[63] keviny (offline)

Tökfej

Ő egy 35 éves fiú és itt lakik: Veszprém / Balatonfüred

3891 napja regisztrált felhasználó, ez idő alatt 259102 kreditet gyűjtött

2016 május
11:50 Mi vezetett a Wii U bukásához?
elmélkedés egy jobb sorsa érdemes gép rövidke életpályájáról.
Sokszor, sok helyen felmerül a kérdés: ténylegesen mi vezetett a Wii U bukásához, a third party fejlesztők ignoranciájához, a közel láthatatlan installált bázishoz?

A béna elnevezés? A Wii kazuár sikerei okán elidegenített hardcore? A tablet kontroller?

Egyik sem. Legalábbis, ebből a savanykás fekete szeder tortából csak pici szeletke jut nekik.

Meglátásom szerint a legnagyobb gondot az okozta, hogy a Nintendo azt hitte, még mindig 2006-ot írunk. 2012-ben. Azt gondolták nem kell az erős hardver, elég lesz a gimmick, az + a class 1 first party címek, azok majd úgy is jól eladják a gépet. Aztán ha fogy a gép, jön majd a third party is, addigis itt egy jó kis unprecedented partnership az EA-vel...

Az elhúzódó hetedik generáció alaposan kiéheztette az újdonságra vevő játékos közösséget, de az érdeklődés tárgyát sokkal inkább a nyers lóerő képezte, semmint valami új hasznos/haszontalan (kinek mi) gimmick. Mi sem példázza ezt jobban, mint a PS4 átütő sikere, amihez elég volt a 8 giga RAM meg az 1080p. A third party pedig igen sebesen átpártolt erre a vonatra, mivel a Wii U szintjére lebutított termékeiket senki nem akarta megvenni - minek amikor a nyájas felhasználó mindezt megteheti egy izomos gépen, szebben, jobban?

Mindezekután pedig szóba sem jöhettek már csak sima mezei portok sem, nemhogy a Wii U legfőbb selling point-jára, a második képernyőre optimalizált megoldások. Így, mivel a szoftver ellátottság rémisztően gyenge volt az első időszakban, (még a premierre ígért first party címek is késtek) a Wii U sajnos két szék között, a pad alatt végezte.

A Nintendo bedobta az all in-t a Gamepad-re, a BC-re, feláldozva ezzel a korszerű(bb) hardvert - pedig nem vette észre, hogy pont ez lett volna a vásárlói elvárás. Hamis párhuzamokkal áltatták magukat ("bezzeg a Wii-nél sem igényelte a 100 millió vásárló az izmos gépet!") és nem vették észre, hogy azalatt a hat év alatt elég sokat változott a világ.

Mindezt úgy mondom, hogy (iPad ide vagy oda) szerintem a Gamepad továbbra is a nyolcadik generáció legfrankóbb fícsöre (nem, nem a share button) - kár, hogy nem mertek kicsit nagyobbat álmodni, egy picit erősebb árcédulát bevállalni, hagyni az amúgy kb. mindenkit hidegen hagyó BC-t (most őszintén: kint van 100 millió Wii a nagyvilágban, ha valaki Wii játékokkal akart volna játszani, lett volna bőven opciója) és odatolni az erősebb hardvert a lemezmeghajtó alá.

Akkor lehet egészen máshogy ért volna véget ez a szomorú történet...
27 komment

jún 04., szombat 12:22 #27
Válasz csavar (#25) üzenetére
Azért a Mario Kart 8 meg az amiiboo-k tudtak ezen fordítani, még ha nem is PS4 szinten.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
máj 30., hétfő 13:02 #26
Válasz Fórumozó (#24) üzenetére
A Xenoblade is 1st party. Amúgy pont nem a tipikus jRPG, mert sztoriban elég gyenge, exploration-ben meg erős... Szerintem simán elég változatos a paletta, tudom neked nem opció a Platinum Games, de nekem a Wonderful 101 a generáció játéka. A Bayo2 sincs sokkal lemaradva. Mondjuk én élek-halok a jó platformerekért, abban meg ez a gép kifejezetten erős. Összességében: biztosan megkapom ezért a követ, de nálam a Wii U 1st és 2nd party outputja leiskolázza a Gamecube-ot...

