[37] carville (offline)

Segít?kész - Vidám - Hisztis

Ő egy 30 éves fiú és itt lakik: Veszprém / Balatonalmádi

5041 napja regisztrált felhasználó, ez idő alatt 103152 kreditet gyűjtött

2008 August
21:56 RA3 béta tapasztalatok #1

Még tegnap sikeresen lejött a bétám és fel is települt, így természetesen azon nyomban rávetettem magamat és jó egynehány meccset lejátszottam mindhárom frakcióval, eddig szerzett tapasztalataimat pedig megosztom az infókra kiéhezetteknek. :) Viszont fontos megjegyezni, hogy bármit amit itt olvastok, az a teljes változat megjelenésére totálisan megváltozhat!
A béta változat
A menü hozza a korábbi jelekből várt, rajzfilmes-képregényes stílust, háttérzenének pedig egy kellemes Red Alert 2 klasszikust kapunk. Nevét igazság szerint nem tudom, de ebben mondogatják, hoyg "Jonhny was soviet", ha esetleg innen ismerős lesz valakinek. :)
Ahogy a legtöbb publikus béta, ez is csupán internetes többjátékos módozatot tartalmaz, és csak más játékosok ellen lehet játszani. Tesztelőből viszont egyelőre nincs sok, ha jól tudom alig pár ezren kaptak jelenleg lehetőséget, emiatt az Auto Matchnél időnként akár több percet is várakozni kell mire társat ad nekünk a rendszer, így ajánlatosabb inkább magunk választani egyet, vagy ha inkább mi magunk készítünk egy szobát. Pályából sincs egyelőre nagy választék, egy 2 fős és egy 4 fős áll rendelkezésünkre. Magát a pályát viszont meglepően gyorsan betölti, velem legalább még olyan nem történt, hogy a várakozást enyhítő írások első soránál többet eltudtam volna olvasni.

A játék
Korábban ugyan azt ígérték az eddigieknél jóval lassabb játékra számíthatunk. Nos, mivel ez csak egy béta, elképzelhető hogy csak a tesztelés megsegítésére, de jóval gyorsabb. A bázisunk gyakorlatilag pillanatok alatt felépül, és még a többezres megamonstrumokból is lehet hatalmas sereget építeni rövid idő alatt. Ráadásul a "support superweapon" (Iron Curtain, Chronosphere) korábbi 5 perces töltési ideje helyett már 3 perc után használhatóvá válik. (Támadó super weapon a béta változatban nincs.)
A pénzgyüjtés is változáson esett át, mely egyelőre nem rossz, épp csak rosszabb, mint az eddigi. Korábban egy tibérium/érc mezőhöz több finomítót is építenünk kellett. Most ezt ellehetetlenítették, egy mezőhöz ugyanis csak egy finomítót és egy begyüjtőt használhatunk. Ez eddig jól hangzik, azonban páros számú a mezők száma, ráadásul úgy elhelyezve, hogy mindenki elfoglalhassa a neki tetsző 4 legközelebbit, ami aztán bőven elég neki, és semmi késztetése nincs arra, hogy terjeszkedjen. És így pedig könnyen, gyorsan ellehet foglalni azt a 4 legközeloebbit, hisz elég egyet-egyet építeni hozzá. Túl sok a mező, és túl könnyen el lehet foglalni őket.
Egyértelműen pozitív "újdonsággal" is találkoztam, mielőtt valaki megilyedne. "Újdonság", mert emlékezetem szerint a Generalsban már benne volt csak a Tiberium Warsból maradt ki, és pozitív, mert valami jót vettek ki belőle, és nem a sok rosszat. Ugyanis az idők folyamán magától is, de egy kis harccal tovább gyorsítva pontokat kapunk, melyeket speciális képességekre költhetünk. Összesen 3 "ág" közül választhatunk, és ahogy haladunk lejjebb úgy kapunk egyre erősebbeket, tehát érdemes inkább egy kiválasztott ágon végig haladni, mielőtt újba kezdenénk. Ezek a választható lehetőségek frakciótól függőek, és mindenki szerezhet így passzív (vagyis állandó hatással rendelkező) és aktív (amikor és oda beállítod, akkor és oda ható) képességekkel is, hogy példákkal is éljek, a szovjetek akár az egységek árait is lecsökkenthetik egyik passzív képességükkel, míg a japánok egyik aktív képességükkel meglepetésszerű kamikaze támadást intézhetnek. Én viszont kicsit erősnek tartottam, hogy ez utóbbi aktiválásához pénz se kell, pedig vannak köztük ennél durvábbak is.
Szintén echte C&C szokáshoz tértek visza azzal, hogy (bétában biztosan) nem kell külön fejlesztésekkel vacakolni.
Ellenben ezt hivatott ellensúlyozni, hogy a korábbi részekkel ellentétben, most mindegyik egység rendelkezik speciális képességgel, ráadásul sokan igen hasznosakkal. Ezekről majd később.
A 3 frakciót nagyjából ennyiben lehet egy kalapalá venni. Ugyanis az már a bétában is meglátszik, hogy most minden eddiginél eltérőbbre szeretnék meglakotni a szembenálló feleket, ezért is fogok inkább különkülön foglalkozni velük.

