Volt szerencsém kipróbálni a GoW Judgmentet a tegnapi nap folyamán. Survival és Domination módot játszottam kettesben egy barátommal. Erről írnék egy kis véleményt.
Egy két alap dolog a játékról
Elsőnek az irányítást említeném. El kell h ismerjem, jól felgyorsították vele a játékot. Minden gyorsabban, pikk-pakk megy vele! Viszont nagyon szokatlan, bár ez csak idő kérdése gondolom mire belejön az ember, de abszolút használható! Ami nagyon zavaró, az a Tac-Com, ami ugye a D-Pad-ra került, így abszolút használhatatlan lett, mert nem nagyon van idő azt nyomogatni, bár tény h kevésbé is van rá szükség mert mindent kijelez a játék ki-merre van (számomra ez is zavaró, de nézőpont kérdése)! Mindezek ellenére ha választhatnék, én biztos a klasszikus sémánál maradnék, számomra az jobban fekszik.
Az animációk, mozgás a játékban rendkívűl gyors és dinamikus. Tényleg gyors a fegyver váltás, felvétel az akadályugrás, stb. Ezt jól megcsinálták, bár nem tudom miért, úgy éretzem mintha Survival módban lassabb lenne a karakterem mint Domination-ben!..
A magaslatokról való leesést jól oldották meg, a kisebb eséseknél dinamikusan tovább haladhatunk, a nagyobbaknál megtorpanunk, és kellő sebzést is kapunk, ami álltal kb 1-2 lövés és elhalálozunk. Az tetstzik benne hogy sokkalta több felé lehet így mozogni a pályákon.
A pályák nem igazán tetszettek. Elég kevés is van, és számomra zavaró hogy több szinten megy a játék, eléggé átláthatatlan volt így a játék, és a pályákat is nehezebb volt megismerni, órák alatt csak részlegesen sikerült.
Az új fegyverek nagyon tetszettek. A markza számomra elég gyenge és használhatatlan volt, bár nem is vagyok az a profi sniper típúsú játékos, de pl ellentétben a breechsot-ot imádtam! És azzal tönnyen iadta be a hs-eket! A booshka poén fegyver, sok véletlen kill van vele a pattogása miatt, viszont amikor közvetlen szembe az ellenfél, pontos találta kell vele, pont mint a torque bow-al! A retro középtávra sem olyan hatásos már mint a 3-ban volt! A sawed-off is jól lett kiegyensúlyozva szerintem, aegy lövéssel csak ütés távolságból lehet gyilkolni, de tényleg közel kell lenni (nem úgy mint a 3ban) viszont a két lövést elég azzonnal le lehet adni egymás után, úgy viszont már nagyobb távban gyilkol! Ami jó h a cékeresztje ugyanakkora mint a gnasher-nek így ezzel is kell már célozni! A gnasher tökéletes! :) Véleményem szerint teljesen jól optimalizált. Az állandó célkereszttel viszont túl egyszerű a gilkolás, és őszintén szolva engem zavart is mozgás közben.
Karakterből elég kevés van, és nagyon remélem h minél hamarabb elérhető lesz több belőlük, mert kb egyik sem tetszik...
Survival
Az első fontos dolog amit kijelentenék: a Hordát NEM helyettesíti! Teljesen más, és -az én véleményem szerint- a Horda jobb.
Ezt letudva, szórakoztató, de messze nem annyira mint hittem. Nagyon nem tetszenek a kasztok. Marhára zavaró számomra h meg van kötve miylen fegyvert használhatunk. Soldier és Mechanic-et próbáltam, mert csak ők tűntek érdekesnek/hasznosnak számomra. A Soldier (Cole) egyálltalán nem jött be, lancerezni nem szeretek mert túl egyszerű, monton és unalmas. A booshka pedig túl gyenge volt Survival módban, és ennek ellenére kevés a töltényed is hozzá (hiába tudsz ammo box-ot dobni, így is hamar elfogy, mert nehezebb vele célozni és amikor találsz akkor sem gyeksz vele eléggé). A Mechanik teljesen ebjött, igaz a heggesztés rohadt unalmas, és sokáig tart, de a turret lerakás nagy előny benne, és a gnasherrel jól le lehet zúzni az ellenfeleket (valahogy jobban ment vele mint a booshkával). Lehet ez azért van mert imádom a gnashert, nem tudom...:)
A pályák elég jók Overrun-hoz, az is tetszett h pl nem leget a kókuszok elébe futni nagyon mert akkor megesznek a kyrill-ek!
Dominationl
Csak ezt próbáltam ki versusban mivel a TDM ugyanaz maradt, az FFA meg nem érdekel. Jó lenne ez a játékmód, de a pályák miatt elég nehézkes a köröket megtartani. Szerintem rossz h nagyok a pályák, és a több szint miatt átláthatatlannak tűnnek. Sokszor volt h csak bolyongtam a a pályán mert nem tudtam odajutni a körhöz, vagy mire odaértem már miénk volt. A fegyverek meg így h nincs DBNO durván erősek lettek. A gépfegyverekkel iszonyú könnyen le lehet darálni az ellent. A shotik tényleg csak közelharcban használhatóak, és nagyon sokszor leadráltak elég könnyen ez miatt (mindig gnasher-el kezdtem), bár tény h viszonylag hamar hozzá lehet jutni valami másodlgos fegyverhez a pisztoly helyett, de ha valakivel szembe találkozol (hiába gyors a fegyver váltás) nincs időd rá h válts, mert olyan gyorsan le tudnak darálni.
Hiányzott a DBNO, de élvezhető nélküle is a játék, szóval annyira nem nagy ügy h kivették, bár sztem amint megjelenik az Exec, én többnyire azt vogom tolni.
A piros/kék csapat megoldás, viszont borzasztó. Sokszor nem tudtam megkülömböztetni a karaktereket, illetve úgy sikerült h ha lőtt rám visszalőttem! Lehet h csak a locust berögzülés miatt volt. Viszont (mivel mindig a kékekkel voltam) a pirosakat elég nehéz volt kiszúrnom az ilyen sötétebb helyeken.
Nos ennyi volna amit így össze tudtam szedni a fejemben. Nagyon várom már a jövőhetet h megjelenjen a game és tolhassam a kampányt, biztos vagyok benne h nagyon jó lesz! :)