[15] Revanchist (offline)

Elvetemült - Mániákus

Ő egy 30 éves fiú és itt lakik: Budapest / Budapest

3069 napja regisztrált felhasználó, ez idő alatt 26706 kreditet gyűjtött

2015 március
22:40 Újgeneráció?
Egy-két gondolat a The Order 1886-ról
Miért szokás a meglévő konzolgépünket újabb generációjúra cserélni?
Mivel lehet eladni egy új gépet?
Mi a fő vitatéma konzol vs pc fronton, vagy akár konkurens gépek esetében?

Ha tetszik, ha nem: a grafika.

Több, mint egy éve élek egy fedél alatt a PS4-el, és eddig a Killzone SF meg az InFamous SS mutatott némi előrelépést az előző generációhoz képest.
Ezért kissé kételkedve ültem le a The Order 1886 elé, mondván, hogy a E3-as meg hasonló videók túloznak, úgysem úgy fog kinézni, mint azokon.
Hát meglepődtem.



A sztoriról nem írnék komolyabb elemzést, bőven vannak tesztek az interneten amik mélyebben beleássák magukat.Az atmoszféra jó, a hangulat jó, a történet jó, az eszközök adottak, de végül kissé ellaposodik és folyton az jár az ember fejében, hogy azért ide lehetett volna valami grandiózusabbat is kitalálni.Majd a második részben.



Viszont grafika döbbenetes.
Így kell kinéznie egy mai játéknak.
Ez az igazi generációváltás, minden más egy vicc, amit az új gépekre kiadnak.
Kár hogy ilyen sokat kellett várni rá, illetve, hogy játéknak kissé felemás.



Sajnos akciójátéknak is csak jóindulattal lehet nevezni.Tényleg többet nézünk, mint lövünk.Ez a stílus már a Max Payne 3-ban is zavart, és ami egy Telltale féle kalandjátéknak jól áll, az egy lövöldözősnek nem biztos.
Pláne nem úgy, hogy két 5 perces durrogtatás között 15 percnyi videót nézünk.



Szintén kissé elkeserítő még, hogy a lövöldözés is olyan brutálisan van megcsinálva, hogy alig várom már, hogy legyen valami akció és szétlőhessek mindent és mindenkit.Ebből a kettőből is csak ez utóbbi igaz, sajnos egy-két borosüvegen kívül nem sok mindenben lehet kárt tenni.
Ezektől függetlenül ezeket a részeket kegyetlenül élveztem.
Azonnal elképzeltem, hogy Half-Life 2/Bioshock/Halo kaliberű játékok jönnének ilyen grafikával...



Sajnos borzasztóan "butulnak" a játékok, ennél egyszerűbb, csőjátékot már nem is nagyon lehetne csinálni, pedig azt hittem a CoD-nál nincs lejjebb.
Aki a stílusteremtő Gears of War idejében kezdte a videojátékos pályafutását (én azért korábban) , az talán könnyebben megemészti ezeket a dolgokat.
Már ott is zavart az elején, hogy oké, hogy filmszerű, meg parádés akció, de a játékmenet a végletekig leegyszerűsödik.



Az Order esetében kivételesen megbocsátom ezt a játéktípust (meg még az annyira gyűlölt QTE-ket is) a látvány miatt, de csakis amiatt.
Az elejétől a végéig élveztem, ez egy jó játék, de nem örülnék, ha a jövőben ez lenne az uralkodó stílus.



Mindezektől függetlenül bátran ajánlom bárkinek a The Order 1886-ot, de legfőképp azoknak akik egy kicsit is kételkedtek az újgenerációs gépek szükségességében.