Szövetségesek
Az örök kedvencek. Építkezésük a szokásos Command and Conquer metódust követi, tehát a sidebarban kiválasztod az épületet, lejár a timer, majd kiválasztod a helyet és kinő a földből. Imádjuk, mint mindig. Bázistól nagyon messze emiatt ugye nem lehet építkezni, a Tiberium Warsban megismert "felderítő" viszont itt is helyet kapott, ha egy olyat felállítunk a bázistól távol, akkor már oda is építkezhetünk. Kissebb csavar a hagyományos építkezéshez, hogy a fejlettebb technológiát most nem új épületek szolgálják számunkra, hanem pénzért kell kifejlesztenünk. Ennek kifejlesztése ugyanúgy épület helyet foglal, magyarul nem fejleszthetjük ki az újabb technológiát és nem építhetünk épületet egyszerre, azonban helyet a terepen nem kell neki biztosítanunk, és emiatt teljesen védve is van, ha kifejlesztettük, azt már többé nem vehetik el tőlünk. Összesen 2 plusz szint van, a legdurvább egységek természetesen csak a legfejlettebb technológiával rendelkezők használhatják.
Egységek közt van néhány régi ismerős is, mint a hangágyúval felszerelt delfin vagy a nyugvó helyzetben magát fának álcázó mirage tank, meg persze a repülőgép anyahajó és Tanya sem hiányozhat. (Tanyával kapcsoaltban annyit, hoyg valószínűleg még nem találtak rá színésznőt, mivel ikonján a szemeit egy csúnya fekete csík takarja, ezt meg nem gondolhatják komolyan...) Viszont vannak új egységek is, így inkább belőlük adok kis ízelítőt. a Peacekeeper a Szövetség új alapegysége a GI helyett. Azt mondjuk nem értem, mit keresnek roham rendőrök háborúban, de attól még nagyon hasznosak. Alapfegyverük egy shotgun, ami távolról talán gyenge, de közelről halálos. És hogy jusson élve közel az ellenfélhez? Különleges képessége a rohampajzs, amit felemelve nem támadhat, cserébe gyakorlatilag golyóálló. Komoylan mondom, 4 helikopter lőtt vagy félpercig minigunnal, mielőtt meghalt egy. Gyalogosoknak emberfölény nélkül esélyük sincs ellenük. Másik kedvencem az egyelőre talán túlságosan is jó Cryocopter. 4 ilyen helikopter instant lefagyaszt bármilyen egységet, és rendkívül gyorsan tüzelnek. Ráadásul a fagyasztást sem kell túl gyakran megújítani, sokáig ki tart egy-egy lövés. Ellenséges ércbegyüjtők ellen a legviccesebb használni. :)

