Biológikus rázás? Avagy képességek és puskák...
Éppen került tulajdonomba a Bioshock nevezetű csoda ami már így, hogy csak az elején tengek nagyon elvarázsolt. A képességek nagyon jók és tetszik a fejlesztés rendszere bár a képességek váltását (a nem aktívakat) tehették volna máshogy, de ez van. Gondolom a demoval minden kedves FPS rajongó büszkélkedhet, nos akkor gondolom a grafikát nem kell ecsetelnem mivel nagyon széppé, részletessé és mégsem gépgyilkolóvá sikeredett. Az ellenségek változatosnak is mondhatóak mivel a semmiből teremnek eléd és kb. ha kicsit sötétebb van jól meg is ilyed a gyanútlan játékos, de sebaj kezünkben az erő meg rohadt nagy mordály és adj a testinek megy. Sok képesség van, sok fejlesztés még én sem néztem át mindent és poénokat nem is lövöm le ha nem muszály. Ha belejöttünk a képességek használatába nagyon jó kis hadsereggé fejlődhetünk. A buvár formák a fúró kézzel aranyosak, egészen addig míg közel nem megyünk hozzájuk ugyanis nem kedvelik a közelségünket de nem kell megijedni velünk az erő. A 2K nem is olyan régen alkotott a Darkness című sikerjátékukkal ami minden kritikustól egészen jó pontozást kapott és akkor most itt a Bioshock ami szintén nem egy mezei FPS kreálmány. Változatos, félelmetes, de mégis szép. A történet itt is egyedi ha bizonyos szemszögből nézzük az ötlet az meg egyenes kreatív. Ha a negatívumokat kell sorolnom az erőváltás idetartozik. Azt tudni kell ugyanis, hogy az elején egyszerre mindenféle erőből (képesség, boost és hasonlók) csak 2 lehet nálunk na de váltani közbe nem tudunk. 2 van és kész. Hiába van nekünk 5 képességünk a slotokba nem tudjuk őket átvariálni csak bizonyos állomásoknál. Ez kinek tetszik, kinek nem. Nekem megmondom őszintén nagyon nem. De ezt is lehet fejleszteni a játékban és akkor több lesz persze. Nos nem is fecsérlem tovább a szót, megvenni a játékot...