[3] K3NZO (offline)

Határozott - Jólnevelt

Ő egy 36 éves fiú és itt lakik: Budapest / Budapest

3941 napja regisztrált felhasználó, ez idő alatt 2519 kreditet gyűjtött

2008 szeptember
06:15 Hol van a játékokból a kreativitás? ? ?
Nem értem a mai fejlesztőket, illetve értem is meg nem is . . .
Régi motoros vagyok már és lehet innen adódik a problémám vagy egyszerűen csak hülye vagyok :D.

HOL VAN A MAI JÁTÉKOKBÓL A KREATIVITÁS AZ ÚJ ÖTLETEK???
SEHOL ! ! !
Tisztelet a kivételnek, persze, de sajnos nekem már egy tucat az összes játék, kijönnek ezek a csillivilli játékok hatalmas reklámkampánnyal , szemet gyönyörködtető grafikával és kb ennyi is. Se egy új ötlet se egy jó story vagy valami.
Most vettem szemügyre a Resistance 2 gameplayeket és ordibáltam , hogy ELÉG VOLT nem akarok több idegent ! ! ! Ez vonatkozik a második világháborús témákra is !
Játszani szeretnék, jól érezni magamat, ott voltak például a sega mega drive-ra a játékok grafika nulla a maiakhoz képest de azokban a játékokban volt ötlet, azok ki voltak találva, nézzünk csak meg egy Rock'n Roll Racing-et vagy PC-n mekkorát ütött egy Commandos ahol nem szimplán csak gyilkolászni kellett hanem gondolkodni is.
Tudom, tudom ez a piac már nem pár vállalkozó szellemű programozóról szól, hanem hatalmas cégekről akiknek profitot kell termelniük a részvényeseiknek, de akkor is könyörgöm, ti még nem unjátok?
37 komment

[2] kocsog01
ápr 16., csütörtök 17:28 #37
nemtom hogy hogy érzitek a kreativitás dolgot de szerintem a Guitar Hero mint multiplatform játék eléggé adja.
Bond egy szál se!
szept 25., csütörtök 17:39 #36
"HOL VAN A MAI JÁTÉKOKBÓL A KREATIVITÁS AZ ÚJ ÖTLETEK???"

Hol van a mai játékosokból a kikapcsolódásra vágyó játékos?
"Már a természeti népek is megfigyelték, hogy a tigris bajusztartó vége veszélyes, mert ott van a szája is, és táplálkozása során a préda beleegyezésének nem tulajdonít különösebb jelentőséget."
[18] Final Doom
szept 25., csütörtök 16:49 #35
Válasz K3NZO (#34) üzenetére
Csak egy kis eszmecsere a fórumtársak között
[3] K3NZO
szept 25., csütörtök 16:02 #34
Ahogy olvasom a hozzászólásokat, egyvalamit nem értek. Megint előjött ez a PS3 vs XBOX360. Engem annyira nem érdekel melyik gép, hogy teljesít meg jaj ebben 1 bit-et másképpen használ fel. Részemről csak azért döntöttem XBOX360 mellett mert nekem jobban esik fogni a hozzátartozó joypad-ot mint PS-ét.

Nem értem mire föl ez a nagy rivalizálás?
"Légy mint szírtfok mellyet hullámok ostromolnak, s elcsendesül körötte a habzó forgatag..." Marcus Aurelius
szept 25., csütörtök 15:04 #33
Válasz Ghz (#29) üzenetére
Hát mondjuk a Perfeckt Dark mondjuk azért elég nagyott csobbant szerintem,és nem kicsivel szarabb játék mint a resistance.

