[16] Ördög (offline)

Angyali - Harsány - Mániákus

Ő egy 41 éves fiú és itt lakik: Budapest / Budapest

5159 napja regisztrált felhasználó, ez idő alatt 28515 kreditet gyűjtött

2011 November
14:49 Skyrim csodálatos világa beszippantott...
Bizony mondom nektek, ez nem egy 4-5 órás "szingöl pléjer" gém... És bizony láthatóan fejlődött az Oblivionhoz képest! "Csak" olyan 15-16 órát toltam eddig a játékot és úgy érzem, hogy alig láttam belőle valamit, de mindjárt elmesélem!
A játék egyszerűen csodás, de hát gondolom, ezt gondoltátok, mivel anno az Oblivion is csodás volt a maga korában! Jóllehet azért találtam olyan tereptárgy textúrákat, amik lehetnének szebbek, de hát ez egy végtelen terjedelmű és lehetőségű RPG, szóval igazán nem lehet a szemére vetni a programozóknak, mert így is meseszép a táj!

Ami igazán nagyszerű lett a játákban, az inkább maga játékmenet! Hogy mire is gondolok:
Aki játszott az Oblival, az tudja, hogyan működtek a küldik. Dumálsz, ha akarod, felveszed a küldit, ha nem akarod, nem. Ha felveszed, megcsinálod, ha akarod leadod, vége. Ha akarod nem adod le. Ha leadtad, lehetőség volt felvenni a folytatást, ha akartad...

Namármost! A Skyrimben a fővonal küldirendszere sokkal pörgősebb lett ennél, mondhatnám sokkal interaktívabb! Megyek leadni a küldit, mondom megnézem, hogy hova is kell? Ballagok oda a csávóhoz (mégegyszer mondom, ez a fővonal, ezért is pörög ennyire) oszt még mielőtt én megszólítanám, a csávó már interakcióba is lépett a karakteremmel!!! Mondom mifax, ez így működik! Az haggyám, de miután úgymond akaratomon kívül leadtam a küldit, már meg is bízott mással, illetve - ami nagyon pozitív újítás - az interakció közben végre nem "fagy le" a környezet, hanem nagyon is aktív! Bekapcsolódnak a beszélgetésbe más karakterek, konkrétan miután kilépek az interakcióból, az úgymond kötöttségek nélkül folytatódik az irányomba és a másik karakterek között is! Persze nyilván nem mész el onnan, hanem hallgatod tovább, sőt esetlegesen a bekapcsolódó karakter lesz az, akit ezután követni kell majd!
Na szóval, lényeg a lényeg: egyszerűen magával ragadó a sztori, lendületes, visz magával! És akkor még nem is beszéltem arról, hogy milyen kidolgozottak a ruhák, fegyverek, ételek, meg úgy minden. Nagyon rendben van!

Mivel RPG-ről beszélünk, szót kell említsek a menürendszerről, a skillrendszerről, a kombinálási lehetőségről. Hát csodás! A skillrendszer olyan szép és átlátható, de a leginkább a csodálatos szó jut eszembe! Minden egyes skill egy csillagkép, aminek az alsó csillagától felfelé lépdelve válnak elérhetővé az egyre jobb képességek (a skill fejlődési fokától függően 0-100)!
Ezenkívül egyébként a item menü, azaz a fegyverek, ruhák, potionok, hozzávalók stb. rendszerezése, felhasználási módja is sokkal könnyebb és átláthatóbb lett!

Itt kell, hogy említést tegyek egyébként arról az általánosságban megállapítható fejlesztési trendről, hogy az új generációs játétkokban (ez még inkább érvényes az új RPG-kre) minden sokkal könnyebb, átláthatóbb, sőt kijelentem egyszerűbb. Ez azt jelenti, hogy még Jó Zsozsa is neki állna vele játszani, míg az Oblivion inventory-jának előhozásánal csak fájdalmasan felkiáltott, hogy jesszum pepi, mijazistenez és meghátrált! Ezek a mai RPG-k sokkal felhasználóbarátabbak, lényegesen egyszerűbbek, de megjegyzem, a hardcore szerepjátékosoknak sem okoznak csalódást, mert annyira lenyűgözően ötletes és jópofa megoldások vannak benne, hogy csak ámulok és bámulok! Pl. a fegyverek fejlesztése, saját magunk általi készítése (nyilván skill függő) stb, nem csupán egy menüben történik, hanem amikor odalépek a kovács cuccokhoz, akkor a karakter nézet átvált TPS-be és látom, hogy a csávó fújtat, meg kalapál vagy köszörül és így jelenik meg a menü, hogy mit szeretnél csinálni! Ezek az apró dolgok teszik igazán szerethetővé a játékot!!!

