Tair2014.01.26. 22:25

Diablo2(és a kieg)

A millennium Hack & slash királya lesz a mostani témám. Nem ragozom tovább, jóétvágyat!

Pár évvel az első rész vége után kezdődik a mi történetünk. A hős(pontosabban az első rész warriorja), kompániájának segítségével, legyőzte a pokoli teremtményt, majd annak lélekkövét a koponyájába döfte, hogy Diablo esszenciáját magba börtönözze. Abba nem gondolt bele, hogy a börtönőr szerepe hamar felcserélődhet. Ez meg is történt Tristram városában, ahol is a Hős végleg ki lett túrva a testéből, és Diablo ezt a testet felhasználva démonokat engedett szabadon szerte a városban, melyet hamar meg is hódított, majd elindult a keletre fekvő Monostorba, hogy elkezdje tervének első szakaszát. Ezzel el is kezdődik a történet első fejezete, amikor is a 7 ismeretlen kalandor, egy csapatként jár utána a Sötét Vándor ügyének, és állítja meg őt, mielőtt beteljesítené a célját. Bármi is legyen az.

Hőseink neve nem ismert, csak a származási helyük és a motivációjuk is csak felületesen átlátható.

Az Amazon az Askari népcsoport egyik kiváló harcosa. Kiváló közel, és távol harcos. A Sisters of the Sightless eye egykoron tőlük vált ki, hogy Khanduras királyságában alapítsák meg az új rendjüket, az íjászatnak nagyobb figyelmet szentelve. Az Askari népcsoport tagjai a harcért élnek. Motivációjuk többnyire kimerül harci tudásuk konstans bizonyításában. Mind maguknak, mind másoknak.

Az Assassin a Víz-jaq'taar bérgyilkos rend tagja. Létrejöttük akkorra tehető, amikor az első varázslók démoni mágiát kezdtek használni. Feladatuk az volt, hogy minden ilyen mágust megöljenek, és felügyeljék a mágikus közösséget. A Mágus háborúkban játszott szerepük nem épp elhanyagolható volt. Rengeteg magas rangú démonimádó, vagy uraló varázslóval végeztek, majd nyomtalanul álltak tovább.

A Barbarian az északi barbár „törzsek” egyikéből származik, konkrétabban Harrogath(act v) városából. A Barbárok a World Stone mellé telepedtek le, és szent céljuk, hogy azt védjék. Hogy ez saját céljuk, vagy más rótta ki rájuk a feladatot, az nem ismert, de a kő melletti élet az évszázadok alatt megnövelte a fizikális erejüket. A Barbárok rühellik a mágiát, és csak a sámánisztikus mágiát képesek megtűrni.

A Druid az északkeleti Scosglenből származik. A Druidák egykor Barbárok voltak, de a Mágia potenciáljuk magassága miatt komoly szerephez jutottak a Mágus háborúk idején, majd kiváltak a törzsekből, mivel a többi barbár törzs már nem látta szivesen őket. Észak-kelet felé telepedtek le, ahol alakváltói, és elementális mágiára tettek szert. Hiába druidák, a barábár mivoltuk miatt, druida és sámánisztikus hibrid vallást tudhatnak maguknak.

A Necromancer egy izolált közösség tagja. Valójában a név mint a Nekromanta, egy a szűklátókörű nép által ráaggatott megnevezés. Ők valójában Rathma papjai, és inkább papok, mint sötét varázslók. A közösség célja, az egyensúly fenntartása, a megfelelő eszközökkel. Vallásuk erősen a halál és az élet közti határ megértésén alapul, és mágiájuk annak ideiglenes elhajlításán. Diablo, és testvéreinek seregei a világ egyensúlyát fenyegetik, ezért küldik az egyik „csatamágusukat”, hogy pusztítsa el az Káosz és Rend egyensúlyának fenyegetőit. Ők nem gonoszak, de nem is jók ha az adott szemszögből nézzük.(Nah ez az-az információ, ami nélkül sokan nem értik, hogy egy „gonosz” karakter miért küzd a jó oldalán.)

