeszedném vicces videónak ha értenék hozzá(Van még más játékban is)lehet mással is történik ilyen csak még nem láttam...pl Metal Gear V-ben aknavetővel kilövöm a harckocsit,a robbanástól kidől mellette a villanyoszlop pont rám és agyonvág az áram mind 1 nem adom fel...
"A hold vigyorgó képpel bámult le rájuk.Sokan állítják, hogy a barátságos égitest kedveli a hülyéket."
[62] casper007
júl 13., szerda 22:16 #20
Válasz Zoy76 (#19) üzenetére
Egyáltalán nem baj, de én inkább PC-n játszom. A goldom augusztus elején jár le.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[6] Zoy76
júl 13., szerda 15:20 #19
Válasz casper007 (#18) üzenetére
Nekem bejöttek ezek a nehezítések,egyszer voltam komolyabb gondban de pár próbálkozás után sikerült... jelöltelek One-on ha nem gond.
"A hold vigyorgó képpel bámult le rájuk.Sokan állítják, hogy a barátságos égitest kedveli a hülyéket."
[62] casper007
júl 13., szerda 12:08 #18
Válasz Zoy76 (#17) üzenetére
Nincs térkép?! Az úgy kemény menet, főleg állandó kiszolgáltatottság mellett. Most nem kezdek bele egy második végigjátszásba, de ha előveszem mondjuk egy év múlva, elkezdem én is a legnehezebb fokozaton, és az összes id kártyát összegyűjtöm (most kb. 15 lett meg). Viszont egyetlen embert sem öltem meg.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[6] Zoy76
júl 13., szerda 11:48 #17
Válasz Adeusz (#15) üzenetére
Én is az Alien-t ajánlom,nagyon durván néz ki 360 után,azt elfelejtettem írni hogy Nightmare fokozaton térkép sincs így a mozgásérzékelő segítségével kell megtalálni hogy merre kell menni(ami nem mindig működik rendesen) hacsak valaki nem memorizálja első végigjátszás alatt,mondjuk gyűjtögetés miatt érdemes kolbászolni de csak könnyebb fokozaton.Én most így csinálom:könnyű fokozat,végigmenni halál nélkül,embereket nem bántani(Akármilyen szemetek)Id kártyák,Nostromo logok,és következőre nightmare Annyira jó hogy néha Elitben próbálok a hátam mögé nézni nem sziszeg-e valami...
"A hold vigyorgó képpel bámult le rájuk.Sokan állítják, hogy a barátságos égitest kedveli a hülyéket."
[62] casper007
júl 11., hétfő 12:27 #16
Válasz Adeusz (#15) üzenetére
Nem játszottam a Ryse-zal, de így is, úgy is az Alien-t ajánlanám. Az AAA játékok között egészen egyedülálló.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[13] Adeusz
júl 09., szombat 8:48 #15
Köszi az írást! Nekem hiánypótló, szeretem más gamerek bővebb véleményét olvasni.
Kedvet is kaptam hozzá, most az ingyen Halo hét után Ryse-t terveztem pótolni, de lehet hogy Alien lesz belőle!
[6] Zoy76
júl 07., csütörtök 23:23 #14
Válasz SzucsBenji (#13) üzenetére
Egyszerű:androidokat kikerülöd/elintézed kinek mi,günter meg ha elkap nyomsz egy startot (mielőtt még kinyírna)és visszatöltesz,sokat kell menteni...
"A hold vigyorgó képpel bámult le rájuk.Sokan állítják, hogy a barátságos égitest kedveli a hülyéket."
[12] SzucsBenji
júl 07., csütörtök 22:51 #13
Karnyújtásnyira vagyok a platinától PS4-en, de nem tudom hogy fogom végigjátszani a játékok elhalálozás nélkül. Itt úgy érzem kicsit magasra tették a lécet.
Look closer
[6] Zoy76
júl 07., csütörtök 12:09 #12
Ebbe kicsit bele kell képzelni,hogy "vadászik" szeretem az ilyen élménybeszámolókat de csak a zürös-scifi vonalon Mass,Alien,Elite... Ja igen általában egy lény van.
"A hold vigyorgó képpel bámult le rájuk.Sokan állítják, hogy a barátságos égitest kedveli a hülyéket."
[62] casper007
júl 07., csütörtök 11:47 #11
Válasz Zoy76 (#8) üzenetére
Én azt hittem, egy lény van a játékban. Itt arra gondoltam, hogy egy pályán, ahol tényleg csak egy xeno van, nem marad például a térkép nyugati részén, hanem jön velünk a keletire.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[62] casper007
júl 07., csütörtök 11:46 #10
Válasz Zoy76 (#7) üzenetére
Örülök, hogy tetszett. Igyekszem olyan gyakran írni, ahogy időm engedi. Köszönöm, hogy elolvastad!
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[62] casper007
júl 07., csütörtök 11:45 #9
Válasz Zoy76 (#5) üzenetére
Két DLC minitörténet, az első rész két részét dolgozza fel, szóval neked, mint rajongónak kötelező, de azért lehúzás. Egyenként fél órásak, én darabját egy euróért szereztem be.