De hogy a bloghoz is hozzászoljak,szerintem nem halt ki a kreativitás,csak sokkal több a szemét,mivel a játékiparnak sokkal nagyobb közönséget kell kiszolgálni,akik erre vevök.Most is lehet találni gyöngyszemeket csak keresni kell.Én régen is imádtam a játékokat,most is szeretem öket,most van böven annyi jo játék hogy nehezen birja a pénztárcám.
You wanna waste my time? Okay. I call my lawyer. He's the best lawyer in Miami.He's such a good lawyer, that by tomorrow morning, you gonna be working in Alaska.So dress warm bitch.Still NOT B.A.N.N.E.D Gamertag:project1083
[18] Final Doom
szept 25., csütörtök 15:00 #32
Válasz Project1083 (#31) üzenetére

szept 25., csütörtök 14:57 #31
Válasz Final Doom (#30) üzenetére
Hogy te milyen müvelt vagy angyalbögyörö.
You wanna waste my time? Okay. I call my lawyer. He's the best lawyer in Miami.He's such a good lawyer, that by tomorrow morning, you gonna be working in Alaska.So dress warm bitch.Still NOT B.A.N.N.E.D Gamertag:project1083
[18] Final Doom
szept 25., csütörtök 14:45 #30
Válasz Project1083 (#28) üzenetére
Olvasgassál cuncimókus

"A Sony amerikai részlege a 2009 elejére csúsztatott dátumot igyekszik megmagyarázni: a döntés nem azért született, mert bármi probléma is lenne a játék fejlesztésével.

A 2009-es megjelenésnek jóval egyszerűbb okai vannak: a cég nem akarta egyazon őszi szezonban megjelentetni a Resistance második részét, az új SOCOM epizódot, és a Killzone 2-t. Nincs tehát ok az aggodalomra, a játék fejlesztése remekül halad, és az idei évben még sok-sok információt szeretnének megosztani velünk"

Az én véleményem az, hogy már az a játék is megjelenthető lenne, de (mondjuk érthető okokból) inkább tolják jövőre.
Be kell osztani, ez van.
moderator Ghz
szept 25., csütörtök 14:30 #29
Válasz Project1083 (#27) üzenetére
Egy szóval sem mondtam, hogy volt jobb 360on. Viszont a 360 nyitócímek közül nem is volt semmi ennyire hypeolva, hogy mekkora nagy játék. Igen szerintem 6pont, semmivel sem több. Az Ign-el meg aztán szerintem pont ne gyere. A 9.9-es Jade Empire után egy életre leírták magukat.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
szept 25., csütörtök 14:10 #28
Válasz Final Doom (#24) üzenetére
Gondolom az eszedbe sem jutott hogy esetleg nincs kész a killzone2 és azért nem jön,csak az hogy vissza van tartva hogy maradjon exkluziv.
You wanna waste my time? Okay. I call my lawyer. He's the best lawyer in Miami.He's such a good lawyer, that by tomorrow morning, you gonna be working in Alaska.So dress warm bitch.Still NOT B.A.N.N.E.D Gamertag:project1083
szept 25., csütörtök 14:05 #27
Válasz Ghz (#16) üzenetére
6pont,persze.Szerinted.Egy teljesen korrekt nyitocim volt,360 on sem volt jobb anno a nyitáskor. KATT!#reviews