A Paladin, Zakarum paplovagjainak egyike. A Paplovag közösség egy angyal, Yaerius személyes tanait követve alapult, hogy felvegyék a harcot a gonosz ellen a Fény segítségével. A Horadrimok idején, ők építették a templomot, ami Mephisto lélekkövét őrizte hosszú évszázadokon keresztül. Hittérítésük békés volt, és kelet felé is elindultak terjeszteni az igét, melyet a helyiek sikeresen fogadtak magukba (lásd szerzetesek.). Erre a célra, hogy hittérítő papjaikat védelmezzék, Paplovagokat képeztek ki. Lazarus is ennek a rendnek a tagja volt mígnem Mephisto, vele együtt sok más Zakarum főpapot nem korruptált. Jelenleg a Rend Caldeumban próbál új erőre kapni.

A Sorcerress a Zann Esu varázsló klán tagja. Ezek a varázslók megtagadnak minden mágiát az Elementáris mágián kívül hogy elérjék ebben a mágia formában a tökéletességet. Tagjaikat családok látogatásával toborozzák. Minden mágia érzékeny lányt megvizsgálnak, majd szerencsét ígérve a családoknak a !lányukért! cserébe, majd visszatérnek a rejtett közösségükbe, hogy kiképezzék őket. Főbb céljuk, hogy a tökéletes mágiájukat a Prime és lesser Evile-ek elpusztításával érhessék el.

A hét hős Khanduras-ban kezdi pályafutását, egy vándor táborban. Ez a tábor az utolsó érintetlen ellenálló közösségek egyike, melyet Anderiel, a leggyengébb Lesser evil, seregével nem tudott elpusztítani. Anderiel napok alatt képes volt Khandurast szinte majdnem teljesen leigázni kisebb seregével. A helyi őrzők, a Sisters of the Sightless eye rengeteg harcosa odaveszett az ellene folyó harcban, és a szerencsésebbek holtak maradtak. A szerencsétlenebbeket, vagy erősebbeket mind korruptálta, és démoni katonáivá változtatta őket. Hőseink első feladatai közé tartozott, hogy a közeli területeket megtisztítsa az alacsonyabb rendű démonoktól, majd a közeli temetőt megszabadítsa a Démoni Blood Raventől. Blood Raven a Sisters of the Sightless eye kapitánya volt, ki azon hármak egyike volt, akik legyőzték Diablo-t Tristramban. Amikor Anderiel lesúlytott a közösség monostorára, ő az elsők közt volt aki korruptálódott, mivel a Diablo legyőzésével lelkét a sötétség már megrontotta. Miután Moreina lelkét felszabadították, a következő feladatuk Tristram felé vezette őket, melyet csak egy ősi portál segítségével érhettek el. A várost Diablo seregei miatt nem közelíthették meg másképp. A város egyetlen túlélője Deckard Cain, a város bölcse, és egyben az utolsó Horadrim. A város többi tagját lemészárolták, és a szerencsésebbek eben az állapotban is maradtak(szegény Griswold). Cain elmondja a hősöknek, hogy a Diablo-t legyőző nagy hős, Aidan, maga a Sötét vándor, akit Diablo irányít. A Sötét vándor valószínűleg a keleti sivatagba vette az irányt, hogy kiszabadítsa Baalt, kisebbik testvérét Tal-Rasha sírhelyéből, ahova bebörtönözték a Horadrimok. A Kelet felé vezető utat viszont Anderiel és serege blokkolja, amin a hét hősnek át kell verekednie magát, és elkell pusztítaniuk magát Anderielt. Ezt a feladatot hosszú és nehéz harcok során teljesítik, majd útjukat kelet felé veszik, Lut Gholeinbe. A pletykák szerint áthaladt a városon…

