Plusz IW vs. Activision
A számos 'Év játéka 2009' díj begyűjtése mellett az is biztos, hogy az elmúlt időszak egyik legellentmondásosabb játéka a Modern Warfare 2. Megjelenését óriási reklámhadjárat előzte meg a kiadó Activision részéről, aminek következtében rengeteg rajongó várta felfokozott izgalommal a játékot - talán már túl nagy elvárásokat is támasztva. A CoD: MW2 példája maradéktalanul bebizonyította, hogy a kevesebb néha több: ha a kiadó kevesebb energiát fektet a játék reklámozásába, talán még sikeresebb lehetett volna a program, és nem osztja meg a gamer-társadalmat jobban, mint addig bármi más.
Persze minden relatív, hiszen a játék így is megdöntött szinte minden eladási rekordot, ugyanakkor sokan - köztük a sorozat korábbi rajongóinak jó része is - keserű szájízzel állt fel a gép elől a végigjátszás után.
A tejles tesztet innen érhetitek el.
Aztán záporozzanak a vélemények, kinek hogy tetszett a játék, bejött-e, vagy sem, ha igen, akkor miért, és ha nem, akkor mi nem tetszett. Jöhetnek a vélemények a szingli kapmányról, a multiról, de akár az IW és az Activison mostani belviszályáról is.