Az Obliban olyan egyedül voltunk, mint "egyedül a sötétben"! Amolyan magányos harcosként kellett vonulni, csak bizonyos küldiknél csapódott mellénk egy-két karakter, de az ő viselkedésükbe nem szólhattunk bele.

Na kérem, most rájöttek szerintem Bethesda-éknál, hogy a Fallout sorozatokban egyik legnyagobb élményfaktor, hogy van egy társunk! Akivel a pusztulat közepén is baráti csevelyt folytathatunk, illetve az összeharácsolt cuccunknak egy részét képes vinni helyettünk, valamint ha a nála lévő jobb rucit vagy fegyvert adunk át, azt felhasználja, így nagymértékben javítja a hatékonyságát. Na hát végre ezt a lehetőséget bevették a Skyrimbe! Bakker, haveri alapon mellémcsapódott egy wood elf csávó, aki egyrészt alapból jól keni nyíllal (mivel én tűzvarázsolok - bal kézzel - és egykezes kardot vagy fejszét használok jobb kézzel - ez a lehetőség is újdonság!) másrészt ha adok neki egy fasza pallost, akkor olyan közelharcot is képes nyomni, hogy csak bámulok ki a fejemből. Így a játék elején sokszor jöttem ki hamar szaros szitukból a segítségével! Mondjuk most már előrehaladtam a sztoriba, így úgymond "hivatalból" kirendeltek mellém egy segítőt, aki egyébként egy kiba..... jó kiscsaj és úgy forgatja a kétkezes kardot, hogy öröm nézni!

Na most már csak annyit írnék, így kedvcsinálónak, hogy találkoztam az első sárkányommal... majd nem sokkal később a másodikkal... Míg az első tüzet köpött, a másodiknak fagyos volt a lehellete - szerencsére, mivel Nord karakterrel vagyok és bírom a hideget! Nos az első találkozás halálosra sikerült... úgyhogy rájöttem, hogy azért okosan kell odatenni magamat, az életpótló cuccokat meg rendesen toltam magamba (direkt nem vettem vissza az 5 fokozatú nehézségi szintből alapból a középsőre állítottból) így egy jó pár perces harcba került, mire megfektettem a sárkányt!!! Hát nem írom le, hogyan viselkednek, csupán annyit, hogy nagyszerű látvány! Láttátok A tűz birodalmát (Reign of Fire)? Christian Bale a batmanus játszik benne. Na hát olyan érzésem lett, amikor megláttam az első sárkányomat! Ilyesztő volt és csodás! Rettegtem, amíg meg nem öltem! De onnantól tudtam, hogy én vagyok a...

Na mindent nem mondhatok el, de javaslom, hogy olvassátok el itt a gameren a szerkesztőségi tesztet, mert nagyon jó lett!

Bocsánat, hogy nem dobtam fel képekkel vagy videóval a mondhatni pórias, puruttya irományomat, de a munkahelyemen született és erre már nem volt időm, ahogy az irodalmias fogalmazásra és a szakkifejezések használatára sem! Azért remélem így is élvezhető volt a szösszenet, köszi mindenkinek, aki eddig elolvasta! ;)

Képek:
http://www.morrohun.hu/hirek/2011/02/az-osszes-hivatalos-skyrim-kep-eredeti-meretben
The Elder Scrolls V: Skyrim 7 komment