Hőseink egy karaván segítségével megérkeznek a városba, melyet élőholtak, közeli szörny törzsek és démonok ostromolnak. Ugyan az a folyamat játszódik le a városban, mint régen Tristramban, amikor a három hős útnak indult. A Kalandorok első feladata a város csatorna rendszerének megtisztítása, hogy megvédjék a várost, majd megakadályozzák Diablo-t, testvérének kiszabadításában. Ehhez meg kell keresniük a Horadric staff két darabját, és az eszközt, mellyel megjavíthatják. Ez a Horadric Cube. Keresésük során majdnem örök sötétséget borítottak a világra, mely bakit szerencsésen kijavítottak. A Horadric Staff összeállításával, már csak egy akadály állt hőseink előtt, ez pedig a Tal-Rasha sírhelyének pontos helye, mely nem sok ember előtt ismert. A helyzetet az a tény nehezíti, hogy amíg távol voltunk, a palotába betört egy ismeretlen, és portált nyitott az Arcane Sactuaryba, ahová rengeteg démont és egy ősi Vizjerei mágust zártak el, aki ismeri Tal-Rasha sírhelyének helyét. A Rejtélyes betörő pedig nem más, mint a Diablo-t legyőző hármak egyike, a Sorcerer, akit átlépvén az Arcane Sanctuaryba, megszállt az ősi Vizjerei varázsló, és immáron a Summoner-ként nevezi magát. Őt legyőzvén, a napjójából megtudják, hogy hova kell érkezniük, a gonosz megfékezésének érdekében. Sajnálatos módon elkésnek, és Baal-t már kiszabadította a Sötét vándor. Helyén, Durielt találják, a második Lesser Evil-t a sorban, kit a fájdalom uraként emlegetnek. Őt legyőzvén egy sebzett angyalra találnak, ki megpróbálta megállítani a testvéreket, de kettejük ellen kevésnek bizonyult. Ez az angyal volt maga Tyrael, aki elmagyarázza hőseinknek a helyzet fontosságát, és Kurastba invitál minket, hogy segítsünk neki megállítani a Sötét vándort, mielőtt az elérhet Mephistohoz…

Kurastba érkezvén a 7 kalandort szörnyű kép fogadja. Mephisto a Zakarum rend főbb tagjait korrumptálta, és azokat, akik nem szent küldetésen voltak távoli helyeken, azokat megölette. A korrupciót ellenállók vezetőjét, Khalim-ot pedig Mephisto darabokra vágatta, és szétszóratta a testrészeit szerte a környéken, majd védőmezőt húzott a templom köré, ahol „Bezárva” tartották őt és a lélekkövét. Mint kiderült, ez a korrupciós folyamat még Tristram sötétebb idejei előtt lejátszódtak, és Lazarus, Leoric király tanácsnoka, már itt a pokol urait szolgálta. A Terület egyetlen biztonságos helye Kurast dokkjai, ahol most is vannak, bár a helyi védő mező egyre gyengül és hamarosan Mephisto az itt lakókat is megöli. Az sem mellékes információ, hogy a Sötét vándor, épp érkezésükkör lép ki a városkapun, amit hallván rögtön utána futnak, hogy befejezzék amit elkezdtek. Sajnálatos módon elkésnek, és Diablo démonokat rájuk uszítva egy utolsó nevetéssel eltűnik. A helyzet kilátástalan. A három testvér hamarosan együtt lesz, és a helyzet nem épp reményteljes. A város védelme egyre gyengül, és a hármak serege eltörli a kikötőt Sanctuary térképeiről. Így hát hőseink nem tétlenkednek, és elsődleges céljukként a város védelmi mágiájának helyreállítását teszik meg. Ehhez a Gidbin n pengére lesz szükségük, mely a közeli szörny törzsek kezében van. Feladatuk teljesítése után megtudják, hogy a templom, ami Mephisto-t tartja „elzárva” le van pecsételve egy igen erős mágikus pajzzsal, melyet Khalim a szent tudna csak elpusztítani. Sajnálatos módon őt Mephisto meggyalázva megölte, ezért a 7 hős elindul, hogy összeszedje a darabjait, és fegyvert kovácsoljon a húsából. Pontosabban a Tudásából(az agya), a Tapasztalataiból(szeme), és a Tisztaságából(szíve). Ezeket megszerezvén, elpusztítják azt a mágikus gépezetet, mely a gonosz bebörtönzése helyett védelmezte azt, majd elindulnak, hogy elpusztítsák a Gyűlölet urát, Mephistot. Mire odaérnek, Diablo már a pokol földjére lépett egy kapun keresztül, melyet Mephisto nyitott neki. Őt legyűrvén Tyrael egy kaput nyit Pandemonium erődítményébe, mely az egyetlen olyan terület a pokolban, mely tiszta, és mentes a gonosztól. Ez az erőd az angyalok támaszpontja a démonokkal vívott háborúban.