You wanna waste my time? Okay. I call my lawyer. He's the best lawyer in Miami.He's such a good lawyer, that by tomorrow morning, you gonna be working in Alaska.So dress warm bitch.Still NOT B.A.N.N.E.D Gamertag:project1083
moderator Ghz
szept 25., csütörtök 12:40 #26
Válasz deadeb (#25) üzenetére
Nem vitatkozom veled mert teljesen egyetértünk. Jó kis iparos munka de semmi több. Félek, hogy a KZ2 is az lesz. De ne legyen igazam.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[10] deadeb
szept 25., csütörtök 12:33 #25
Elhiszem, hogy igaza van (a halo resi összehasonlítás témában), a halo-s megjegyzés csak egy kis ingerlés akart lenni.
A Killzone 2 is ugyan annyira van hájpolva, mint a Resi 2 (csak a resi 2-re kevesebb idő jutott, mert fiatalabb frenchise). Mind a kettő egy közepes Fps (mert a killzone 1 se váltotta meg a világot, bár voltak zseniális pályák benne, mint ahogy a Resi 1-ben is voltak), második része, csak a hájp gépezet miatt várjuk bármelyiktől a csodát. Mind a kettő elindult a franchise-é válás útján (pl: spin off Psp-n, második rész). Mindegyik erős sony húzó cím. Így szerintem tökéletesen egy szinten vannak. Bármi lehet belőlük, egyik se nagyobb ütő kártya.
Íme két link:
KATT! Killzone metacritic
KATT! fall of man Resistance metacritic
A hosszú élet titka, hogy megpróbálsz minél öregebben meghalni. Chuck Norris exists because Clint Eastwood said it was okay.
[18] Final Doom
szept 25., csütörtök 12:06 #24
Válasz deadeb (#22) üzenetére
Most attól függetlenül, hogy Ghz 360-as, nem beszélt hülyeséget, meg nem is bántó szándékkal írta szerintem..
Azért azt ne felejtsd el, hogy a Killzone 2 és Resistance 2 ebben az évben kelett volna, hogy jöjjenek, többek között ezért is harsogott minden attól, hogy 2008 a Ps3 éve (na ja).
A végképp ugy nézett volna ki, hogy mindkét játék idén ősszel jelenik meg. Aztán jött a bravúros, ám jól megfontolt üzleti csavar: Az egyik játékot tolni kell. Elöbb megjelenni úgyse tud egyik se, de az se jó, ha egy évszakban, ne adj isten egy hónapban érkezne egy gépre két azonos stílusú exkluzív cím.
Ezért a nagy ütőkártya KZ2 ment jövő év tavaszra. Ezzel a Sony kicsit elosztotta az exkluzív cimeket, mert ha most ősszel jönne a KZ2, R2 és még az LBP is, akkor a franc se tudja mikor jönne egy ujabb exkluziv cím a gépre, ami ugy nagyobb tömegeket is érint.
Szóval ha most majd jön a Resistance 2 akkor a Killzone 2-ig tényleg "jó lesz" a játékosoknak, aztán majd azt nyomják 1000-el. Aztán majd valamikor jön valami más, addig meg a Kz2 lesz jó.. és igy tovább
[18] Final Doom
szept 25., csütörtök 11:58 #23
Válasz Ghz (#20) üzenetére
Végül is ilyen erővel még a leg-leg rpg-ket is le lehetne degradálni pár mondattal..