The Order 1886 26 komment

[30] Sakee
márc 09., hétfő 12:04 #26
Válasz renz (#10) üzenetére
pontosan, plusz mág mindig érvényes az,hogy alig nyúlsz bele a játékba--->szebb lehet a grafika, de ahol mindent meg lehet tapogatni,matatni,elmenni akármerre, ott sosem lesz olyan graf,mint egy behatárolt gammában.....
SakeeHUN@XBLive,Huawei P8Lite, Honor7,Nexus7 ; ONE IKSZ Skorpijó kiadás, BF1/nOOb
márc 08., vasárnap 13:09 #25
Most olvasom a cikket, te is a Microsoft kottájából játszol!!!négy!
"This is our time to medicate..."
[5] bobjay
márc 05., csütörtök 11:34 #24
Válasz Captain Vrungel (#23) üzenetére
Hát én legutóbb a Doom 3 -mal toltam és grafika ide, vagy oda, jól szórakoztam. Ugyanez vonatkozik a Fallout 3 -ra is. Nem minden a grafikán múlik, ahogy a filmekben sem minden a CGI -n múlik, csak a készítők hajlamosak ezt elfelejteni.
http://futu-retro.hu/the_first_online_gameboy_classic_museum_in_hungary/
márc 05., csütörtök 8:12 #23
Válasz bobjay (#4) üzenetére
Ha már szóba került a Half Life: én kötelező "irodalomként" legszívesebben minden egyes játékfejlesztésben dolgozóval végigjátszatnám mindkét részt, hogy legyen némi segédfogalmuk arról, hogy mi fán terem a gameplay.
Ha lenne új generációs konzolom (mint ahogy egyhamar nem lesz), én biztosan nem méregdrága interaktív filmeket szeretnék bámulni rajta némi QTE gombnyomogatással.
Ezért most jobb híján Fallout 3-at fogok pótolni PS3-on és "ótvar" grafika ide vagy oda, biztosan ezerszer jobb élményben lesz részem, mint ezzel lenne.
[5] bobjay
márc 04., szerda 23:37 #22
Válasz Npeti (#16) üzenetére
Régen azért kellett malmozni, hogy a C64 -be töltse már be a játékot a magnó, most meg azért, mert lépten-nyomon átvezetőkbe botlunk.
Én úgy érzem, hogy ezek miatt egyre nehezebben tudok belemerülni a játékba. Mikor átadnám magam az akciónak, hirtelen jön egy pár perces bejátszás, ami szépen kinyírja a hangulatot.
http://futu-retro.hu/the_first_online_gameboy_classic_museum_in_hungary/
[5] bobjay
márc 04., szerda 23:18 #21
Válasz nesman (#19) üzenetére
Komolyan mondom, hogy messze jobb. Ide jövök kikapcsolódni. Itt van az én nyugalomszigetem.
Most úgyis főszerkesztő-helyettest keresek úgyhogy pihenek.
http://futu-retro.hu/the_first_online_gameboy_classic_museum_in_hungary/
[5] bobjay
márc 04., szerda 23:14 #20
Válasz CeXzer (#13) üzenetére
Egyetértek, de én arra próbáltam kilyukadni, hogy így maga a játék sem lesz hosszú életű, ugyanis egy filmhez hasonlóan a többszöri újranézése után ráunhat az ember. Persze bármelyik játéknál tudhatom előre, hogy mi vár rám a következő sarkon, ha már azelőtt tízszer kitoltam, de az ilyennél meg szerintem tök kiábrándító mikor a már ezerszer látott bejátszásokról tudom, hol várnak rám és ilyenkor esik le a tantusz, hogy ezek nélkül a bejátszások nélkül viszont sajnos baromi rövid a játék.
A Giana Sisters, a POP, a Wolfchild és társai talán még ennél is rövidebbek voltak, de ott volt bennük a kihívás. A mai játékokból ez hiányzik, ami nekünk megkönnyebbülés, viszont aki most gyerek és ezekkel játszik az majd 30-40 évesen milyen "könnyebb" játékokkal fog játszani? Akadályok nélküli Temple run -al?
Mindegy... majd meglátjuk.
http://futu-retro.hu/the_first_online_gameboy_classic_museum_in_hungary/
[34] nesman
márc 04., szerda 22:55 #19
Válasz bobjay (#18) üzenetére
?
[5] bobjay
márc 04., szerda 22:48 #18
Válasz nesman (#15) üzenetére
Naná! Ez sokkal jobb, mint az én sz@r magazinom.
http://futu-retro.hu/the_first_online_gameboy_classic_museum_in_hungary/
[33] CHASE
márc 04., szerda 22:19 #17
Egy kicsit én is szkeptikusan állok ehhez a The Order köpködéshez pont azért, mert ez elvileg azt hozza, amiért emberek váltottak gépet.
Valószínűleg arról van szó, hogy a játék későn jött, és már nem tekinthető launch címnek, ami az új gépet adja el, hanem már az Unchartednek kéne következnie - ez meg nem az.
Viszont ez a generáció még hosszabb lehet mint az előző, így a látványcímek megírása is tovább tart. Nem ítélem el, de az is biztos hogy ez nem az a játék, amiért gépet veszek.
[35] Npeti
márc 04., szerda 20:35 #16
Válasz bobjay (#8) üzenetére
Ezzel egyetértek. Egyszer kíváncsiságból belenéztem egy mgs4 walkthrough-ba, de fél óra után kinyomtam mert rohadtul idegesített, hogy ment 2 sarkot aztán jött egy újabb átvezető. Nem szeretem az ilyet.
Értem én, csak leszarom...
[34] nesman
márc 04., szerda 20:07 #15
Válasz bobjay (#4) üzenetére
Te még jársz errefelé?
[23] CeXzer
márc 04., szerda 17:01 #14
Válasz bobjay (#7) üzenetére
Az egyik, ami ebben játékként pont nagyon tetszett az volt, mikor elqrtam a QTE-t, és nem haltam meg, csak pofán vertek, aztán abból az új pozícióból folytatódott az egész. Sajnos van viszont benne olyan is, mikor egy rossz gombnyomás, és simán fejbe lőnek olyanok, akik normál tűzharcban akkor se tudnak megölni, ha ott táncolok előttük, szal van igazad, de ez az első olyan játék, amiben már legalább néhol erre is figyeltek.