„Hah! I've got this… bitches!” Said the Barbarian, and he Gloriously died first!”

Az erődítmény látott már szebb napokat, mint amikor hőseink megérkeznek. A Terror urának visszatérésével az ostrom már elkezdődött, és a kis kompániára marad a feladat, hogy legyőzzék a portyázó csapatokat, majd Tyrael kérésére elpusztítsák az egyik volt hadnagyát, akit korruptáltak, majd a démonok a saját oldalukra állítottak. Ez az angyal Izual volt. Rengeteg értékes információt adott át Diablo-nak és testvéreinek. Felszabadítván a lelkét közli velünk, hogy a Háború elveszőben volt. Nem is igazán megtört, hanem saját megfontolásból állt át a démonok oldalára. Elmondta, hogy a Testvérek végig tudtak a lélekkövek létezéséről, és arról is, hogy miként használhatják azokat hatalmuk megnövelésére. Így tudtak korruptálni embereket börtöneikből, és szereztek nagyobb hatalmat. Következő feladatuk Mephisto lélekkövének elpusztítása lett, melyet egy ősi kalapáccsal lehet összetörni a pokol mélyén. Hosszas csatározás után feladatukat teljesítik, és elindulnak életük eddigi legnagyobb csatájába. Egy olyan epikus világdöntő csatába, melyben elpusztíthatják a világ egyik leggonoszabb és legerősebb teremtményét, Diablo-t. Feladatuk teljesítéséhez, elindulnak feltörni az 5 pecsétet, mely a terror urát hivatott védelmezni. Ehhez El kell pusztítaniuk azt az öt hadnagyot, akik Diablo-hoz a leghűségesebbek. Az utolsót is legyőzvén, földrengés rázza meg az alvilágot, melyet Diablo érkezése okoz. A hét hős egy hosszan tartó, pusztító harc során megöli a Terror urát, majd lélekkövét a bátyjáéhoz, Mephistoé-hoz hasonlóan darabokra törik ezzel látszólag végleg elpusztítva a bestiát. Tyraelhez visszatérvén pihenésre és ünneplésre számítva a hét hős azzal a ténnyel szembesül, hogy feladatuk nem ért véget. Baal szabadon kószál, és éppen a Barbárok földjét ostromolja, egy olyan őrült cél érdekében, ami egész Sanctuary-t megváltoztatná, ha nem elpusztítaná. Ez a cél pedig azon szent tárgy korruptálása lenne, mellyel Sanctuaryt teremtették. Ez a Worldstone.