Szovjetek
Náluk az új technológiák elérése már hagyományosabbra sikerült, bizonyos fejlettebb épületek és egységek bizonyos korábbi épület meglétét kívánják ahhoz hogy elérhetőek legyenek, ám ha azokat elpusztítják, nem is építheted meg az újabbakat addig, míg nem pótolod. Ugyanúgy csak a bázis köré építhetsz, és ugyanúgy felderítőt (szovjeteknél "szputnyik", na vajon miért) kell felállítanod, ha távol szeretnél építkezni. Persze egy csavar nélkül nem lenne az igazi, ezért az oroszoknál előbb ki kell választani az épület helyét, majd csak ezután fog megkezdődni az építkezés, ami (észrevételem szerint) többieknél lassabban folyik. És míg folyik, addig is támadható, nem fog meglepetésszerűen elébújni egy őrtorony mint a szövetségeseknél. Ez most talán így úgy tűnhet eléggé unfair a szövetséggel szemben, viszont csak az oroszok rendelkeznek "Super Reactor"-ral, ami végülis a Red Alert 2-es Nuclear Reactor gagyi RA3 változata. Most viszont könnyebben megépíthető, ami azt jelenti, 1 sima majd 1 szuper megépítése után az áram gondok gyakorlatilag megoldódtak. A többiek meg persze építhetik ezerrel az erőműveket, miközben te nálad sokkal hasznosabb épületek készülnek...
Mivel az oroszok rendelkeztek a legtöbb ikonikus egységgel, úgy gondolom náluk több a visszatérő, ám ők is sok változáson átestek. A Tesla Trooperen leginkább csak a külseje változott, az is negatív irányba. Mindenki kedvenc Kirovja viszont külsőre semmit nem változott, használatban annál inkább. Először is az építése lett lelimitálva. A szovjetek is átvették a 4 repülőleszállóhelyes reptér modellt, és bár a Kirov gyakorlatban egyet sem használ, repterenként így is csak 4et enged gyártani. Ráadásul jóval sérülékenyebb is, amikor útjára indítottam 8 Kirovot, csak lestem hogy mennyire fogy az életük néhány ellenséges repülőtől... Majd a meneküléshez felhasználtam a speciális képességét, mely beindítja a Kirov sugárhajtó művét, ez viszont csak olaj volt a tűzre, mert a megnövekedett sebességért bizony folyamatosan sebződött is! Az igazán durva az volt, mikor felrobbant az egyik, és a robbanásba majdnem belepusztult az összes többi is. Ami így persze már tényleg csak céltábla volt az ellenségnek, és a második felrobbanása után oda is veszett a legyőzhetetlen(nek hitt) légiflottám. Ezek után már csak mellékes volt, hogy a Kirovok a hajóimra zuhantak rá... Viszont ha ennél sikeresebben jutnak el az ellenség bázisához, hát akkor ott kő kövön nem marad, sőt, talán halálosabb, mint valaha.
Az Apokalipszis tank is visszatérő vendég, viszont ennek a földi dominanciájából is lecsippentettek. Továbbra is két hatalmas ágyúval aprítja szét a földi egységeket, viszont egyrészt sérülékenyebb, másrészt pedig... Nincsenek rakétái. Tehát teljesen légvédelem ellen maradt, így ha nem viszünk külön egységeket légvédelemre, könnyen felapríthatják őket.
Erre a szerepre lehet jó a már sokszor mutatott új egyég, a BullFrog. Egyrészt kétéltű, tehát földön és vizen is hasznos. Másrészt mint korábban láthattuk, földi egységeket is szállíthat, melyeket ágyúból lő ki. Harmadjára pedig gépfegyveres légvédelmi egység, ráadásul az erősebbik fajtából.
És ha már szovjetek, nem hagyhatom ki a már-már túlsztárolt Natashát sem, az orosz Tanyát. Vagy inkább RA3-mas Boris? Ugyanis tényleg olyan, az épületek megsemmisítésére is ugyanaz a módszere, kijelöli, majd bombázók elintézik. A különbség, hogy most nem Migek, hanem annál kissebb gépek intézik eme piszkos munkát. Hűűha...

