Minap hívtam a supportot két okból: első volna az hogy regisztráljam a gépemet a rendszerükbe másodszor pedig azért hogy bejelentsem azt hogy a kontroller "baszakszik". :) Mivel majd egy éve van meg a gép lekopogom hogy semmi baja nem történt *{1}. No mindegy Iwimnél dobtam egy zöldszámos telefont nekik és megdöbbentem...
Reggel viszonylag hamar emberi hangot kaptam. Valaki Esztert kap valaki meg Katit ügyintézőnek én Izoldát! :D Kedvesen kérdi mi a gondom bánatom én meg regélem hogy gázos a kontrollerem és nem volt semmi bajom eddig magával a konzollal. Előzetesen felírtam minden számot gyártás dátumától egészen addig a sokszámig. :D Izoldának szépen bediktálom a szériaszámomat majd egy regisztrálás következett. Itt ért a hidegzuhany ugyanis Izolda közli hogy a rendszerük szerint a gép nem élvezheti a support gyengédségét! WHAT THE FUCK?! Hitetlenkedve kérdem ezt mégis hogy? Hiszen még egy éve se hogy megvettem a gépemet semmi gond nem adódott vele. Több embertől is hallottam már hogy a garanciát sokszor a gyártástól számolják ami nállam 2007-09-05-öt takar. De akárhogyan is számolgatok a jó öreg Greenwich-i időszámitás még így is azt mutatja hogy egy bő másfél évem még így is van! Izolda erre azt mondta hogy ha megvan a blokk (ami természetesen megvan hiszen részletre vettem) azt szkenneljem be és fényképezzem le a konzol vonalkódos részét és küldjem el emailben a support részére és várjam azt a csodát hogy válaszoljanak. Szóval várom a csodát hogy most akkor valójában 2 év garanciám van még vagy félhetek egy esetleges RRoD-től aminek bekövetkezésekor dobhatom ki a kukába a boxot?