A Barbár szülővárosába érkezve, a kis kompániát azonnal egy ostrom fogadja, melyet meg kell fékezniük. Rengeteg erősebbnél-erősebb démoni katona és szörny mészárolja épp a Barbárok földjén élőket, és a Barbárok által épített védelmet ellenük fordítva egyre biztosabbá válik, hogy a Démonok győzedelmeskednek. Ha nem a hősökön múlna, akkor ez be is következhetne, de hosszú harcok és sok barbár élet árán, megfordítják a háború kimenetelét. Mentő akciókba kezdenek, hogy megmentsék a harcban fogságba esett barbár harcosokat, ezzel bizonyítva elkötelezettségüket Harrogath nem épp segítőkész és barátságos lakói előtt. Ezek után Elpusztítván a harcteret már kevésbé uraló démonokat, majd ostromgépeiket, már csak Baal hadnagya, Shenk maradt a listán lehúzatlanul. Ezen „kis” problémát a kalandorok eltörölve visszaindultak a városba, hogy további információkat szerezve megindulhassanak megvívni az utolsó harcot. A városban közben problémák történtek. A város egyik magas rangú tagja és alkimistája „Anya” eltűnt, és a tanács egyetlen élő tagjának, Nilhathak kezét vélik felfedezni az ügyben. A lányt kiszabadítva, megtudják, hogy Nilhathak Baal kezére játszotta a Worldstone bejáratának kúlcsát a város biztonságáért cserébe. Az sem utolsó szempont, hogy ez a tanácstag, egy bukott Rathma pap, aki hátat fordított rendjének. Mire a hősök konfrontálódhatnak a bukott nekromantával, az már átadta a kulcsot, és végleg pártot választott a pusztítás urának oldalán. Legyőzve Nilhathak-ot, a kalandorok az ősök földjére utaznak, hogy legyőzzék a 3 Nephalem barbár védőt, ezzel rátermettségüket bizonyítva belépést nyerhessenek a Worldstone templomába. Rengeteg szinten és még annyi szörnyön átverekedve Baal játékra invitálja őket. Ő megidézi legerősebb szolgáit, és a kompániának végeznie kell velük. Ez után elmenekül a Worldstone termébe egy portálon keresztül, hogy befejezze a korruptálást. Ismételten, a hét kalandor késve érkezik a színhelyre, de Baal-t sikeresen elpusztítják. Ezek után Tyrael a megmentésükre siet, és kivezeti őket a helyről, mondván, hogy a kő amivel Sanctuary világát, és az embereket teremtették, menthetetlen és el kell pusztítani. Ez viszont a környék teljes megsemmisülését jelentheti. A Worldstone amellett, hogy az embereket és világukat segített megteremteni, arra is szolgált, hogy a bennük rejlő hatalmas potenciált elnyomja. A korruptálásával ez a potenciál gonosz hatalommá formálódott volna. Tyrael egy hosszú rituáléba kezd, hogy elpusztítsa a követ egyszer és mindenkorra, még ha ez a rejtett potenciál felszínre törésével is jár. A kő, és ezzel Baal teste is megsemmisül, feltételezhetőleg a lélekkövével együtt. A kő pusztulásának hatására Areat hegyei helyén egy hatalmas kráter van, és mivel a barbár törzsek szent célja, hogy védjék a Worldstonet megszűnt, vándor utakra indultak, a világ több pontjára, hogy harcban leljék új céljukat.

Az, hogy a 7 hőssel végül mi lett, csak kisebb hírfoszlányokból derül ki. Rathma papja valószínűleg issza tért a rendjéhez. A Paplovag visszatért kurastba, hogy újra építse a rendet. Az Amazon újabb kihívásokat keresve tovább állt(Most ölték meg a világ leggonoszabb és legerősebb teremtményeit… sok szerencsét hozzá). A Druida visszatért az elzárt közösségükbe, hogy tapasztalatait, és tanulmányait tovább adja a többieknek. A varázslónő visszatér klánjához, de hamarosan kivált tőlük, és mentorjául szegődik egy ifjú ígéretes varázslónak (diablo 3 wizard) majd megöli egy Víz-jaq'taar bérgyilkos, kétes okok miatt. Az Assasin visszatér rendjéhez, melyből később rengetegen kiválnak és egy új rendet alapítanak (Demon hunter). A barbár harrogath lakóival marad, és ott is éli le életét, védelmezve őket.