Ami a Gamepad-et illeti... volt egy-két olyan játék, ami kifejezetten jól alkalmazta, meg egy jó nagy rakás, ami szarul vagy sehogy... Így utólag már látszik, hogy mint selling point, nem volt egy nagy attrakció... Mondjuk az off-play-nek, mint kisgyermekes apuka, igen nagy hasznát vettem, szóval ha másért nem is, ezért nagyon megérte. Amúgy szerintem kényelmes.
let the sun never blind your eyes
[46] csavar
máj 30., hétfő 13:00 #25
Nekem azt is furcsa volt anno látni, hogy egy-egy címtől várták a "feltámadást"... Na majd ez a cím és majd utána, aztán majd inkább amaz, de egyik sem hozta meg a várt fordulatot és aztán szép lassan mindenki (köztük a N is) elfogadta a tényt, ez a gép menthetetlen.
Pedig én tényleg szeretem, harmadszorra is képes voltam venni, mert a rákapható játékok sehol máshol nem találhatóak meg...és hiányoztak miután eladtam őket
Ne hazudj, mert összezavarod a csillagokat és kiszámíthatatlan lesz a jövőd! PSN ID: vjcsavar
[48] Fórumozó
máj 30., hétfő 12:38 #24
Én a saját oldalamról két dolgot mondanék: a periféria és a szoftverek. Nekem a tablet kontroller kényelmetlen, nem csak fogásra, de arra is, hogy állandóan megosztja a figyelmem a két képernyő. 3DS-en még elment, mert ott a kettő egy síkban volt. De alapvetően konzervatív játékos vagyok, az ilyesféle innovációk a félórás gimmickbe tartoznak nálam.
A szoftverek kapcsán a szokásos szlogen: van 2-3 játék, ami miatt beruháztam volna rá, de amellett csak a szokásos N-felhozatal volt. Attól függetlenül, hogy a klasszikus N-címek elengedhetetlen elemei a kínálatnak, ha az a jelentős része, akkor az egysíkú. Ötvenedszerre az aktuális Mario platformer sem hoz nekem akkora lökést a vásárláshoz, mint amikor anno csak a SMG 1-2 miatt vettem egy Wii-t.
Az, hogy nem nagyon volt 3rd party (csak a Xenoblade az, ami miatt elgondolkodnék, de a tesztek alapján az sem több egy tipikus JRPG-nél), hagyján, de szerintem 1st party-ban sem villantott a gép akkorát. Az, hogy a generáció két Zeljára HD remaster, mindent elmond.
Ez annak fényében volt meglepő nekem, hogy annak idején a Gamecube vételén nagyon-nagyon sokat filóztam, csak végül mint diák, akinek már volt egy PS2-je, nem fért bele. Azt a gépet nagyon irigyeltem az N-esektől.
MEDIOCRE
máj 30., hétfő 12:19 #23
Válasz keviny (#21) üzenetére
Meg gondolom az aktuális Skylanders is jön még.
Ok.Azért az a Paper Mario Color Splash igencsak jónak tűnik.Meg a Tokyo Mirage FE is valószínűleg kosárba kerül nálam.A várható E3-as szereplésükre (Csak a Wii U-s Zelda lesz a téma?)nehéz hirtelen szavakat találni.Remélem nem fogják szanaszét spoilerezni a játékot.
(3DS-re is kíváncsi leszek.Arra azért mutathatnának majd valami újat is...)
Forza INTER,csak az INTER!!! 3DS Friend Code 2191-7745-9568(NfanSanyi)
máj 30., hétfő 12:10 #22
Válasz keviny (#20) üzenetére
Én is sajnálom hogy így ér véget ez a remek kis konzol....
Forza INTER,csak az INTER!!! 3DS Friend Code 2191-7745-9568(NfanSanyi)
máj 30., hétfő 7:46 #21
Válasz nintendo fan (#18) üzenetére
Mármint az elengedni dolgot arra értettem, hogy ne számíts már olyanra, hogy új játék bejelentések meg ilyenek. A Zelda lesz az utolsó, pár indie meg Lego/JustDance címen kívül nem szabad már mást várni rá.
let the sun never blind your eyes
máj 30., hétfő 7:37 #20
Válasz nintendo fan (#19) üzenetére
Persze. NX? Passz. Addig amíg nem tudok semmit a gépről, addig tervezni sem tudok vele... Szinte biztos, hogy nem premierkor.