"mindegyik ugyanaz, ahogy haladsz előre ugy leszel erősebb, de az ellenfelek is ugy lesznek többen, meg ugy jönnek az egyre durvább harcosok. A sztori a szokásos, a lényeg hogy neked és pár barátodnak kell megváltani a világot, megölni az örök gonoszt stb. Menetközben persze uj barátokra és uj ellenségre tesztek szert, lesz 1-2 drámai fordulat, lesz árulás, lesz hogy egy gonosznak hitt karakter jó útra lép, esetleg a végén meghal az egyik főszereplő"


[10] deadeb
szept 25., csütörtök 11:58 #22
Válasz Ghz (#19) üzenetére
Ne "hazudj". Értékelted a resi 2-t, ezekkel a mondatodal, hogy " Egy 6 pontos tucat szar fps volt ami kizárólag azért kapott ennyi figyelmet mert nem volt semmi más a gépre. A 2vel pontosan ez a helyzet, a KZ2-ig jó lesz de ha a PS3-ra annyi játék lenne mint anno a ps2re volt 2 hónap után nem tudnánk, hogy mi volt a játék címe. Attól még nem kiemelkedő valami mert nincs konkurenciája...". Látatlanba. Pár aki egy Master Séf figurával a háttérba rak ki magáról képet, az igen csak hiteles tud lenni a halo kérdésbe.
Amúgy a Resi 1 egy jó kis iparos munka volt. Kész. A 2 meg majd meglátjuk. Online/Coop téren ha teljesítik az ígéretek, fejlődést hozz.
A hosszú élet titka, hogy megpróbálsz minél öregebben meghalni. Chuck Norris exists because Clint Eastwood said it was okay.
[18] Final Doom
szept 25., csütörtök 11:54 #21
Válasz Ghz (#19) üzenetére
Persze, azok is túloznak akik már egyből 360-verőnek titulálják
Én azért nem emelném ilyen magasságokba, persze lehet hogy mire 3 része lesz, már annyira elmélyednek a story-ba hogy már-már feléemlegethetjük a Halo trilogia melett mint jó példát.
Én csak azt tudom írni, amit éreztem ezeknél.. Halo és Halo 2 - addig nem bírtam letenni az irányítót, amig végig nem vittem a játékot.
Aztán sokáig szünet volt. Doom 3-at csak kötelességtudatból vittem végig 3x 2 nap alatt Aztán engem az ilyen Far Cry, meg Black, Serius Sam stb nem kötöttek le igazán.
Resistance-nál jött elő megint az érzés, hogy na ezt vinnem kell, mert ez jó game
moderator Ghz
szept 25., csütörtök 11:47 #20
Válasz Gulandro (#17) üzenetére
Idegen vadászat de nem mind1ik 5lettelen. Itt nem a cél a lényeg hanem az odáig vezető út. Természetes, hogy alapvetően csak le kell lőni az ellenfelet csak nem mind1, hogy hogyan jutsz el odáig.
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
moderator Ghz
szept 25., csütörtök 11:45 #19
Válasz Final Doom (#18) üzenetére
Kicsit erősen fogalmaztam. Nem szar a Resistance csak nincsen benne semmi kiemelkedő. És én az első részről beszéltem természetesen a másodikat még nem fogom értékelni hiszen nem játszottam vele. Én csak arról beszéltem, hogy azoknak nincsen igaza szerintem akik az égig magasztalják. Remélem a kettőben már kijavítják azokat a hibákat amik engem zavartak és akkor nagy királyság lesz. Már csak azt kéne kitalálnom, hogyan köthetném a ps3-hoz a box irányítóját...
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[18] Final Doom
szept 25., csütörtök 11:38 #18
Válasz Ghz (#16) üzenetére
"Egy 6 pontos tucat szar fps volt ami kizárólag azért kapott ennyi figyelmet mert nem volt semmi más a gépre. "

Off - Ugyan a Halo-hoz tényleg ne hasonlitgassuk a Resistance-ot, de a 6 pontos tucatszar jelző is kicsit túlzás szerintem. Én nem akkor vettem PS3-at amikor megjelent, hanem rá több mint egy évre, már COD 4 is volt. Ennek ellenére marha jól elvoltam a Resistance-el, nem volt rövid, és hangulatos fps volt (na meg az is massziv túlzás, amikor azt mondják hogy milyen csúnya a grafikája - mondják ezt általában youtube-os videók alapján).
Pedig elötte Xbox-on végigvittem a Halo 1-2-t, mégsem éreztem a Resistance-nál, hogy ez most olyan hú de gagyi lenne. Jó cucc, csakhát lehurrogni is divat manapság
[41] Gulandro
szept 25., csütörtök 11:18 #17
A HALO is egy ötlettelen idegen vadászat. A Killzone is, a Resistance is, Area 51 is, de már azelőtt is voltak ilyen "mélységű" programok. Nem kell messzire menni: a DOOM 3ban is ugyanúgy kellett szörnyet ölni mint a második, vagy akár az első részben. A Kreténben volt anno egy szórakoztató összehasonlítás a 95-96os évek játékairól aminek a végkövetkeztetése az volt, hogy mindig ki kell nyírni a sok mocskos rohadékot. Van aki unja és van aki nem.
Ahogy nap úszik el életünk horizontja felett, Ahogyan a fény tűnik el a messzeségben. Hajósok, tengerek vándorai születnek és halnak meg Otthonuktól távol, idegen vizeken, Uram add, hogy vándor lehessek egyszer.
moderator Ghz
szept 25., csütörtök 11:15 #16
Nem olyan egyszerű ez mint amilyennek látszik. Sokan elvannak tévedve és azt hiszik, hogy maguk a fejlesztők döntenek a kreatív kérdésekben. Ugyan kérem. 100ból talán a 2 stúdió van olyan pozícióban, hogy azt ad ki amit csak akar anélkül, hogy a kiadó (aki a pénzt adja...) beleszólna a játék alapjaiba. Rengeteg kreatív 5let van és rengeteg kreatív designer ül a játékcégeknél de nagyrészüknek megvan kötve a keze. Az okok a már általatok is említettek, egyszerűen annyira drága egy játékfejlesztése manapság, hogy a legtöbben csak a tutira mennek és nem mernek kockáztatni. Ezért járnak jól azok akik WII-re fejlesztenek mert ott minden szart megvesznek. Ömlik is rá a hulladék rendesen. Biztos vagyok benne, hogy ez a tendencia nem fog folytatódni a következő generációkban mert már így is irreálisak a költségek. Vagy ha folytatódik akkor egyre több Vivendi-Activision fúzióra lehet számítani.

