Sziasztok! Szeretném megosztani az egyik legrosszabb gamer-élményemet, ami a napokban történt. Érdekes és tanulságos történet...
Lássuk hogy jártam:
Pénteken nagy boldogan elsétáltam a "Nemhirdetemmilyen" konzol boltba, és megvettem a Star Wars: The Old Republic MMO-t.
Hazamentem kibontottam, és nagy szerencsémre 3 lemez volt benne, semmi manuallal és keycode-al. (Captain Obvious: A keycode nélkül nem tudok acc-ot csinálni)
Felhívtam a bizonyos boltot, hogy mi a teendő ilyenkor. Közölték velem, hogy ők nem tudnak mit csinálni, hívjam fel az EA Magyarországot.
Úgy tettem ahogy mondták, felhívtam őket, majd 30 perces pornó/lift zene kíséretében való várakozás után felvették a telefont, és közölték, hogy menjek vissza a boltba és kérjek újat, vagy vegyem fel a kapcsolatot a Bioware-el, mert ők nem tudnak mit kezdeni a problémával, mivel a gyártó leszögezte, hogy az EA nem generálhat keycode-ot.
Úgy gondoltam, hogy nem az eladó hibája, hogy nincs benne keycode, ezért utána néztem, és kiderült, hogy Csehországban csomagolják a játékot. Ezek után elejtettem pár szép szót egy ott dolgozó Cseh munkás anyukájáról, majd nekiláttam az e-mail íráshoz.
Megírtam a problémámat és elküldtem a bioware support-nak Péntek este.
Ma kb hajnali fél 2 kor válaszoltak (időeltolódás stb miatt), hogy csak akkor képesek reagálni a problémámra, ha egy olyan e-mail címről írok, ami be van regisztrálva az swtor.com-on, illetve ha küldök egy bizonyítékot a vételről.
Lefényképeztem a számlát, és elküldtem nekik.
Most várhatok tovább megint...
A tanulság az, hogy mostantól bármilyen játékot veszek, a boltban kinyittatom és megnézem, hogy minden benne van-e...