Persze, van egy jó nagy rakás kötelező cím Wii U-ra, ami már önmagában igazolta a vásárlásomat, a gond az, hogy az egész sztori sokkal jobban is elsülhetett volna, ha számolnak a fentiekkel. Ami bántja a csőrömet, na.
let the sun never blind your eyes
máj 29., vasárnap 13:46 #19
Válasz keviny (#16) üzenetére
Az azért durva húzás lett volna az Nintendo-tól ha az új Zeldát nem adják ki Wii U-ra!

Te mikor tervezed megvenni az NX-et?Az új Zeldát azért gondolom még Wii U-ra veszed ugye?
Forza INTER,csak az INTER!!! 3DS Friend Code 2191-7745-9568(NfanSanyi)
máj 29., vasárnap 13:42 #18
Válasz keviny (#16) üzenetére
Hm....Most van 15 Wii U játékom,ebből négy játékot játszottam végig.(?)Még 21 játékot tervezek Wii U-ra megvenni (ebben benne vannak a minimális third party megjelenések is.)és ha ezeket végigjátszom majd utána engedem el a Wii U-t.Jöhet majd nekem is az NX,de csak olyan jó két-három év múlva.
Forza INTER,csak az INTER!!! 3DS Friend Code 2191-7745-9568(NfanSanyi)
[30] Lien
máj 28., szombat 22:05 #17
Mikro tranzakciók és DLC-k.
máj 28., szombat 17:27 #16
Válasz nintendo fan (#14) üzenetére
Ah, dude, engedd el. 800 000 (nyolcszáz-ezer) darab Wii U -t terveznek értékesíteni idén. Nem lesz itt már semmi. Az is egy kisebb csoda, hogy a Zelda kijön rá.
let the sun never blind your eyes
máj 28., szombat 15:55 #15
Válasz theSickness (#11) üzenetére
A 3. pontra: a GameCube érában az erős PS2 konkurencia miatt nem volt a gépre annyi játék, hiába volt erősebb a hardver. De azért jöttek oda is multiplatform címek, pl. MK Deception, LEGO Star Wars, Beyond Good & Evil, sőt, a Resident Evil 4 e gépen kezdte meg a pályafutását.
A Wii pedig pont ellenkezőleg, bővelkedett a 3rd party játékmegjelenésekben - igaz, ezek jó része olyan exkluzív volt, ami nem a hardcore rétegnek szólt. Kivétlek persze akadtak, lásd MadWorld vagy House of the Dead inkarnációk, de PS2 játékok is jöttek rá még egy ideig, pl. Okami.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
máj 28., szombat 13:26 #14
Jó írás keviny,a javarészt egyet is értek az itt leírtakkal.Én most azon filózók pont hogy az N hogyan és milyen software támogatással képzeli el a Wii U utolsó év végi szezonját?Milyen játékokat szán az ünnepi időszakra,amikor a legnagyobb eladások vannak konzolos fronton hardware és software szintjén egyaránt?Az az egy szem Paper Mario lesz az év végi hajrá egyetlen Wii U-s exclusive mainline címe?Ugye ezt azért nem gondolják komolyan Kyoto-ban ugye?Mert ha még kitolták volna az évek óta készülő Wii U Zeldát azt mondom oké,és azzal a játékkal tudtak volna a karácsonyi időszakban egy szépet tarolni.De így hogy elhalasztották a játék megjelenését a jövő tavasszal debütáló új N konzol miatt és párhuzamosan jelenik meg a Zelda Wii U-ra és NX-re hááát...Kíváncsi leszek,valamit még muszáj lesz Wii U-ra villantaniuk! Az az egy szem Paper Mario nem lesz elég!Az E3 után talán okosabbak leszünk...
Forza INTER,csak az INTER!!! 3DS Friend Code 2191-7745-9568(NfanSanyi)
máj 27., péntek 11:48 #13
3rd party hiány.

Ettöl függetlenül szeretnék majd egy gépet,a saját cimek kijátszásáért,ha más nem kölcsönbe.
Táncoltál már valaha az ördöggel sápadt holdfénynél? PSN:Praterkid. vagy haveroknak csak SKÁLAKOPÉ
máj 27., péntek 6:46 #12
Válasz theSickness (#11) üzenetére
A kettes pontban írtakat olvastam anno, mikor ment ez a fajta (szvsz szánalmas) szennyes teregetés, de tegyük hozzá, ha vitték volna a gépet mint a cukrot, hidd el, valami isteni csoda folytán, de elkészültek volna azok a portok. Money talks, ebben a gépben pedig nem volt money...