Igen, ezt nem írtam, de remekül hozza az első rész atmoszféráját, a 70-es, 80-as évek sci-fi jövőképét. Az űrutazás és a bolygóbányászat korában DOS felületet nézünk CRT kijelzőkön, imádom.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[6] Zoy76
júl 07., csütörtök 10:27 #8
"Szisztematikusan követte Amandát" Ilyen helyeken arra gondoltam,hogy nem egy günther követi hanem midenhol van 1 dög legalább...
"A hold vigyorgó képpel bámult le rájuk.Sokan állítják, hogy a barátságos égitest kedveli a hülyéket."
[6] Zoy76
júl 07., csütörtök 9:48 #7
Szerintem ez így rendben van ahogy megoldották,gondolj bele: szegény kiscsaj sotival megküldi güntert,és mivel nincs rajta páncél/saválló kesztyű kicsit szétmarná az alienvér meg alapból ez túlélőhorror nem céllövölde.Oson,szimat,fééél! casper007:tetszett az írásod,régen Playzone,Gamemaster- ben olvastam hasonló jókat.
"A hold vigyorgó képpel bámult le rájuk.Sokan állítják, hogy a barátságos égitest kedveli a hülyéket."
[20] Burzum
júl 07., csütörtök 9:35 #6
Jó játék volt, tényleg az Isolation. Bár engem a közepétől már kicsit lefárasztott a folyamatos lopakodás és idegesített, hogy a fegyverek a lángszóró kivételével szart se értek (azért nem hiszem, hogy egy pisztolylövés vagy sörétes ne tenné meg a hatását egy alien ellen, főleg, hogy a filmekben azért nem így volt), főleg, hogy ugye nem csak 1 xeno van...
Normal-on letoltam, jó volt, de többet valszeg már nem veszem elő sztem...
"...I make the angel scream, and the devil cry."
[6] Zoy76
júl 07., csütörtök 9:30 #5
Válasz casper007 (#4) üzenetére
Graf rendben volt,a hangulat hatalmas volt nem tudtam letenni(Alien rajongó vagyok) kétszer játszottam végig,harmadszorra is elkezdtem az id kártyák miatt,de a gyűjtögetés nem nekem való..egy játék nem volt még ahol minden gyűjthető cuccot összeszedek mindig megunom.Viszont tényleg nagyon hozza az első film hangulatát,ezért One-on tervezem majd kimaxolni,csak nem tudom dlc-set vegyek vagy simát.Ha annyi a dlc hogy menj ide-oda időre,nincs történet akkor elég az alap.
"A hold vigyorgó képpel bámult le rájuk.Sokan állítják, hogy a barátságos égitest kedveli a hülyéket."
[62] casper007
júl 07., csütörtök 9:05 #4
És milyen volt előző generációs gépen játszani? Úgy tudom, a cross-generation játékok 360/ps3 portjaiba nem fektettek kellő energiát.

Egyébként jól mutatja, mennyire tetszett az Isolation, hogy még simán van kedvem játszani vele, holott az ilyen típusú játékok varázsa általában az első végigjátszás alatt tart.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[6] Zoy76
júl 07., csütörtök 8:39 #3
Akkor neked való a nightmare nehézség,360-on végigvittem,volt 1-2 nehéz helyzet ami többszöri nekifutásra sikerült csak,ilyenkor taktikázni kellett,pl az emberekkel nem harcoltam rájuk uszítottam a lényt,reaktornál az arctámadót kénytelen voltam lőni,a zajra előugró tökéletes gyilkológép molotovot kapott és futás a közeli csőbe...hihetetlen jó a játék,360-on volt nekem is,de beszerzem One-ra hamarosan.Amíg nincs folytatás... casper007:nemcsak az erőforrás/alkatrész kevesebb,a lőszer és napalm is,talán 1alkalommal (nem biztos) volt tele a lángszóróm.
"A hold vigyorgó képpel bámult le rájuk.Sokan állítják, hogy a barátságos égitest kedveli a hülyéket."
[62] casper007
júl 07., csütörtök 8:27 #2
Válasz playmore (#1) üzenetére
Én Hard-on vittem végig, és így is élvezetesnek találtam, ezek szerint a Nightmare inkább csak az erőforrásokat korlátozza. Az nem is baj, mert miután megszereztem a lángszórót, sokkal bátrabban haladtam. Igaz, volt két kritikus szakasz, ahol már épp kifogytam a napalmból, ezeken a helyeken sikerült is felidegesítenem magam, mert hangkeltőt se tudtam barkácsolni.

