A Joe Danger (PSN) kálváriája (via Develop-Online)
*Egyre népszerűbbek a kis csapatok által fejlesztett letölthető tartalmak a konzolokon. Ezzel kapcsolatban találtam egy jópofa irományt a Develop-Onlineon. Azt ugye tudni kell, hogy egy ismeretlen stúdiónak valahogyan kadót kell találnia, ha valamiféle Arcade típusú címet szeretne kiadni. Ez azonban nem könnyű, főleg azért mert leginkább olyan embereket kell meggyőznie a támogatásról, akik nem igazán értenek a játékokhoz. Sean Murray a Hello Games programzója osztott meg hét idézetet a nagyérdeművel, melyek szóról szóra elhangzottak egy-egy tárgyalás alatt:
"Tudna mondani egy népszerű motoros játékot?"
"Óriás zsetonok gyűjtögetés eléggé valótlannak tűnik nekem"
"Úgy gondolom ez Facebook programként működhetne"
"Jelenleg olyan játékokat szeretnénk, melyek kevésbé szórakoztatóak"
"Imádjuk a témát, de inkább egy másik játékban"
"Úgy hisszük, hogy az iPhone nem lesz széles körben támogatott"
"Lehetne Joe majom? Szeretjük a majmokat"
A Joe Danger 50.000 példányban kelt el a megjelenés első hetében.*