Felkelő Nap Birodalma
Utoljára hagytam az új belépőket, mivel ők térnek el legjobban a megszokott Red Alert sémáktól. Először is az építkezés. Sidebar ugyanúgy van, eddig oké. Kiválasztjuk a kellő épületet, majd levonják a kellő pénzt és egyformán 4 másodpercet várunk. Majd... Kigurul egy kis kerekes (vízen is közlekedő) dobozka a főépületből. Kicsi japán csinálni kicsi mobil épület. Ezekután el kell navigálnunk egy megfelőle helyre, ahol majd kibontja magát, ez viszont bárhol lehet a pályán, tehát a két másikkal ellentétben teljesen kötetlenül építkeznek. Amikor viszont megtalálod a megfelelő helyet, még meg kell várni a kibontást, ami viszont drágább épületeknél tovább tart, és ezalatt is támadható. Tehát itt üt vissza a gyors legyártás és mobilitás.
Az új technológiák eléréséhez viszont szépen megkeverik az előző két frakció módszerét. Új védelmi épületek eléréséhez ugyanis egy külön épületet kell épőítenünk először, az újabb egységeket viszont a Szövetséghez hasonóan viszont technológiát kell kifejleszteni. Ez viszont most nem globálisan, még csak nem is az adott járműtípusra hanem az adott épületre szól, emiatt viszont jóval olcsóbbis. Tehát külön kell kifejleszteünk gyalogosokhoz, járművekhez és hajókhoz is, és ha például két hajógyárat építünk, akkor mind a kétszer, vagy a másodikban csak alaphajókat építhetünk.
Ez a frakció lesz egyébként a Transformers és az animefanok kedvence, mivel mind az épületek, mind az egységek olyanok, mintha valami 50-es japán sci-fi animéből pottyant volna a Red Alert univerzumba. A Mecha/Jet Tengu például egy rútpofájú földi lépegető, mely gyalogosok rémálma. Ha viszont szorul a hurok, egy gombnyomásra sugárhajtárú repülővé válnak, ahonnan már csak légvédelmi egységek tudják elérni, és ugyan a gyalogosok védve vannak, de a repülők ekkor kezdhetnek igazán félni...
King Oni a másik kedvenc lépegetőm. Alapfegyverük egy lézernyaláb, mely önmagában jó-jó, de még se a legerősebb. Az igazi erősségük viszont a roham. A gyalogosokon gond nélkül átgázolnak, az első útba eső tankot pedig szétcincálják. Még az Apokalipszist is. Az ellenfél meg csak les, hol vannak a tankjai.
Yari Mini-Sub is egy igazán aranyos jószág. Ez egy kicsi tengeralattjáró, kicsi, de azért hatásos torpedókkal. Ha viszont kevésnek bizonyulnak, csak egy gombnyomás, és elindulnak az Utolsó Uatázsra. Mely uticélja japánokhoz illően az ellenséges anyahajó vagy épület közepében van. Na ez már sebez.
És ha a szövetségeseknek és az oroszoknak is kijutott a kommandós csajból, természetesen a japánok is kifejlesztettek egyet. Nem, nem képeztek ki. Yuriko Omega ugyanis az aranyos japán iskolás kosztümje ellenére valójában egy pszihonikus katona, aki tankostul emeli fel az ellent a levegőbe, hogy aztán szétroppantsa. Ha pedig gyalogosan vennék körül, akkor a speciális képességével mindet a földre teríti, de akkor már nem kelnek fel.

Hosszan lehetne még sorolni mindezt, viszont mivel láttam hogy mennyire szeretnétek már bármit is hallani a bétáról, másrészt ezt a sok mindent is sok idő lesz feldolgozni, harmadrészt mára igértem és már csak 4 percem van, ezért inkább a végszót írom. Bár béta, ezért bőven vannak benne hibák, technikai és játékmenetiek is, de összességében nagyon tetszett amit láttam. Hogyha javítanak az érc termelésen, valóban lelassíják a játékot, a hibákat kiküszöbölik, akkor számomra ez lesz az év játékat. Az mindenesetre biztos, hogy a bétáért már megérte megvenni a Kane's Wrathet. :)
19 komment