A butításról pedig az a véleményem, hogy én is sokáig szörnyülködtem, és végletekig fel voltam háborodva, hogy ha meghaltam, visszarakott 10 mp-el korábbra, és újra próbálkozhattam. Hol volt ez attól, mikor csukott szemmel tudtam végigvinni a Giana Sisters-t? Most viszont munka van, gyerekek vannak, játékdömping van, és még sok egyéb, örülök, ha nem kell ugyanazt a félórás pályarészt újra és újra végigjátszanom, csak mert az egyik boss picit keményebb dió. Ma már ilyeneken szokott elakadni a végigjátszás. Mondhatnám, hogy sajnos, mert a régi játékos énem tuti szemen köpne, de ez van.
The laws of time are mine AND THEY WILL OBEY ME!
[23] CeXzer
márc 04., szerda 16:56 #13
Válasz bobjay (#8) üzenetére
Na, itt van a kutya elásva, és ezért hoztam fel a filmeket. Ez kb az első olyan játék, ahol semmilyen átvezetőt nem akartam átugrani (a Blizzard alapművein kívül), ahogy nem akartam átugrani a Final Fantasy: Advent Childrent sem. Az átvezetőket én nem átvezetőnek fogtam fel, hanem animációs filmnek, és a történet, a dialógusok, a rendezés méltóvá is teszik erre. Játékként lehet semmi extra, bár azért annyira nem marad el a gears of war és követőitől, de mint ilyen átmenet film és játék között, nagyon jó, sőt, kiemelkedő. És itt a bibi, ha valakinek nem tetszik az animációs film része, ne játsszon ezzel, mert akkor bizony unalmas lesz. Viszont gondolom akinek nem tetszik az Advent Children, nem ül le megnézni.
The laws of time are mine AND THEY WILL OBEY ME!
[23] CeXzer
márc 04., szerda 16:50 #12
Válasz renz (#10) üzenetére
Nem hát, hanem a játékkínálat miatt
The laws of time are mine AND THEY WILL OBEY ME!
[7] Voorhees
márc 04., szerda 15:30 #11
Válasz renz (#10) üzenetére
Egyetértünk.
[57] renz
márc 04., szerda 13:56 #10
A legelejére reflektálva:
"Miért szokás a meglévő konzolgépünket újabb generációjúra cserélni?
Mivel lehet eladni egy új gépet?
Mi a fő vitatéma konzol vs pc fronton, vagy akár konkurens gépek esetében?

Ha tetszik, ha nem: a grafika."

Csak remélni merem, hogy van azért játékos rajtam kívül, aki ezzel abszolút nem ért egyet.

Először is nem szokás kérdése a gép cseréje. A generációváltás után drasztikusan csökken a régi gépekre kiadott új játékok száma. Ha akarsz új játékokkal játszani, nincs más választásod.

Hogy mivel lehet eladni az új gépet? A 360 megjelenésével az internet adta lehetőségeket aknázták ki rendesen. Barátlista, demók, live, achievementek, stb. Persze voltak olyan funkciók amik már korábban is léteztek, de igencsak kezdetleges formában. A netes játék a 360/ps3 érában terjedt el igazán a konzolokon.

Hogy mi a fő vitatéma a pc vs konzol témában? Rosszabbik esetben a grafika, jobb esetben a játékkínálat. De gyanítom nem azért fogja valaki lecserélni a konzolját, mert pc-n szebb egy játék grafikája.
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[1] qwerty123
márc 04., szerda 13:55 #9
"legfőképp azoknak akik egy kicsit is kételkedtek az újgenerációs gépek szükségességében."