Nem tudom, létezik-e komplett kiadás, de külön csak akkor javaslom a DLC-ket, ha erősen akciózva veszed meg őket. A két előrendelői DLC (amiben az eredeti gárda szerepel) egyenként fél órás, a többi pedig kihívás a játék szabályrendszeréhez igazítva.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[37] playmore
júl 06., szerda 16:05 #1
Imádtam a játékot. Én eleve úgy kezdtem neki hardon, hogy nem ölök, nem használok semmit csak ha abszolút rá vagyok kényszerítve (sajnos néha elkerülhetetlen), mert a színtiszta osonást akartam élvezni. Sokat játszottam a fénybeállításokkal is, amiben segítségemre volt a film, lényegében úgy kell belőni, hogy a fényes termináloktól egy méterre már totális sötétség legyen.

Én mindenkinek ajánlom aki szereti ha úgy kell bepötyögni logikai feladványokat, hogy valami iszonyat járkál a szobában vagy imádja amikor váratlanul a szinte megoldhatatlannak tűnő kihívás váratlan események miatt lehetetlenné válik.

360on játszottam végig, de csábít, hogy Oneon is végigfussak rajta, csak ezúttal a híres neves Nightmare fokozaton (fórumposztok alapján a legtöbb fegyverbe még egy tárnyi lőszert sem lehet találni az egész játék alatt!) ami igazából nem is lenne nehezebb mint ahogy vittem anno.
Cheers, love! The cavalry's here!
casper007
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
Ezeken a platformokon játszom
Playstation3
PC
Nintendo Wii U
Kedvenc játék-műfajaim
Akció, Kaland, FPS, Szerepjáték
Hobbijaim, szabadidőmben ezt teszem
Játék otthon, Könyvek, Mozi
Barátok, ismerősök
elvis
(offline)
liquid
(offline)
antaru
(offline)
Ghz
(online)
drag
(offline)
bastard
(offline)
zaz
(online)
playmore
(offline)
logen
(offline)
dreampage
(offline)
theSickness
(online)
Lavitz
(offline)
Tommy_Angelo
(offline)
zs0lt1
(offline)
Edina
(offline)
Rolne
(offline)
Attila6
(offline)
Hellfrost
(offline)
rob
(offline)
Necroman Mk2
(offline)
Đoma
(offline)
gyuri12
(offline)
Fatman
(offline)
Vuxy
(offline)
Jackal
(offline)
axl
(offline)
Matos
(offline)
BW
(offline)
Alwares
(offline)
skiz0
(online)
rolmanus
(offline)
jimessor666
(offline)
roli576
(offline)
Yip Man
(offline)
Sicknesshuga
(offline)
maccc
(online)
kochanp
(offline)
Sübe
(offline)
atka
(offline)
x-doboz360
(offline)
Morwen
(offline)
sepsta75
(offline)
HuN Makaveli
(offline)
Iceakos
(offline)
kryss777
(offline)
mnorbee
(offline)
Final Doom
(offline)
Ray
(offline)
pergemark
(offline)
annie007
(offline)
erik10
(offline)
Nesh
(offline)
lorantHUN
(offline)
Joo T
(offline)
RedBoyforCE
(offline)
olin
(offline)
NikoBoy
(offline)
kicsihocza
(offline)
hocza
(offline)
regeth
(offline)
ryujani
(offline)
Gangster
(offline)
wortoo
(offline)
warass
(offline)
engé
(offline)
wodbear
(offline)
RoOte
(offline)
5T3V3N
(offline)
Quimby
(offline)
G.A.R.
(offline)
Sam360
(offline)
Xbox360Gamer
(offline)
Zombi Killer
(offline)
Enzo Di
(offline)
lamann
(offline)
Graphitman
(offline)
KiCsi MexXiS
(offline)
Wolverine
(offline)
Futrinka
(offline)
Adam360
(offline)
Yegor
(offline)
Alpár
(offline)
ne5h
(offline)
TheGameSCore
(offline)
M4ST3RCH13F19
(offline)
Amy
(offline)
John Smith
(offline)
okornyalbaro
(offline)
Bence360
(offline)
Keyoo
(offline)
MilanZila
(offline)
Zoy76
(offline)
dpb
(offline)
SRyan
(offline)
Fabri
(offline)
AnnexHUN
(offline)
Shifty Fox
(offline)
Szekitáj Chili
(offline)
FredPerry
(offline)
Svitzh
(offline)
Rolcsoo
(offline)
Kisszarka
(offline)