[35] he7edik.
Aug 22., Friday 16:36 #19
Köszönjük a hézagpotló tanulmányt!
[59] Alwares
Aug 12., Tuesday 9:41 #18
Jó érzés mikor stratégiai játékokról ilyen kimerítő tesztet lehet olvasni
Egyébként csinálja majd ezerrel képeket. Ajánlom a Fraps nevű programot. A regisztrált változat még videót is vesz föl (a regisztrálatlan is csak tömöritetlen avi-ban ami viszont lol).
.titanic {float: none;}
[55] axl
Aug 07., Thursday 19:48 #17
eddig annyira nem erdekelt, a RA2 nalam etalon, de a japan frakcio igy mar sokkal erdekesebbnek tunik. azt viszont sajnalom, ha az oroszokat gyengitik megint, mert mindig ok voltak a kedvenceim, es mar a Yuri's Revenge is mit muvelt veluk? nincs klonozo uzem, nincs tamadas elorejelzo pszicho-radar (ezek a sztori szempontjabol erthetoek, de akkor is)... ha most meg a kedvenc Kirov-om es Apocalypse tankomat is legyengitik...
Minden játék szerepjáték
[9] Ryu
Aug 05., Tuesday 15:03 #16
Először is köszi a bejegyzést, érdekes olvasmány volt. Sajnos nekem nem tetszik (egyenlőre) amit olvastam, de mindenképpen fogok tenni egy próbát a játékkal. Ja és egy kérdés: milyenek a hangok a RA2-höz viszonyítva?
[37] carville
Aug 04., Monday 22:10 #15
Válasz playmore (#14) üzenetére
Nem olcsóak és emiatt nem is gyorsan készülnek az egyésgek, de igen, a gyárakat bárhova lerakhatják.
Nincs rövid játék, csak könnyű Achievement! A Pepsi lájkol, a Coca-Cola a követőm, és a Burger King a barátom. Emlékeztek azokra a régi szép időkre, amikor csupán vásárlók voltunk?
[38] playmore
Aug 04., Monday 21:46 #14
Válasz carville (#13) üzenetére
OK, akkor tisztázzuk: a japánok tucatszámra gyártható olcsó egységekkel operálnak, amelyeket pillanatok alatt ki tudnak ontani bárhonnan, teljesen elszeparált néhány épületes bázisokról?
Cheers, love! The cavalry's here!
[37] carville
Aug 04., Monday 15:08 #13
Válasz playmore (#11) üzenetére
Generalsban mindenki oda építkezhetett a munkásember/buldózer segítségével ahova akart, nem csak a GLA.
Ha félre érthető voltam akkor most pótlom hogy a mobilitás a kibontásig érvényes, ha egyszer kibontottad akkor már nem pakolhatod vissza. Kivéve az MCV-t, de azt mind a három frakció ki-be csomagolhatja, mint a korábbi részekben.
Viszont a GLA sem pakolgathatta az épületeit tehát ha így is értetted volna, akkor sem értem a GLA kapcsolatot.
Nincs rövid játék, csak könnyű Achievement! A Pepsi lájkol, a Coca-Cola a követőm, és a Burger King a barátom. Emlékeztek azokra a régi szép időkre, amikor csupán vásárlók voltunk?
[57] renz
Aug 04., Monday 14:10 #12
Válasz carville (#10) üzenetére
Köszi, megnyugtató!
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[38] playmore
Aug 04., Monday 14:06 #11
Te írtad, hogy mobil a bázisuk, bárhol le tudnak csapni szvsz elég GLA
Cheers, love! The cavalry's here!
[37] carville
Aug 04., Monday 13:14 #10
Válasz renz (#9) üzenetére
AMD Athlon 64 X2 4200+ (2.2Ghz valódi órajel)
2 GB DDR RAM
Nincs rövid játék, csak könnyű Achievement! A Pepsi lájkol, a Coca-Cola a követőm, és a Burger King a barátom. Emlékeztek azokra a régi szép időkre, amikor csupán vásárlók voltunk?
[57] renz
Aug 04., Monday 12:45 #9
Válasz carville (#7) üzenetére
Azért elárulhatnád, hogy a videókártyán kívül milyen komponensekből áll össze a géped!
Csak a miheztartás végett...
liquid 2017. ápr 11., kedd 11:13 #23 -> Rehynn (#20) Jó, akkor még egyszer: kerülj el minket kérlek, és ne kommentelj a továbbiakban itt. (...) biztos vagyok benne, hogy találsz alternatívát.
[37] carville
Aug 04., Monday 10:02 #8
Válasz playmore (#1) üzenetére
Akkor rosszul érted.
A japánok valóban egy teljesen új frakció, és talán egy kis rokonság tényleg felfedezhető Yurival, de a GLA-ból egyáltalán nem.
Nincs rövid játék, csak könnyű Achievement! A Pepsi lájkol, a Coca-Cola a követőm, és a Burger King a barátom. Emlékeztek azokra a régi szép időkre, amikor csupán vásárlók voltunk?
[37] carville
Aug 04., Monday 9:55 #7
Válasz Sagem (#3) üzenetére
Nos igen a gépigény az valóban kimaradt, mivel a bétának egy gyenge pontja és ezen remélem még javítanak. Viszont ha már kérdezted akkor mondom. Egyelőre elég videokártya igénesnek tűnik nekem Ugyanis csak a videokártya éri el nálam a minimum szintet (Ati X1800-am van, Nvidiából elég a 6800 is), a többit túlszárnyalom, viszont így is eléggé le kellet vennem mindent hogy folyamatosan menjen. Így pedig rondábban néz ki a Red Alert 3 ezen a gépen, mint ahogy a Tiberium Wars ki nézett ugyanezen gépen, ami azért nem hiszem hogy így marad... Meg még így is történtek teljesen véletlenszerű akadások is.
Szóval ilyen téren is van még mit optimalizálni, és remélem meg is teszik.