Nagyon remélem, hogy nem ez lesz a jövő. A grafika egy videojáték elemei közül csak az egyik, persze van akinek csak ez számít, de számomra ez az amiből előbb áldoznék fel, mintsem a játékmeneti, hangulati, vagy akár a tartalmi összetevőkből.

Tökéletes példa erre az egész generáció, a PS4 exkluzívok a nyomába se érhetnek az egy generációval ezelőtti SCE címeknek. A grafikát leszámítva szinte mindenben középszerűek. Az inFamous SS és a TLOU Remastered volt az a kettő amit nem bántam meg, a Killzone-t vagy a DC-t az időt visszatekerve most biztos kihagynám premier vételként.

Gyakorlatilag ezt teszi a marketing, most annyira fut a szekér, hogy elég a szemkápráztató külső és mindent el tudnak adni. A multiplatform címek hasonló szinten vannak nálam, nagyon kevés olyan élmény volt eddig aminél ne kaptam volna jobbat az előző generációan, kivéve persze a grafikát.

Idén mondjuk végre változhatnak a dolgok, a Witcher 3 vagy a Batman Arkham Knight reményeim szerint már csúcskategóriás produktumok lesznek, amilyenekért érdemes gépet venni, az Uncharted 4-el pedig végre megérkezik az első olyan exkluzív PS4-re amit bátran odatehetek az előző gen címei mellé. Remélem ez fordulatot is jelent majd és a Quantic Dream vagy a Santa Monica lerak olyasmit az asztalra mint amit a PS3 számára a Heavy Rain vagy épp a God of War 3 jelentett.

XONE nekem más tészta mert ez az első X konzolom, így azért az újdonság ereje még extra faktor, de ott sem véletlen, hogy nem a Halo 5 az amire leginkább várok, hanem például a Remedy játéka. Számomra az exkluzív címek pont azok lennének amelyek eltérnek a multiplatformoktól, valami markáns dolgot adnak, mint például a Sunset Overdrive volt. Elsőre nem gondoltam volna, hogy ennyire beszippant, ráadásul az sem találta meg a spanyolviaszt, csak épp mert annyit csavarni néhány összetevőn (nem épp mindennapos helyváltoztatás a grind előtérbe tolásával, a humor és önirónia komolyabb előtérbe tolása, stb), hogy ne a huszonhetedik openworld klónt kapjuk.

Remélem idén a látványpékség szintjére átcsapó grafikán túl a játékok már a többi összetevőt tekintve is elkezdenek szintet lépni, másfél-két évvel a generáció kezdete után megérdemelnék azok akik a premier környékén beruháztak az új gépekbe.
[5] bobjay
márc 04., szerda 13:18 #8
Válasz Npeti (#5) üzenetére
Igen, ma már "könnyíteni" kell, mert az embernek se türelme, se ideje nincs, viszont az is egy hülye húzás, hogy leülök egy hosszú nap után játszani 1 órát és abból legalább fél óra csak átvezetőkből áll. Persze ahol lehet, ott továbblépteti az ember, de ahol nem tudja ott malmozik akcióra éhesen és néha megnyom időre egy gombot. Azért ehhez is jó nagy adag türelem kell.
http://futu-retro.hu/the_first_online_gameboy_classic_museum_in_hungary/
[5] bobjay
márc 04., szerda 13:10 #7
Válasz Necroman Mk2 (#6) üzenetére
Hát nem tudom. Én arra emlékszem, hogy mindenki oda meg vissza volt a The Lawnmower Man -hez és a CyberWar -hoz hasonló játékok látványvilágától (ezekben élőszereplők max képeken bukkantak fel), aztán a kipróbálásuk után mindenki fikázta azokat, mert senkinek nem jött be, hogy bizonyos időközönként 1-2 gombot kell nyomogatni. A karaktereket teljes egészében akartuk irányítani, nem pedig mozizni.
A mai játékoknál égbekiáltó baromságnak tartom, hogy a legnagyobb mocskot megjárt főhős egyetlen rosszul időzített gombnyomástól kinyírbálódik. Akkor inkább ne legyen visszatöltődő életerőcsík. A másik meg, hogy ma már nem létezik bossharc QTE nélkül. Hát ez eléggé elveszi a győzelem és a taktikázgatás édes ízét. Van akinek ez bejön és újításként tekint rá, de én nem.
http://futu-retro.hu/the_first_online_gameboy_classic_museum_in_hungary/
márc 04., szerda 12:37 #6
Válasz bobjay (#4) üzenetére
A kilencvenes évek interaktív mozijai azért buktak meg, mert sem történet, se grafika szintjén (élőszereplők egyszerű CG háttér előtt, max. VGA felbontásban) nem voltak képesek hozni azt az élményt, amit egy rendes mozifilm adott. Most úgy néz ki, hogy a játékipar technikai fejlődése behozta ezt a hátrányt, lásd a fenti címen túl a már megjelent Rise-t, vagy az érkező Quantum Break-et.
Kérdés viszont, hogy mennyire éri majd meg ilyeneket finanszírozni open world játékok helyett, bár az tény, hogy a linearitás miatt jobban oda tudnak figyelni a rendellenességekre, hibákra. Lásd: az Order 1886 első napos patch-e csak 31 megás volt.
"Élő gondolkodó lény vagyok, aki az információ tengeréből született!"
[35] Npeti
márc 04., szerda 11:55 #5
Válasz CeXzer (#3) üzenetére
Auért mozi jegyhez hasonlítottam mert te is mozit írtál, de igazad van a BR lemezek ára jobb alap lenne, már ha összelehetne igazából hasonlítani a 2-t. Én se komolyan gondoltam de ha egy átlag végigjátszás 7 óra és ennek fele átvezető akkor a nettó játékidő 3,5 óra, amiért szerintem egy teljes játék ára nagyon sok. De ez az én véleményen lehet tényleg van annyira profi, hogy most 2015ben mikor nem igazán van más ilyen grafikai szinten lévő next-gen játék megéri az árát.

