Először is úgy gondoltam veszem magamnak a fáradságot és úgy teszek mintha tényleg foglalkoztam volna már valamiféle designel és rendesen fogom postolni a bejegyzéseimet. Vagyis nem lesznek itt a főoldalon kilometeres sorok. Annyira jó vagyok... TESCO. Magyarország talán legnagyobb áruházlánca. Olcsó mint a szemét én is oda játok naponta, kötve hiszem, hogy a kedves olvasó ne járt volna már egyszer életében valamelyik ilyen óriási élelmiszeráruházban. Ezzel kapcsolatban rohantak meg most gondolatok.
Mindennap járok a "tecsóba" ahogy mi hívjuk, főleg az éjszakai órákban. A tecsót eleinte szükséges rossznak tartottam, a globalizáció egyik átkos melléktermékének, ahol amúgy kötelezően megéri vásárolni, mert hát szegény diák nem dúskál a zsozsóban, főleg ha eredeti játékkal tömmi a sz*ros gépét (tudom, hülye vagyok - ezt majd egy másik alkalommal, elébb Eri-chan tökéletes bejegyzését kell kitalálnom a blogomba). Tehát vásároljunk minél olcsóbban. Itt Veszprémben 2 reális alternatíva áll az ember diákjának zsebe közelében: "lidi" (Lidl offkorsz) vagy tecsó. A többi vagy nem elég olcsó (Spar) vagy nem elég széles a választék (Penny Market). A lidivel csak egy a baj: kétes eredetű termékeket lát az ember és a zöldségeik nevetségesek. Tudom, hogy olcsó János ne válogasson, de azért mégsem a megszokott márkákat látja az emberfia. Egy dologban viszont a lidi verhetetlen (és szerintem ebből szerzik a bevételeik 90%-át): az édesség! Nem csak az ismert gyártók szemet található meg a polcokon, hanem mindenféle másolataik is nevetséges árakon! Pl a mmandulás magnum egy az egyben másolata alig 70Ft! Brutális! Egy pillanatig sem lehet ellenállni a zacskós (mit zacskós, zsákos! ... ZsÁkOs... MeGyEeee...) Milky Way, Snickers, Twix és Mars klónoknak potom összegekért! Ez viszont nem jó mert drága. Vagyis nem olcsó. Ha egy zsák csokival megyek haza. Két zsákkal.
Szóval már csak a tecsó maradt. Az árak elviselhetőek (csak aztán be ne dőljünk a sok eksönnek) és nem is csábítják oktalan édességvásárlásra a szegény deákot. Romlott-penészes dolgokat is csak minden 3. nap látok (a tecsó könyvet olvassátok, nagy okosság, szalámit senki se vegyen!) És ekkor jött a katasztrófa! Nem most nem nő van a dologban! De jött! Az iszonyat!
Ugyanis a tecsó úgy döntött, hogy most már megéri errefelé a keleti blokkban is, olyan termékeket árulni tecsó néven amiknek van közük egy igazi élelmiszerhez. Fogták sutba dobták a hires fehér-kék-pirosat és elkezdtek alapvető termékekből, ízléses csomagolásban, jó minőségben másolatokat készíteni (ez nekem ismerős valahonnan...). Ez a tecsó valjú (írd value). Komolyan mondom, ha ilyen a globalizáció el tudom viselni. Gusztusos csomagolásban jó kis kaja 8)
Szereti itt valaki még a tecsót?????
Természetesen a tecsó rengeteg pénzt fizetett ezért a reklámért!!