Iwata-t meg tényleg ne bántsuk. Egy ekkora cég vezetése nem egy emberes munka, az elbaltázott döntésekért sem illik egy embert hibáztatni. Amúgy a board management "frissítése" már az ő elnöksége alatt elkezdődött...
let the sun never blind your eyes
máj 27., péntek 0:43 #11
1. A Nintendo nem volt képes felzárkózni a kor igényeihez. Gyenge vas, korszerűtlen megoldások, a menet közben összekalapált, gyenge lábakon álló online funkciók.

2. Sokan elfelejtenek beszélni róla, de a Wii U hajnalán voltak portolgatások, amelyeket attól függetlenül, hogy nem ezen a gépen aratták volna a legnagyobbat, programozói oldalról kínszenvedés volt átültetni a gépre. Egyes fejlesztői riportok alapján maga a Nintendo sem tudott hatékony támogatást adni, a gyengébb hardvereken is vígan futkosó címeket nehéz volt gatyába rázni. Sőt, amikor online funkciók kerültek képbe, ott látszott igazán, hogy a Nintendo "szakemberei" arra sem vették a fáradtságot, hogy a rendszer összerakása előtt / alatt akár csak rápillantsanak az MS vagy a Sony online felületeire, vagy csak szimplán kitekintsenek az akkori trendekre.

3. Ez a hanyag és arrogáns szemlélet a Nintendo 64 óta mintha beleégett volna a cég gondolkodásmódjába, sikeresen elűzve a külsősöket és a szélesebb kínálatra áhítozókat.


Nem szabadna ezt írnom, de akármennyire imádnivaló és tehetséges volt, Iwata halálával a Nintendo most kapott egy lehetőséget, hogy szakmaibb, profibb, nyugatibb irányt vegyen. Persze félő, hogy az a fajta emberségesség és közvetlenség elveszhet, a Nintendo egészét nézve azonban ugyanilyen fontos lenne, ha nem egyszeri poén-hardvereken görcsölnének, hanem erőben, felkészültségben és támogatásban is fel tudnának zárkózni.

Nem hiszem, hogy nagyon tudnának egy újabb Wii szintű ötlettel robbantani. Ami ennél is fontosabb, hogy a játékosok nem is ezt várják: egy megfelelően erős, azaz külsős fejlesztőket bevonzó masinával tudnának ismét kitűnni, amelyen a teljes külsős portfólió mellett ott lennének a szuper belsős címek - és ezzel rengeteg ember számára tudnának első számú, és talán egyetlen konzollá előlépni.
Nem kapok privát üzeneteket az oldalon, ne is írj! :)
[42] stk
máj 26., csütörtök 22:22 #10

"játszani jó" ősi kínai közmondás. A horst fuchs féle V gyalut balkezesek is használhatják! Mobile suit ガンダム 3DS: 1934-0821-8173 Psn: stk_stikk "Mark IV Style Motherfucker" "Truly outrageous"
máj 26., csütörtök 20:53 #9
A "gyenge", előző generáció hardver szintjén még nem lett volna maga nagy akadály, elvégre még tavaly is jöttek "PSX360"-ra jelentősebb játékok (pl. MGS V). Viszont mind a Sony, mind a Microsoft PC-s architektúrára váltott az új konzoljukban, emiatt a fejlesztőknek meg a kiadóknak nem nagyon maradt erőforrásuk és/vagy kedvük még egy külön egzotikus platformra is portolni...
... ami a Wii előélete miatt nem csoda, ha a middlecore gamer réteg nem ugrott a rá az új Nintendo konzolra. Mert hiába a kezdeti lelkes támogatás a kiadók részéről (pl. Mass Effect, Batman, Assassin's Creed), ha a korábbi, geming fronton kevésbé tájékozott Wii tulajdonosok egy jelentős része "tablet" kiegészítőként nézett a termékre. E kettő miatt nem csodálom, ha nem aratott eleinte nagy sikert - az élvezetes Nintendoo exkluzívok meg az amiiboo-k szerencsére tudtak ezen valamit fordítani.