bobjay: Én nem vitatom régen sokkal nehezebbek voltak a játékok, én csak a csőszerű előre haladásra gondoltam mikor a platformereket hoztam fel. A játékok nehézségének csökkenése véletlen olyan szempontból, hogy az átlag életkor ennél a hobbinál is nő és szerintem a többségünknek már se ideje, de idegzete nem lenne annyit szenvedni, mint egy régebbi játékkal.
De a többivel egyetértek veled nem véletlenül haltak ki azok a filmjelenetekből álló kalandjátékok se, és ez az order féle irányvonal se szerencsés szerintem.
Értem én, csak leszarom...
[5] bobjay
márc 04., szerda 11:41 #4
Mondjuk pont a régi platformerekkel nem kéne összehasonlítani, mert míg ott mindent a játékos irányíthatott és a játékmenet olyan bitang nehéz volt, hogy hónapokig szarakodtunk vele, addig egy ilyen Order az interaktív filmnézésről szól. Telepakolják átvezetőkkel, meg QTE szakaszokkal, de az irányítást sosem kapjuk meg úgy, mint a Half Life -ban. Sokan megbékélnek ezzel és újításként tekintenek rá, pedig nem az! A '90 -es években már volt egy ilyen korszak és megbukott, mert senkinek nem tetszett, hogy nem veheti a saját kezébe az irányítást. Ott volt például a hihetetlenül szép CyberWar, amitől '94 -ben elállt a lélegzetünk, de az egész nem állt másból, mint szépen kidolgozott átvezetőkből, valamint abból, hogy időre nyomkodjunk 1-2 gombot. Ha eltévesztettük, akkor jött a csúfos halált prezentáló videóbejátszás. KATT!
Szóval tényleg butulás van a játékok terén.
http://futu-retro.hu/the_first_online_gameboy_classic_museum_in_hungary/
[23] CeXzer
márc 04., szerda 11:08 #3
Válasz Npeti (#2) üzenetére
Bár szerintem nem jó ötlet az ár összehasonlítgatása, de ha már mégis, akkor ezt megveszed, és HD, szal akkor Blu-rayhez hasonlítsd, ne mozijegyhez. És ezenfelül ráadásul howlongtobeat.com szerint a legjobb speedrun is 4.5 órás, de az átlag main story 7 óra, extrákkal 9, szal ez kb a LOTR trilógia blu-ray, az pedig most is $60 az amazonon, pedig nem mai darab (És ez is pont annyi, pedig ez friss, és lőni is lehet benne)

Szal nem mondtam én ezt annyira komolyan, persze ez játék, nem film, de nekem valahol félúton van a filmélmény és a játékélmény közt, pont jó arányban, a történet és a rendezés pedig tényleg nagyon sok filmet ver.
The laws of time are mine AND THEY WILL OBEY ME!
[35] Npeti
márc 04., szerda 9:41 #2
Ezt a végletekig leegyszerűsödtek a játékok dolgot annyira sose értettem. Talán régen a platform játékokban nem 1 irányba lehetett menni? A konzol sose a hardcore műfajoké volt (az egész koncepció nem is erről szólt sose), így szerintem nem csoda, hogy ahogy nőttek a konzol eladások úgy tovább egyszerűsödtek a játékok is.