[16] Ördög
Nov 22., Tuesday 18:29 #7
Válasz Ray (#5) üzenetére
Neked kötelező!
Az utolsó cserkész
[39] Hunk2
Nov 21., Monday 20:10 #6
Szép írás ördög!
"Élni és élni hagyni"
[34] Ray
Nov 21., Monday 19:02 #5
Majd beszerezzük ezt is egyszer....
Neked,mint kívülállónak...mi a véleményed az intelligenciáról?
[48] zsozsa
Nov 21., Monday 19:02 #4
Na hát tán eccer én is nekiállok, de most irány a Halo! Let's begin the fight!
Dzsézon Tetem a Transplanter
[17] Ragnar360
Nov 21., Monday 16:41 #3
alig varom mar, legjobb cucc egész évre, igy az ünnepekre stb. böven elleszek vele, egyszerüen mesteri...holnap meglesz
"I left the gang after the gang left me....i tried to go straight...i did...then i got me more trouble"
[17] Ragnar360
Nov 21., Monday 16:40 #2
Válasz okornyalbaro (#1) üzenetére
gyenge a pc-d, levan véve valszeg a latotavolsag is, ilyen bug nincs...
"I left the gang after the gang left me....i tried to go straight...i did...then i got me more trouble"
Nov 21., Monday 16:27 #1
a nehézség befolyásolja az xp mennyiségét ?
ja és én PC-n voltam olyan sunyi hogy megfújtam az internetről hogy kipróbáljam mégis milyen mielött megveszem, és azt a furcsa tényt vettem észre hogy az NPC-k csak akkor spawnolnak be amikor már 15-20 méterre vagy tőlük! ezt az az állítólagos grafikai bug kijavítja ? vagy továbbra is olyan marad ?
I was Cured alright
Ördög
Az utolsó cserkész
Ezeken a platformokon játszom
Xbox One
Playstation4
Mobil
Kedvenc játék-műfajaim
FPS, Online FPS, Online RPG, Verseny, Szerepjáték, Szimulator
Hobbijaim, szabadidőmben ezt teszem
Játék otthon, Játék interneten, Zene (hallgatom), TV, Mozi , Étterem, Bowling, teke, Barátok, Billiárd, Email, Fórum, Rafting, Úszás, Cserepadon ülés, Snowboard, Korcsolya, Napozás, Bicikli, Ping-pong, Görnyedt ülés, Aerobic, Fitness, Body buiding
Barátok, ismerősök
zaz
(offline)
zsozsa
(offline)
dreampage
(offline)
Weky
(offline)
Daniel San
(offline)
theSickness
(offline)
petibon
(offline)
Bobo
(offline)
Sebhelyesarcú
(offline)
Oli G.
(offline)
LALO-G
(offline)
matiszg
(offline)
D-Fens
(offline)
Hwopapa
(offline)
Adibadi
(offline)
sting
(offline)
transzpjúter
(offline)
xsipi
(offline)
mightwork
(offline)
Marcangoló
(offline)
godzzo
(offline)
xXwilliamsXx
(offline)
legolas
(offline)
GeePee
(offline)
SPeterHUN
(offline)
Rewmac
(offline)
Veerminaar
(offline)
Gmer81
(offline)
gila
(offline)
Bryann
(offline)
Squall Lionheart
(offline)
Iceakos
(offline)
mrpeck
(offline)
clave
(offline)
satyatex
(offline)
therealbasstard
(offline)
Ray
(offline)
AntiHero
(offline)
chrss
(offline)
dzsi
(offline)
Funky75
(offline)
kozi1200
(offline)
TylerDurdenHUN
(offline)
Riddick
(offline)
Csaby83
(offline)
Kisvendég
(offline)
konzopeti
(offline)
pottom
(offline)
basipottom
(offline)
A nagy Lebowski
(offline)
Tigergreece
(offline)
Zombi Killer
(offline)
Cash Bacsi
(offline)
The Jedi Master
(offline)
wiki
(offline)
tibcsi81
(offline)
deku82
(offline)
birooo
(offline)
btdudu
(offline)
Charun
(offline)
wolfman
(offline)
BazsiHHH
(offline)
Deszpi
(offline)
Dr.Greive
(offline)
helihobby
(offline)
leipsig
(offline)
losika
(offline)
Roliboy
(offline)
Starkiller95
(offline)
HellWalker
(offline)
Shifty Fox
(offline)
Nerobianco
(offline)
stampay89
(offline)
Lenabuci
(offline)
Pifu1983HUN
(offline)
Duracel
(offline)
gizmo1686
(offline)
huRedd
(offline)
XBOX Live
The Elder Scrolls V: Skyrim adatlap
Még nincs besorolva Még nincs besorolva
Kiadó: Bethesda Softworks
Fejlesztő: Bethesda Softworks
Megjelenés: 2011. Nov 10.
Kategória: Szerepjáték
Online játékmód: Nincs