Deckard Cain, visszatérvén Khandurasba, Tristram mellett egy új várost talál alapulóban. Ez New-Tristram, melyet kereskedők és kalandozók alapítanak. Elkezd ősi Horadrim tekercseket olvasni, hogy megállapítsa a Worldstone pusztulásának következményeit, és hogy ez milyen hatással lesz az emberekre.

A játékot nem véletlen neveztem a Millenium Hack and Slash királyának. Ezt a játékot kiadásától máig 17 millió példányban sikerült eladnia a blizzardnak, és bár már kiadták a harmadik részét is, még a mai napig rengetegen játsszák. Ez a gamma már többet nyújtott nekünk, mint az előző. Klasszisokkal többet. Kezdjük a három helyett 5 új karakterrel(kiegészítővel 7 karakter). Mind külön skill repertoárral rendelkezik, melyeket a skillfa útjainak követésével érhetünk el. Az összes karakter 3 külön skillfa oldalt kapott, hogy legyen lehetőség a különböző karakter kombinációkra. Az sem egy utolsó tényező, hogy most már nem egy várost kell stírölnünk az egész játék során, hanem az összes játékbeli fejezet kapott egy-egy várost. Így már bejárhatunk egy szép kis területet Sanctuary világából. A Battleneten bevezetett Ladder rendszert jól eltalálták. Lényegében nyitnak egy lehetőséget, hogy egy rövid szezon idejéig frissen alkotott karaktereket listáznak. A szezon végéig a karaktert fejlesztheted, játszol vele, mint egy normáliskarakterrel, de kilistázzák a legnagyobb szintű, legerősebb karaktereket, és ezek akármikor megtekinthetőek lesznek. A szezon végével bekerül egy ladder reset, aminek a lényege, hogy az előző szezon karakterei bekerülnek a többi alap karakterek közé, és az új szezon, új karakter kezdését kívánja meg. Ezzel amolyan friss kezdést, vérfrissítést biztosít a játéknak félévenként, évenként. A játék eddigi legutolsó Ladder indítása 2013 novemberében történt, és nincs róla hír, hogy befejeznék. A játék annyira játszott, a mai napig is, hogy a blizzard nem tekint el a játékosoktól még akkor se, ha már új frissítést nem fog kapni a játék már. A játék története nagyon jó, és szórakoztató. A játék világa annyira kiforrott, mégis a történetek nagyobb részét nem a játékok útján kapjuk meg, hanem könyvek és egyéb források útján. Rengeteg potenciál lakozik benne, amit nem használnak ki, mégis megállja a helyét a testvér világai mellett(Warcraft és Starcraft). A játék Zenéi nagyon hangulatosak, és pont azt adják át, amit kell. Ha a játékosban a reménytelen harc hangulatát akarják éreztetni, akkor sikeresen meg is teszik azt. Ha a város biztonságos nyugodt hangulatát akarják átadni azt is megkapjuk. A játék grafikája szerintem mai szemmel is élvezhető, és nem zavaró. Minden szépen van megrajzolva, csak az a fránya 640480 és 800600-as felbontás ront az összképen. A játék tud meglepetéseket tartogatni, mint a titkos pálya, a Cow Level. Lényegében az első pálya hangulatát kelti, csak minden ellenség, két lábon járó lándzsás tehén, aki a véredre szomjazik. De mind közül a leggonoszabb, a Cow King az akitől félned kell(nyugi csak vicceltem… bár a Cow king tényleg ott van benne a tehén seregével és meg akar ölni.) . Ahhoz, hogy elérhesd ezt a pályát, megkell ölnöd diablo-t, Tristramból megkell szerezned Wirt falábát, és a horadric cubeban összekell transmutálnod egy townportal könyvel. Az eredmény? Tömény vicc és jó loot.