Kicsit off topic de ne hasonlítgassuk már a Resistance-ot egy HALOhoz. Főleg az első rész alapján ne. Egy 6 pontos tucat szar fps volt ami kizárólag azért kapott ennyi figyelmet mert nem volt semmi más a gépre. A 2vel pontosan ez a helyzet, a KZ2-ig jó lesz de ha a PS3-ra annyi játék lenne mint anno a ps2re volt 2 hónap után nem tudnánk, hogy mi volt a játék címe. Attól még nem kiemelkedő valami mert nincs konkurenciája...
Xlive/psn: ghz365 http://twitter.com/Ghz365
[18] Final Doom
szept 25., csütörtök 11:04 #15
Válasz K3NZO (#13) üzenetére
Amugy abban is igaza van, hogy a slágerjátékok jobban mennek mint a uj ötletekkel megáldott, remek cuccok.
Nem csoda, ha nem erőltetik a készitők már ezeket, nem jövedelmező sajnos.
Elég ha csak megnézed a Dreamcast-es Shenmue 1-2-t. Kurva hangulatos, tele jobbnál jobb ötletekkel, magas pontszám, aztán kelett a játékostársadalomnak? Nem.
Sokan nem is halottak rólla. De a Ps2-es ICO / Shadow of the Colossus, Yakuza se lett divatjáték (mint nfs vagy cod sorozat pl) de legalább pénztáraknál nem volt egyik se anyagi csőd. (mint a Shenmue-k).
Nem csoda tehát ha mindenki inkább nyomja a tucatjátékokat, mert ugyis azt veszi a többség, az olyanoknak meg mint mi várnunk kell elég sokat 1-2 ütősebb címre.
[10] deadeb
szept 25., csütörtök 11:00 #14
Válasz K3NZO (#9) üzenetére
Hol mondtam, hogy te fröcsögsz? Amúgy szerintem, hagyjál ki pár hónapot, ne játsz. És próbáld meg jővőre. Kiégett vagy.
Amúgy mért olyan fontos egy fps-ben a sztori. Szerintem, fontosabb a jó pálya felépítés, az "okos" A.I., hangulatos+változatos fegyverek, pörgös akció. Ha sztorit akarok rpg vagy adventure játékot játszom, szerintem te is tegyél így, és kezelj mindent a maga módján.
A multi meg hol jó és hol nem (pc vs. konzol) vita szerintem meg felesleges.
A hosszú élet titka, hogy megpróbálsz minél öregebben meghalni. Chuck Norris exists because Clint Eastwood said it was okay.
[3] K3NZO
szept 25., csütörtök 10:51 #13
Válasz FooLman (#11) üzenetére
Abban igazad van, hogy régebben könnyebb volt, mert akkor még nem volt kitalálva minden, de szerintem mára nagyon eltolódik a profit irányába ez az egész piac , és valahogy azt érzem a mai játékokon, hogy úgy próbálják megalkotni őket "szóljon meg tetsszen mindenkinek hagy fogyjon..." holott ez irreveláns és össze nem egyeztethető dolgok. De persze avval is tisztában vagyok mibe is kerülnek ezeknek a játékoknak a fejlesztése mint időben mint pénzben.
Sajnos mindig ide lyukadok ki, de szóljatok rám ha nem így van . . .
"Légy mint szírtfok mellyet hullámok ostromolnak, s elcsendesül körötte a habzó forgatag..." Marcus Aurelius
szept 25., csütörtök 10:41 #12
Egyet értek veled, de egy tipp: Ilyenkor kóstolj bele más stílusokba, és érezni fogod a kreativitást Én pl anno ugyanígy voltam, leültem BrokenSword-ozni, és napokig le sem tudtam tenni. Miután visszatértem a kedvencemhez, újra tudtam élvezni a 120. heccsátot.
Nem az a baj, hogy nagy az Isten állatkertje... Az a baj, hogy ALACSONY A KERÍTÉS!!!
[11] FooLman
szept 25., csütörtök 10:41 #11
Egy pillanat. Van kreativitás. Egy csomó. És régen sem volt több. Illetve az elején igen, amikor még nem voltak kitalálva a dolgok. Aztán mostanra belőtték a slágerstílusokat, és azokat erőltetik. De régen is ugyanúgy volt egycsillió mindenből.
Most is vadászni kell a kreatívabb darabokat. De ott a Braid, De Blob,Little Big Planet, Echochrome, Katamari (uppsz, kicsit nagyon visszamentem talán), Eledees, Trism és még sokan mások, amik bizony kilógnak a sorból.
Kreatívnak lenni viszont nehéz. A jól elkészített iparosmunkák jobban jövedelmeznek, és több embert szórakoztatnak. Ezért többen is vannak.
De pánikra nincsen ok, mert a sarkon mindig ott vannak a kreatívok is.
...ami gáma bugzik, az láma efix marad...
[18] Final Doom
szept 25., csütörtök 10:37 #10
Válasz K3NZO (#7) üzenetére
Ja hát a GTA 4 én már előre megmondtam, hogy szar lesz, aztán késöbb az ismerőseim akik meg is vették (gyüjtői változatban) meg is erősitettek ebben - és most nem a grafikára gondolok..
[3] K3NZO
szept 25., csütörtök 10:33 #9
Tudtommal a fórum arra való, hogy saját véleményünket megfogalmazzuk benne, és semmiféle "fröcsögésről" nem tettem tanúbizonyságot véleményem szerint. Gyanítom, hogy alaposan félreértettél! A HALO pedig egyátalan nem tartozik a kedvenceim közé valamiért nem fogott meg. Egyszerűen a hozzászólásom arra irányult, hogy kissé sablonos már az a klisé, hogy jönnek a gonosz űrlények és védjük meg a földet. Ez vonatkozik mint úgy a HALO-ra mint az összes többi játékra.

