Kratos újabb brutális kalandja, ezúttal visszahúz minket a múltba...
Minden idők legjobb hack 'n' slash-ének legbrutálisabb epizódja megérkezett.
Epikus, fenomenális, áll-leejtő és még sorolhatnám a fennhéjázó jelzőket.
Szinte tökéletes játék a műfaján belül...
Kratos bosszúhadjáratát 2005-ben, a Santa Monica Studio indította epikus útjára,
és olyan látványt hoztak a srácok, amihez foghatót, addig még PS2-őn nem láttunk.
Ezt követte a második rész, amely jobb lett elődjénél.
És ezután jött 2 rész PSP-re, melyek hozták az elvárást.
Majd ezek után megszületett, a harmadik rész, ami mérföldekkel jobb és szebb lett az elődeknél.
Az első rész előtt járunk tíz évvel, amikor is Kratos sajnálatos módon meg gyilkolja feleségét és kislányát,
ezért megszegi a had istenek tett esküjét.
Az esküjét megszegve, Arész haragjának köszönhetően a Fúriák örök szenvedéssel teli börtönébe kerül,
ahonnan nem várt segítséggel próbál megszökni és bosszút állni fogva tartóin.
Miután Orkos, aki Árész és a fúriák közös gyermeke, a segítségünkre siet Kratos elindul, hogy felkutassa Denios-t
mégpedig azért, hogy megtudja, miként győzheti le, a fúriákat.
A harc ismételten lehengerlően brutális, ahogy ezt már a korábbi részekben meg szokhattuk, a kivégzéseket elképesztő jól kidolgozták.
Talán a brutalitás még egy játékban sem volt ennyire kihangsúlyozva, és a játékos szeme elé tárva.
Itt viszont a fejlesztők elvetették a másodlagos fegyvereket, mert kapunk 4 féle fegyvermódot,
a Blade Of Chaos-hoz.Árész tűzzel, Poszeidón jéggel, Zeusz villámmal, Hádész pedig a sötétség erőivel ruházza fel pengéinket.
És ezeket még tudjuk fejleszteni, plusz még a pályákon elszórt fegyvereket is fel tudjuk venni, és használni
Az ellenfelek is változatosak, ahogy haladunk előre a játékban mindig újabb ellenségek tűnnek fel.
A boss fight-ok elképesztő látványosra sikerültek, a QTE-szegmensek ezúttal nem merülnek ki szimpla gombnyomkodásban:
a kivégzések között a kitérésre is ügyelnünk kell, nem beszélve arról, hogy az új megoldás sokkal látványosabb trancsírozást tesz lehetővé.
Kapunk egy amulettet is, ami arra a célra szolgál, hogy a lerombolt hidakat épületeket újjáélesszük,
ezzel is biztosítva tovább haladásunkat,sőt még az ellenfeleket is lelassíthatjuk harc közben.
Plusz később kapunk egy klónt is magunkból, amely
a logikai feladványoknál nagy segítséget nyújt, és még harcoknál is.
És persze a harcot megszakítják logikai feladványok is, amik egyáltalán nem nehezek.
Csodálatos látványra számíthatunk ismét,
ugyanis a grafika olyan szépre,
és részletesre ki lett dolgozva,
hogy elképesztően gyönyörű.
Nem lehet kivetni valót találni benne,
főleg amikor egy szilánkokra tört szobor
újjáéled az időmanipuláció segítségével,
ráadásaul mind ez lassítva történik,
nagyon élvezetes látványt nyújt.
Brilliáns pályákat, és arénákat terveztek a fejlesztők.
Az átvezetők ismét nagyon szépek lettek.
Szóval tisztelet és köszönet a fejlesztőknek, hogy ilyen minőségi és brilliáns játékot tettek le az asztalra.
Szép volt Santa Monica Studio még több ilyet! ;)