Amúgy fogok még képeket is csinálni, csak azzal már nem akartam húzni az időt. Meg kissé nehézkesen tudok csak, mivel Xfire nem támogatja, beépített képlopó nincs, úgy hogy marad a Printscreeen
Nincs rövid játék, csak könnyű Achievement! A Pepsi lájkol, a Coca-Cola a követőm, és a Burger King a barátom. Emlékeztek azokra a régi szép időkre, amikor csupán vásárlók voltunk?
[25] Yip Man
Aug 04., Monday 9:16 #6
Válasz gyuri12 (#4) üzenetére
Nálam inkább a Tiberian Sun...
"Music fills my empty bones and some times it seems it's the only place I've left to go..."
[25] Yip Man
Aug 04., Monday 9:15 #5
Tetszenek ezek a japók...

A hibákból meg majd meglátjuk mennyit javítanak; pontosabban én nem látom meg, mert nincs hozzá gépem!
"Music fills my empty bones and some times it seems it's the only place I've left to go..."
[23] gyuri12
Aug 04., Monday 7:34 #4
Ezek alapján úgy tűnik,hogy a balansz rohadtul nincs megoldva normálisra... A japcsik iszonyú erősnek tűnnek,pl.
A Red Alert 1 dö beszt,továbbra is.
[12] Sagem
Aug 04., Monday 1:12 #3
ja igen..a grafikáról vmi? meg a gépigények nagyjából stimmelnek a közzétetteknek? thx!
No Mutants Allowed
[12] Sagem
Aug 04., Monday 1:09 #2
thx az infókat! A leírásod alapján jónak tűnik, tudja hozni a RA feelinget, és ez a lényeg. Persze az említett hibák remélem kijavításra kerülnek, legfőképpen a játék lassítása. Kár, hogy a single részbe nem lehet belekóstolni, kíváncsi vagyok, hogy ott mit alkottak..
No Mutants Allowed
[38] playmore
Aug 04., Monday 0:55 #1
Azt már értem, hogy a Rising Sun a Yuri és a Generals féle GLA keveréke, de még mindig nem szimpatikus. Főleg az nem tetszik, hogy az Apokalipszis tankok és a Kirov léghajók ennyire legyengültek. Nézegettem a redalert3.com-on az egységleírásokat és nem tudom mit gondoljak. A Peacekeeperek egyáltalán nem illenek a szövetséges arzenálba. Brutál rövidhatótávú tűzerő és gigahp az mindig is az oroszok fejlesztési iránya volt. Nem tetszik a Generals féle "elhárító-elhárító" módszer sem vagyis, hogy a gyalogság az gyalogság ellen megahatékony és használhatatlan minden más ellen, a tankok dettó. Olyanokat is láttam, hogy a King Oni Apokalipszis tankokat tép szét... na neeee. Most terrorista vagy szupererő a japók fejlesztési iránya? Még gondolkoznom kell az olvasottakon.
Cheers, love! The cavalry's here!
carville
Nincs rövid játék, csak könnyű Achievement! A Pepsi lájkol, a Coca-Cola a követőm, és a Burger King a barátom. Emlékeztek azokra a régi szép időkre, amikor csupán vásárlók voltunk?
Ezeken a platformokon játszom
Xbox
Xbox 360
GameCube
Wii
Playstation Portable
PC
Kedvenc játék-műfajaim
Akció, Akció/Kaland, Kaland, FPS, Online RPG, Szerepjáték, Stratégia
Hobbijaim, szabadidőmben ezt teszem
Játék otthon, Játék interneten, DVD, Magazinok, újságok, Zene (hallgatom), Könyvek, Írás, Anime, Billiárd, Letöltés, Ping-pong, Görnyedt ülés
Barátok, ismerősök
elvis
(offline)
Ghz
(offline)
playmore
(offline)
GXbox
(offline)
Tommy_Angelo
(offline)
Rolne
(offline)
stimpy.
(offline)
Adam777
(offline)
Sagem
(offline)
Fatman
(offline)
Matos
(offline)
Griev
(offline)
bosznai5
(offline)
sepsta75
(offline)
annie007
(offline)
Invi
(offline)
deku82
(offline)
XBOX Live