És még annyi, hogy szerintem a lefelé kompatibilitás egy nagyon jó tulajdonsága a gépnek; pláne, hogy a sima Wii játékok még valamivel szebben is néznek ki. Most már csak a Nintendo-nak is be kellene vezetni egy előfizetést a Virtual Console-ra (álá EA Access), és jó kis nyereségre tehetnek szert.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
máj 26., csütörtök 15:35 #8
Válasz fr4231 (#6) üzenetére
Ez érdekes dolog. Remélem a Ninty-vezetőségben a fiatalok előtérbe helyezése lendít egy embereset ezen a problémán. A megoldás felé, természetesen.
let the sun never blind your eyes
[62] casper007
máj 26., csütörtök 15:09 #7
Csatlakozom, gyenge hardver és 3rd party hiánya, ezek szorosan összekapcsolódnak és együttesen ütötték a szögeket a gép koporsójába.
And they're all made out of ticky tacky And they all look just the same.
[37] fr4231
máj 26., csütörtök 15:08 #6
Arrol nem is beszelve, hogy az a japan generacio aki a Nintendo-t iranyitja, talan a legkevesbbe alkalmas a feladatra. Ez nem csak a Nintendo-nal problema, nagyon sok japan cegnel tapasztalhato es nagyon durva vitak vannak errol a kerdesrol. Az idosebbek meg agresszivek es kreativak , a fitalok mar agresszivek es ugyan mas formaban, mint regen, de kreativak. Sajnos azok akik most vannak vezeto pozicioban, leginkabb a bubble idejen (+-10ev) voltak fiatalok, feltorekvok, egyetemistak es sosem a fejlodes, a terjeszkedes volt a celjuk csak a megtartas, vedekezes aminek vege a stagnalas lett. Az elvesztegetett evtized(ek).
Nem veletlen, hogy sok ceg szeretne ugrani egy generaciot vagy valamilyen modon kulfoldieket integralni athidalo megoldaskent a rendszerbe.
Persze ez egy nagyon bonyolult es teljesen mas tema, de erdekes lehet ebbol a szempontbol is es bizony sok japan ceg jelenlegi stagnalasaert sok-sok ok kozott ez is felfedezheto.
PSN: fr4231_jp
[50] Dude
máj 26., csütörtök 14:54 #5
Így van szerintem is. A gyenge hardver és a 3rd party támogatás hiánya. Hiszem (és ezt a premier óta mondom), hogy ha az N dobott volna bele egy minimum One szintű hardvert jobban rajtolt volna. Plusz akkor adhatta volna akár egy 100 dollárral drágábban is premierkor. Rosszabbul nem fogyott volna és a másik kettő premierjére lett volna egy versenyképes vasuk és egy árcsökkentést is bevállalhattak volna akkorra. Szvsz ofkóz.

A kontrollert meg imádom az első nap óta.
Gamer for Life (X Live,Nintendo ID, boardgamegeek: DudeHUN, PSN: DudeHUN2364) Bah-weep-Graaaaagnah wheep ni ni bong
máj 26., csütörtök 14:50 #4
Válasz fr4231 (#2) üzenetére
Hát igen... sajnos ez is igaz. Vicc, hogy a Gamepad-et a Ubisoft használta ki a legjobban. Van pár igazán jó first party Gamepad játék, de sokkal, sokkal többet vártam.
let the sun never blind your eyes
[37] fr4231
máj 26., csütörtök 14:48 #3
Kiegesziteskepp, szerintem eleg lett volna egy kisebb, 3DS meretu kepernyo a kontrollerre, az pont ugyanigy kiszolgalhatta volna a funkciokat es lehetett volna valami szebb, ergonomikusabb, vasarlo csalogatobb design-t adni neki. Mert annak ellenere, hogy valojaban kenyelmes a gamepad ritka csunya sajnos. Az nyilvanvaloan nevetseges, hogy kulon nem lehetett kapni, illetve, hogy a mai napig nincs korrekt account rendszer. Igy egyszeruen nem lehet eladni egy termeket a 21.-ik szazadban. Nyilvanvaloan a nev is szar, Wii 2-nek kellet volna hivni azt viszlat.
Sok szempontbol egeszen meglepo, hogy a Nintendo nemcsak letezik ebben a korban, de meg sikereket is tud elerni.

