Ha játék, akkor nekem:
-Resident Evil 1, 2, Zero, Outbrake, Code:Veronika, 4, 5
-Gears of War
-Kameo: Elements of Power
-Dead or Alive sorozat (+Extrem Beach Valleyball 2. részének tesztelése 576 konzol magazinban)
-Killzone (ettől nem vagyok elájulva, szerintem nagyon gyenge!)
-Medal of Honor
-Halo 1, 2
-Serious Sam 1, 2
-Zelda: OOT, WW, PH, TP
-Blinx 1, és a 2. rész tesztelése
-Animal Crossing
-Sims 2, és a Pets tesztelése
-Rayman
-Alian vs. Predator
-Tomb Raider sorozat
-Yugi Oh!
-Burnout
-Need for Speed
-Quake
-The Lord of the Rings
-Tom Clancy's Ghost Recon
-Tom Clancy's Splinter Cell
-Viva Pinata
-Shenmue
-Luigi's Mansion
-Mario: Kart, Sunshine
-Pikmin
-Settlers IV.
-Age of Empries (The Age of Kings)
-Brain Training
-Another Code
-WarioWare Touched
-Harry Potter összes rész +The Order of Phoenix tesztelése
-Pokemon Pearl, Diamond tesztelése
-Fable
....és még sok más, ami most nem jut eszembe.