Tegnap esti néhány meccsem után felemás érzések fogalmazódtak meg bennem.
A lobbi, a menürendszer és a fejlődés nagyon jól összerakottnak tűnik. Nagy menekülőként örülök, hogy végre hangsúlyosabb szerepet a K/D arány, a Halo 3 rendszerével szemben, ahol kizárólag a kill számított. A beta teszten már használhattuk a speciális tulajdonságokat vagy kiegészítőket (sprint, jetpack stb.), gyakorlatilag class-okat lehet így választani, ez sem lesz hátrány.
Egyetlen dolog ami miatt nagyot néztem és a játékostársak is értetlenkedtek az a multiplayer pályák. Nekem némelyik erősen összegányoltnak tűnik, ami döbbenetes, hiszen a Bungie nem szokott félkésznek tűnő, elnagyolt pályákat a játékaiba rakni.
Sajnos kevés meccset játszottam, így nem láttam mindet, de van konkrétan egy pálya: Asylum, ami a Halo 3 gondosan felépített pályai után erős visszalépésnek tűnik. Mintha lelkes rajongók rakták volna össze. Játszhatósággal semmi baj, tegnap életem első sniper spree-jét hoztam össze rajta :-) de rohadtul egysíkú mondjuk a gyönyörű Standoff, Last Resort vagy High Ground-hoz képest. Ez csalódás volt.
Még tényleg nem volt sok időm elmélyülni, 5-6 meccset játszottam. Remélem csak az első benyomásba keveredtek ilyen negatív felhangok és abban biztos vagyok, hogy még sok szép órát fog szerezni a multiplayer szekció.
Az ominózus Asylum. Sehol egy satnya bokor, kitaposott fűfolt, mintha a pályaszerkesztő béta verzióját használták volna: csak a méregzöld fű, a szikla és szürke falak voltak elérhetők:
Mi a ti véleményetek, benyomásotok?