Még nem értékeltük ezt a játékot
Olvasói értékelés: 18 (62 szavazat)
Ugyanez a játék más platformokon:
pc | gc | xbox | ps2 | ps3 | x360 | wii | nds | psp | xbox1 | ps4 | wiiu | n3ds | psv | mob

87 | [Előzetes] The Elder Scrolls V: Skyrim

A Game Informer legfrissebb számának címlapján a decemberben bejelentett The Elder Scrolls V: Skyrim díszeleg: mi összegyűjtöttünk számotokra minden lényeges információt a magazin előzeteséből. Sárkányvadászat kétszáz évvel az Oblivion után.

57 | Skyrim + Kinect

28 | Skyrim: jövő héten jön a patch

A The Elder Scrolls V: Skyrim megjelenését követően több kisebb-nagyobb problémára is felhívták a játékosok a Bethesda figyelmét - hamarosan érkezik a javítás.

64 | Skyrim: 3.5 milliós premier

43 | Így kezdődik: Skyrim

Tizenegy, tizenegy, tizenegy: jó ideje tudjuk már, hogy ez a The Elder Scrolls V: Skyrim (360, PS3, PC) megjelenését jelenti. Masszív, ötven perces betekintés következik a játék elejébe.

43 | Üdvözlünk a Skyrim világában!

Pazar videóval indítjuk a szerdai napot: egészen fantasztikus hangulatú videóval jelentkezik a pénteken megjelenő The Elder Scrolls V: Skyrim (360, PS3, PC). Mély szippantás a világ atmoszférájába.

17 | Skyrim: epikus dallamok

Többek között a The Elder Scrolls V: Skyrim (360, PS3, PC) pazar főtémájának készültébe is betekintést nyerhetünk a jövő héten érkező játék legújabb fejlesztői naplójában.

17 | Skyrim: a városok

A legújabb The Elder Scrolls V: Skyrim (360, PS3, PC) trailer a városokat mutatja be számunkra. A Bethesda szerepjátékának megjelenése már nincs messze: november tizenegyedikén érkezik.

32 | Skyrim: élőszereplős trailer

Ma már volt egy élőszereplős trailerünk - nem kellett sokat várni a másodikra sem. A The Elder Scrolls V: Skyrim (360, PS3, PC) új kedvcsinálója egészen fantasztikusra sikeredett.

14 | Skyrim: vigyázat, sárkány!

Egy híján egy tucat új képet tudunk mutatni az őszi játékdömping legforgalmasabb időszakában megjelenő The Elder Scrolls V: Skyrim-ről, mágiával, hatalmas szoborral és sárkánnyal.

24 | Skyrim: nem lesz fegyverjavítás

A The Elder Scrolls V: Skyrim (360, PS3, PC) több ponton is változtat az elődhöz, az Oblivionhoz képest: nemrég egy újabb ilyen dologról hullott le a lepel.

27 | [CC] TES V: Skyrim gameplay montázs

Két perces The Elder Scrolls V: Skyrim (360, PS3, PC) gameplay montázs érkezett a Comic-Con alkalmából: az összeállításban több olyan jelenet is van, amit korábban már láthattunk.

32 | [E3] Skyrim gameplay prezentáció

Óriásölés és sárkányvadászat.

30 | [E3] The Elder Scrolls V: Skyrim képek

Mammutok és egy sebhelyes arc.

82 | Elder Scrolls V: Skyrim - az első trailer

A Bethesda már ígérte, és meg is érkezett rendben: itt az Elder Scrolls V: Skyrim első, gameplay jeleneteket is tartalmazó trailere. Kötelező látnivaló, ha kicsit is kedveled a szerepjátékokat.

35 | Skyrim: az első kép

Befutott az első jó minőségű, direct feed The Elder Scrolls V: Skyrim (360, PS3, PC) kép, így végre tisztább képet kaphatunk az ötödik rész külsejéről.

23 | Skyrim: a kulisszák mögött

Pár napja összeszedtünk számotokra minden fontos tudnivalót a The Elder Scrolls V: Skyrim kapcsán, most pedig bepillanthattok egy kicsit a kulisszák mögé: így készül a játék a Bethesdánál.
Tovább a játék adatlapjára / fórumába