A multi részét pedig fölösleges előhozni mivel szerintem igazi multiplayer érzés csak PC lehet ezek a mai konzolok még nem tartanak ott, majd talán idővel.
"Légy mint szírtfok mellyet hullámok ostromolnak, s elcsendesül körötte a habzó forgatag..." Marcus Aurelius
[10] deadeb
szept 25., csütörtök 10:22 #8
Kedves K3NZO, már a ps3 topicba is zavart, eme kijelentéset. Nincs ötlet, kreatívitás? Ps3: Pixeljunk Eden, Last Man, Echocrome, Little Big Planet, Bionic Comando rearmed; Psp: Crush. Rendeben, hogy te unnod a banánt, de azért ez így nagyon síros-picsogósra sikerült a bejegyzés. Főleg egy olyan játékról, amit nem is ismersz, és láttál belőle 10 percnyi ingame videót. Ráadásul, tudtommal eddig egyetlen játékba sem volt 8 fős Coop-re tervezett map, 70 fős deathmatch map, ami lesz a Resi 2-ben.
Mit szólnál hozzá, ha leírnám a teljesen "semleges" vélményem a "nagy" Halo-ról? Nem volt xbox-om, nem játszott a játékkal, de fröcsögnék benne hülyeségeket.
A hosszú élet titka, hogy megpróbálsz minél öregebben meghalni. Chuck Norris exists because Clint Eastwood said it was okay.
[3] K3NZO
szept 25., csütörtök 10:14 #7
Válasz Final Doom (#5) üzenetére
Szerintem ezzel nincs probléma, hogy próbálnak koppintani innen onnan, én erre úgy tekintek mint egyfajta evolúcióra, ami ahhoz szükséges, hogy jobb legyen a játék.

