A cím magáért beszél. Nincs öt perce, hogy megcsináltam az utolsó hiányzó pályát is "S"-re, ergo megvehettem a rare Wesker figurát és ezáltal megkaptam az alapjátékból az utolsó előtti hiányzó acsit.
Nem tudom ki hogy van vele, de nem volt egy egyszerű menet az S rangokat megszerezni. Illetve pontosítok: egy bizonyos tudás és rutinszint felett, miután megvolt a szükséges eszköztár; már nem volt nehéz, csakhát ezeknek a megszerzése nem volt éppenséggel egy kétdélutános móka. A legtöbbet az 5/2 és a 6/3 pályával szívtam, de így utólag belegondolva azért mert sokmindent rosszul csináltam. Úgy döntöttem, hogy megosztok pár jótanácsot, hátha valakinek még jól jönnek.
A legfontosabb az S rangok megszerzésében az az, hogy legyen az embernek megfelelő arzenálja. Pisztoly felesleges, shotgun egyéni ízlés dolga (valaki a hidrára esküszik, valaki a jail breakerre, nálam viszont az M3 lett a nyerő a maga sebzés miatt). Mesterlövész puska esetén viszont csak a PSG játszik, mivel annak jobb a zoomja és ez gyakran értékes másodperceket jelent. Gépfegyverre nincsen szükség, magnumra annál inkább. Sokáig kísérleteztem, hogy melyik a legjobb a három közül, de végül az L.Hawk nyert. Indoklás: ezzel a páncélozott ellenfeleket is könnyedén le lehet szedni és jóval gyorsabb, mint a másik kettő. A célzás is talán kicsit könnyebb vele. Ugyan ennek a legkisebb a sebzése a három magnum közül, de az igazán erős ellenfeleket úgyis rakétavetővel kell leszedni. Minden fegyverhez kötelező a végtelen skuló, ami meglehetősen időigényes, mert rengeteg pénzt és pontot kell farmolni. A végtelen rakétát viszont nagyon könnyű megszerezni, csak le kell nyomni 5 óra alatt a játékot. Nekem jelenleg 3:02:09 az összidőm (és ezen számításaim szerint még egy jó 30-35 percet tudok csiszolni), szóval nem egy nagy ördöngősség.
A rakétavető MINDEN ellenséget lenulláz egy jó találattal (kivéve Wesker), de csak a főgórék ellen érdemes használni (+melák gépágyús fekák, + reaverek), mert a célzása időigényes, és egy shotgun is leszedi az ellenségek döntő többségét.
Néhány pályán érdemes elvenni Sheva fegyvereit, mert kilövi előlünk az ellenségeket. Viszont ahol sok az ellenség, ott nyugodtan kaphat valami bivaly magnumot, had pusztítson. :)
Aki esetleg nem tudná: az 5/3 pályán is le lehet győzni Weskert (elmenekül), ezzel sok időt lehet nyerni. Jillt is meg lehet szabadítani gyorsabban is a készüléktől, mint a szokásos módszerek, de miután háromszor is agyonlőttem szegény lányt, inkább maradtam a gombnyomogatásnál.
A 6/3 pályán puszta erővel is le lehet gyűrni Weskert, nem kell a tölthető rakétavetővel bohóckodni. Néhány pontos találat a legerősebb magnummal, vagy egy-két rakéta, aztán már meg is fekszik és mehet neki a szuri! :D
Legtöbb pályán mindegy, hogy milyen nehézségen játszunk, mert a megfelelő felszereléssel mindenképp ledarálunk minden ellenséget, de ahol már vannak géppuskás majinik, ott érdemes amatőrön vagy normálon játszani, mert veteránon elég időigényes leszedegetni őket.
Most így hirtelen ennyi jut eszembe, akinek még van valami jó tippe, az írja meg! ;)