Cexzer: Oké, hogy van ennél sokkal rosszabb film is, de 1. ez játék és nem film, 2. a mozijegy ára 1900 ez meg 19.000.
Értem én, csak leszarom...
[23] CeXzer
márc 04., szerda 8:24 #1
Még nem fejeztem be, de már nincs sok hátra. Én animációs filmként tekintek rá, amiben játszani is lehet, így pedig szerintem magasabb színvonalat képvisel, mint eddig bármi, de szerintem ennek az elsődleges oka nem a grafika, valahogy én attól nem vagyok hasra esve, mint mindenki. Nekem a rendezés, ami nagyon tetszik. Tényleg filmszerű, és az, hogy megoldották, hogy még az ilyen fél-QT jelenetek, amikor te támadsz és rendesen irányítod a karaktered, azok is teljesen filmszerűek legyenek, az nagyon tetszik.
Szóval így végig azt éreztem, hogy ennél rosszabb filmek mennek a moziban, és pont ezért egy pillanatra nem zavart, hogy csőben megyek, ehhez ez szükséges. Sokszor jobban élveztem azokat a részeket, mikor leraktam a kontrollert, hátradőltem, és csak néztem a mozit, és általában pont mikor kezdtem úgy érezni, hogy most már jó lenne játszani is picit, akkor jött egy kis lövölde. Úgy tűnik megegyezik az ízlésem az alkotókkal, mert nálam ezeket az arányokat is pontosan eltalálták.
Szerintem ennél sok rosszabb film megy a mozikban
The laws of time are mine AND THEY WILL OBEY ME!
Revanchist
"Kettőnek kell lennie: nem többnek, és nem kevesebbnek. Az egyik, hogy birtokolja a hatalmat, a másik, hogy sóvárogjon a hatalom után."
Ezeken a platformokon játszom
Xbox 360
Xbox One
Playstation4
Playstation Vita
Kedvenc játék-műfajaim
Akció/Kaland, FPS, Verseny, Szerepjáték
Hobbijaim, szabadidőmben ezt teszem
Játék otthon, Játék mindenhol, Játék interneten, Játék zsebkonzolon
Barátok, ismerősök
GibiPeti
(offline)
Soulootion
(offline)
Lavitz
(online)
tivadar3
(offline)
gyznagy@freemail.hu
(offline)
Chelsea
(offline)
mrpeck
(offline)
micshp
(offline)
Vulpio
(offline)
macewindu74
(offline)
kacsa BOI
(offline)
Wolverine
(offline)
K4DeM
(offline)
Nokon2510
(offline)
MilanZila
(offline)
Hellsing
(offline)
Viktorius
(offline)
Wolffan89
(offline)
XBOX Live
The Order 1886 adatlap
Még nincs besorolva Még nincs besorolva
Kiadó: SCEE
Fejlesztő: Ready at Dawn
Megjelenés: 2015. febr 19.
Kategória: Akció
Online játékmód: Nincs

A szerkesztőség értékelése:
6
Ami tetszett
- Bombasztikus, filmszerű látvány;
- Misztikus sztori egy remek, eddig alig kiaknázott korszakba ágyazva;
- Pattogós fegyverjáték;
- Remek szinkron és atmoszferikus muzsikák;
Ami nem tetszett
- Felületes játékmechanika, amely a TPS stílus kötelező körein alig mutat túl;
- Hiányoznak a játékból a mélyebb rétegek - újszerű dolgokról pedig kár álmodnunk is;
- A lezárás csak egy mellékszálat varr el;
- Se koop, se multi, se túl nagy motiváció arra, hogy újrajátsszuk...
Olvasói értékelés: 7,4 (56 szavazat)
Ez a játék nem jelent meg másik platformon

489 | [Teszt] The Order 1886

A Ready at Dawn munkatársai úgy döntöttek, hogy végre megmutatják, mire is képes egy PS4 értő kezekben, ha grafikai erőfitogtatásról van szó. A The Order 1886 minden porcikájában gyönyörű, de vajon kellő finesz is van a szépséges küllem mögött? Tesztünkből kiderül!
Tovább a játék adatlapjára / fórumába