Az én bajomra tökéletes példa a GTA4, szerintem úgy szar a játékmenet ahogy van, nem értem, hogyan kaphatott mindenhol annyira jó értékelést a játék. Nem szól az egész semmiről, csak arról, hogy öld meg ezt , öld meg azt . . . Hol van az a híres "Vice city" érzés??? Vicc, hogy a feladatok 99%-ában csak oda kell menni egy helyre és fejbe lőni valakit . . .
"Légy mint szírtfok mellyet hullámok ostromolnak, s elcsendesül körötte a habzó forgatag..." Marcus Aurelius
[46] csavar
szept 25., csütörtök 10:12 #6
Kreativítás, ötletek, igazi játék? Nálam ilyen pölö a Super Mario Galaxy! Igaz nem fps és nem kell benne löni...
Ne hazudj, mert összezavarod a csillagokat és kiszámíthatatlan lesz a jövőd! PSN ID: vjcsavar
[18] Final Doom
szept 25., csütörtök 9:38 #5
Azért tegyük ám azt is hozzá, hogy azóta elég sok játék megjelent.
Ma már nehéz lenne ugy csinálni egy fps-t, hogy ne hasonlitsák a quake-hez, a half life-hoz, a call of duty-hoz stb stb.
Horror játékból se nagyon tudnak már olyat csinálni hogy valaki ne a Resident Evil vagy Silent Hill irányába hasonlitgassa.. (és igy tovább)
Ha meg valami uj ötlettel rukkolnak elő a készitők, akkor is általában a nyávogás van, hogy ez nem jó, az nem jó, miért nem raktak bele csak simán egy xy játékmódot mint az elöző részben azt viszlát..
[3] K3NZO
szept 25., csütörtök 9:08 #4
A HALO 3 az ami etalonnak számít nemde? Olyan mint a Call Of Duty a világháborús játékok esetében és ebből elég is lenne az.
Én is sajnos csak azt látom, hogy a játékfejlesztőknek illetve terjesztőknek már nem a szórakoztatás a céljuk hanem a profit . Ilyen világban élünk, de örömmel konstatálom, hogy nem vagyok egyedül a fent említett meglátásommal.
"Légy mint szírtfok mellyet hullámok ostromolnak, s elcsendesül körötte a habzó forgatag..." Marcus Aurelius
[34] Ray
szept 25., csütörtök 8:47 #3
Máshol már leírtam ,de ide tökéletesen passzol a véleményem!
Sajnos el kell fogadni, hogy a kreativitás,motiválhatóság fel lett áldozva a marketing oltárán!
Sajna......
Neked,mint kívülállónak...mi a véleményed az intelligenciáról?
[2] Andrew82
szept 25., csütörtök 8:43 #2
Szerintem nem mernek újítani mert abba belebukhatnak, így maradnak a megszokott jól bevált 100 X látott megoldásoknál.
szept 25., csütörtök 8:36 #1
Na de a HALO 3-ban is idegeneket írtottunk. Azzal nem volt baj?
Én egyet értek veled abban, hogy csak FPS-ből áll a mostani generáció. Hol vannak az igazi Rally játékok PL?
K3NZO
"Légy mint szírtfok mellyet hullámok ostromolnak, s elcsendesül körötte a habzó forgatag..." Marcus Aurelius
Ezeken a platformokon játszom
Xbox 360
PC
Kedvenc játék-műfajaim
Akció, Kaland, Online FPS, Stratégia
Hobbijaim, szabadidőmben ezt teszem
Játék otthon, DVD, Mozi , Színház, Csajozás / Pasizás, Étterem, Bowling, teke, Horgászat, Barátok, Email, Letöltés, Fórum, Internetes magazinok, Úszás, Esőben sétálás, Sí, Bicikli, Squash, Küzdősportok, Aerobic
Barátok, ismerősök
playmore
(offline)
anarchoid
(offline)
clave
(offline)
Mr.Grincs
(offline)
horton
(offline)
XBOX Live