Később, hogy az embereknek szolgáljanak valami végjáték élménnyel még magasabb szintekre is, bevezették a Pandemonium eventet, aminek a lényege az Über bossok behozatala volt. Bizonyos feltételeket teljesítve, és cuccokat össze transmutálva, utat nyithatunk Uber Tristramba, ahol megküzdhetünk a 3 prime evil felturbózott verzióival. Ez okos húzás volt a Blizzardtól, hiszen adott az embereknek egy magasabb szintre kiélezett kihívást, és ezzel motivációt a fejlődésre Laddereken kívül is. Lényegében végül ez az a játék az, ami felállította a mércét a Hack & slash játékok műfajában, mert egy többször is végigjátszható, szórakoztató játékot tálaltak az embereknek.

Ti menyit játszottatok vele? Mennyire tetszett? Öltetek e már Über bossokat? :D

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
eyJodG1sIjoiPGlmcmFtZSBmcmFtZUJvcmRlcj0wIHNyYz1cImh0dHBzOlwvXC94Ym94MzY1Lmh1XC9iYW5uZXJcIiB3aWR0aD1cIjMwMFwiIGhlaWdodD1cIjIwMFwiPjxcL2lmcmFtZT5cbiIsImltYWdlcyI6W10sInVybCI6IiIsInBhdGgiOiJcL35mc1wvYmFubmVyXC8wMFwvMDBcLzB5XC8iLCJpZCI6MzR9

Necroman Mk2
The Crew

2024.04.12.
13

Malleus
Faith of Danschant (神舞幻想)

2024.04.07.
2

CHASE
Nolan filmjei

2024.04.02.
5

Necroman Mk2
Video Game Hall of Fame 2024

2024.03.20.
16

Necroman Mk2
Majd nálatok

2024.03.15.
6

p34c3
PlayStation VR2: Valós halál?

2024.03.15.
6

drag
2023 legjobb filmjei - szerintem

2024.03.09.
8

Necroman Mk2
Flashpoint Archive bemutató

2024.02.25.

Malleus
Mists Beyond the Mountains

2024.02.17.

p34c3
Red Dead Redemption dedikálás

2024.02.15.
2

Necroman Mk2
Barbie Fashion Designer

2024.01.11.
3

liquid
Wonka

2024.01.07.
10

p34c3
Marvel's Spider-Man 2 ajánló

2024.01.04.
11

mcmacko
Pecker - egyem a pöckölőjét

2024.01.02.
3

CHASE
Kedvenc soundtrackek

2023.12.31.
1

Necroman Mk2
2023. év dala

2023.12.31.
3

p34c3
Globular Cluster CMP2 PS VR2-höz

2023.12.24.

liquid
Az univerzum urai

2023.12.17.
3

liquid
Minden idők legjobb trailere?

2023.12.05.
10

p34c3
Én kicsi gamer sarkom

2023.11.22.
34

eyJodG1sIjoiPGRpdiBjbGFzcz1cIi0tbXB1LXt7aWR9fVwiPlxuPGEgaHJlZj1cInt7dXJsfX1cIiB0YXJnZXQ9XCJfYmxhbmtcIj5cblx0PGltZyBjbGFzcz1cImJpZ1wiIHNyYz1cInt7cGF0aH19cGF0cmVvbi1tcHUucG5nXCIgc3R5bGU9XCJ3aWR0aDozMDBweFwiPlxuPFwvYT5cbjxcL2Rpdj4iLCJpbWFnZXMiOlsiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvcGF0cmVvbi1tcHUucG5nIl0sInVybCI6Imh0dHBzOlwvXC93d3cuZ2FtZXIzNjUuaHVcL2FydGljbGVcL3BhdHJlb24iLCJwYXRoIjoiXC9+ZnNcL2Jhbm5lclwvMDBcLzAwXC8xMFwvIiwiaWQiOjM2fQ==