Update 2
Tehát ott tartottunk, hogy pénteken nem volt elérhető az MS ügyfélszolgálata többszöri próbálkozásom ellenére sem. Mindezek után úgy döntöttem, akkor hétfőn legyen az összecsapás. Így is történt. Miután előadtam a bánatomat a kedves supportos fiú többször is elmondta, hogy "ez szomorú" meg, hogy azonnal viszik a gépet. Sőt nyugtatott, hogy még szerencsére(?) Karácsony előtt visszaérkezik a gép. Ezek után pedig azt, mondta, hívjam fel őket ma reggel már akár kilenctől és a másik supportos hölgy majd megadja az UPS csomagszámot, amivel ha felhívom az említett futárszolgálatot, akár már aznap délutánra megbeszélhetek egy időpontot (a minél gyorsabban történő szállítás végett).
Ma háromnegyed 10 felé felhívtam a Microsoftot. A kedves kis hölgyike pedig kerek perec megmondta, hogy semmilyen csomagszámuk nincsen még, esetleg délután, de valószínűleg holnap.
RAAAAGGGGEEEE UPDATE:
Már kezdem azt hinni, hogy csak azért van ennyi kavarom a UPS-el, mert gyorsan le akarom rendezni. Mikor pár héttel ezelőtt megrendeltem a futárt a géphez, akkor a hívás után egy nappal megkaptam az UPS számot és a futár harmadnapra jött is (az utaztatás pedig alig két nap volt).
Most pedig felhívtam a supportot és ismét bemondták, hogy nincs UPS szám... illetve van csak nem aktív... szóval ezek szerint örökké várhattam volna a futárt?? (kb szerencse, hogy most kivételesen hajtottam, a minél hamarabbi elvitelre?) a telefonos hölgy, mindenesetre segítőkészen utánanézett és elújságolta, hogy valami hiba miatt nincs aktiválva a megrendelésem és próbálkozzak HOLNAP délután a UPSnél, addigra VALÓSZÍNŰLEG aktív lesz a számom, sálálálálá...
Update 2
Ezekben a pillanatokban sikerült útjára indítani a csomagot (persze külön kellett telefonálnom érte, de ez nem az UPS hibája, ők gyorsak és segítőkészek voltak), kíváncsi leszek mi lesz az eredménye a dolognak. Természetesen ezek után azt fogom alapnak venni, hogy ugyanúgy egy régi (valószínűleg javított) alaplapot csapnak majd be az új helyére. Lássuk most sikerül-e másfél hétnél tovább kibírnia?