Remelem a kovetkezo project nemileg atgondoltabb lesz.
PSN: fr4231_jp
[37] fr4231
máj 26., csütörtök 14:43 #2
Szerintem alapvetoen a Nintendo-nak fogalma sem volt rola mit akarnak kezdeni ezzel az egesszel. Semmi. Gyalazatosan gyenge felhozatalt sikerult osszehozni olyan jatekokbol amikhez barmi plusszt ad a gamepad. Szamomra ilyen szempontbol egeszen felelmetes az a sivarsag es otlettelenseg ami a Nintendo-t jellemezte ezen a teren.
A legtobb jatekbol nem tudtak tobbet kihozni , mint basszunk a masodik kepernyore egy terkepet. Korszakalkoto otlet, valoban. Ezt az Xbox avagy a Playstation is megtudja tenni, barmilyen okostelefonnal. Pontosabban megtudna, ha lenne ra igeny. De nincs.
Milliom egy jatekot, otletet lehetett volna athozni DS-rol (Phoenix Wright, Layton, 999, stb.) , lehetett volna JRPG-k hadat raszabaditani a nepre. Lehetett volna csinalni horror jatekokat, indie fejleszteseket olcso letoltos cuccokat, ritmus jatekokat, kreativ jatekokat, steam-rol PC portokat... Szoval sok mindent. Ebbol a Nintendo semmit nem tudok osszehozni, ez pedig ritka gyalazatos szerintem. A hires kreativ Nintendo, szerintem pont kreativitasbol bukott meg csufosan, amivel megbuktatta persze sajat gepet is.
Vannak jo, sot nagyon jo jatekok a Wii U-re, de azok nem azert jok mert Wii U-ra keszultek.
Kar erte, sajnalom, de megerdemli a sorsat, sirjat pedig nyilvanvaloan a Nintendo asta meg.
PSN: fr4231_jp
[9] megatron
máj 26., csütörtök 14:31 #1
Japp, a nev es a gamepad. Remelem legkozelebb nem kivanjak ujra feltalalni a kontrollert.
keviny
let the sun never blind your eyes
Ezeken a platformokon játszom
Xbox
Xbox 360
Playstation2
GameCube
Wii
Playstation Portable
Nintendo DS
PC
Playstation4
Nintendo Wii U
Nintendo 3DS
Kedvenc játék-műfajaim
Akció, Akció/Kaland, Kaland, Verekedős, Puzzle, Verseny, Retro, Szerepjáték, Taktikai
Hobbijaim, szabadidőmben ezt teszem
Játék otthon, Játék mindenhol, Kisállatok bosszantása, Játék zsebkonzolon, Zene (játszom), DVD, Magazinok, újságok, Fotózás, Zene (hallgatom), Könyvek, Írás, Mozi , Grafika, rajzolás, Nyilvános megszégyenülés, Email, Letöltés, Fórum, Internetes magazinok, Úszás, Vitorlázás, Esőben sétálás, Sí, Hóember építés, Bicikli, Ping-pong
Barátok, ismerősök
Roxas
(offline)
zaz
(offline)
kakuto
(offline)
aya
(offline)
supermario4ever
(offline)
Kensei
(offline)
Blase
(offline)
megatron
(offline)
bm
(offline)
rob
(offline)
sQr
(offline)
leslie21
(offline)
Yip Man
(offline)
BöjtösG
(offline)
atka
(offline)
csavar
(offline)
LokkoLori
(offline)
Lien
(offline)
stick
(offline)
CHASE
(offline)
sum-blink
(offline)
stk
(offline)
getro2
(offline)
river
(offline)
Invi
(offline)
Petreszku
(offline)
Chi
(offline)
rehynn4
(offline)
mastercief
(offline)
Burzum
(offline)
Driver
(offline)
deku82
(offline)
Adeusz
(offline)
djsiegfried
(offline)
xetron
(offline)
Ikaruga
(offline)
fr4231
(offline)
siklara
(offline)
nintendo fan
(offline)
Fox McCloud
(offline)
dpb
(offline)
reptile
(offline)
REJTJ
(offline)
Kumite
(offline)
Shifty Fox
(offline)
madball
(offline)
x Tidus Famous x
(offline)
Johnny1987
(offline)
insert-coin
(offline)
ancient
(offline)
Fórumozó
(offline)
reptai
(offline)
XBOX Live